Ford Gran Torino Elite

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: Ford Gran Torino Elite

Post by MarkV »

Leuk model maar goed oppassen met dergelijke ''sportieve'' Amerikanen. Showrijders besparen vaak flink op onderhoud. Er zit bijv. nog maar ruim een maand apk op; meestal heeft dat een reden (er zijn reparaties in aantocht). Auto's van deze leeftijd altijd op een brug controleren (zeker een orig. Hollander ivm roestvorming). Een dichtgesmeerd hok heeft feitelijk een complete restauratie nodig wat de nodige kosten met zich mee brengt. Voor dit geld moet een je een technische goede, zga harde auto kunnen vinden (geen '65 Mustang uiteraard maar wel de wat minder gezochte modellen zoals deze Gran Torino).
AndreH
Posts: 8
Joined: Sun Jul 23, 2017 10:23 pm

Re: Ford Gran Torino Elite

Post by AndreH »

Heren,

Omdat ik goede info van jullie uit mijn eerdere post heb kunnen halen, durf ik het best nog een keertje aan. Nu met een andere auto die ik erg vet vind. Is wel een andere prijscategorie, maar toch. Ook al omdat het leuk is om erover te lullen.

Gaat om een zwarte Pontiac Le Mans uit 1969. http://bit.ly/2vQbOKS

Ben benieuwd naar jullie (on)gezouten mening!

Moet overigens nog ff wennen aan de gebruiken op dit forum. Had ik eigenlijk beter een nieuwe post kunnen aanmaken?

Gr,
Andre
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: Ford Gran Torino Elite

Post by graad »

Dat is een heel mooi model,die Pontiac
Maar ik persoonlijk hou meer van ongerestaureerde eerlijke autos,want tussen restaureren en restaureren zit veel verschil,ook qua geld
Gewoon persoonlijk bij een auto gaan kijken,das veel beter al 1000 foto's en mailtjes.
Ik heb ook een 76er ford torino elite in Nieuwstaat gehad,maar had er niets mee helaas...
Ik hou meer van full size ford/mercury

Succes met je zoektocht
Post Reply