bumper versturen hoe/wie/wat/waarmee

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

bumper versturen hoe/wie/wat/waarmee

Post by Robin_Chevelle »

Is er iemand die weet hoe of via welk bedrijf je als particulier een bumper kan versturen?
TNT / DHL / DPD / Fedex bieden de mogelijkheid alleen aan bedrijven voor zover ik kan vinden.
Lengte zonder verpakking is al 190cm. Meeste pakketdiensten gaan tot 140 of 175cm of het is voor alleen de zakelijk markt.
Met koeriers diensten kom ik tarieven tegen van 100 euro en meer. Het gaat om verzending binnen NL (van zegmaar Emmen naar Gouda).
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: bumper versturen hoe/wie/wat/waarmee

Post by Corp »

Ik gebruik vaak parcel.nl
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: bumper versturen hoe/wie/wat/waarmee

Post by boyanka »

Tnt gebruik ik
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: bumper versturen hoe/wie/wat/waarmee

Post by Robin_Chevelle »

Bedankt voor de tips. Zojuist nog even langs een Tnt punt gegaan.
Het kan wel, maar is eigenlijk te groot.

Als particulier komt er op neer dat ze het wel aannemen, het een discussie kan zijn (hoeft niet) en het misschien een dagje langer onderweg is.
Robbie
Posts: 2184
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:19 pm

Re: bumper versturen hoe/wie/wat/waarmee

Post by Robbie »

Ik doe regelmatig zaken met een koeriersbedrijfje hier uit Heerhugowaard. Halen wel eens wat voor me op bij mensen, en brengen wel eens wat weg. Holland en Belgie. Prijzen liggen niet hoog, ik rij er zelf niet voor. 4 velgen met banden, dus rond de 60 (geschatte) kilos kost me rond de 5 tientjes.
Een bumper lijkt me geen probleem voor ze.
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: bumper versturen hoe/wie/wat/waarmee

Post by Robin_Chevelle »

Heb ze uiteindelijk verstuurd. Als aangetekend pakket.
Waren 2 pakketjes. (ook los van elkaar verstuurd). 1 met de grill en ander spul, die was er de dag erna al.
De andere met de bumpers heeft 2 dagen extra gekost, via tracktrace kon ik zien dat het was overgedragen aan de postNL pakket dienst. Alles keurig netjes bij de koper aangekomen.

Het ligt dus een beetje aan de balie medewerker(ster) bij het postNL punt of ze het aannemen of niet.
Post Reply