autospuiter gezocht !!

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
corvair
Posts: 81
Joined: Mon Aug 31, 2015 8:29 pm

autospuiter gezocht !!

Post by corvair »

hallo forummers,

weet iemand nog een goede, maar vooral een betrouwbare autospuiter in de buurt van nijverdal ?

Ik heb in maart een afspraak gemaakt met een free lance autospuiter om mijn corvair strak te maken en over te spuiten, maar helaas is hier tot op heden niets van terecht gekomen :boos: . ik heb hem meerdere malen gebeld, maar de persoon in kwestie neemt zijn telefoon niet op en helaas heb ik geen woonadres van hem (anders had ik hem wel opgezocht :x )

Het is nu al oktober en er is nog niets gebeurt (gisteren wezen kijken) dus jullie zullen begrijpen dat ik er helemaal klaar mee ben.
Als iemand een betrouwbare spuiter weet, hoor ik het graag dan kan hopelijk deze winter mijn auto worden gespoten en weer worden opgebouwd. en dan in het voorjaar van 2017 eindelijk weer de weg op.
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by rene74monte »

tja , ik weet er wel een maar die zit in delden
corvair
Posts: 81
Joined: Mon Aug 31, 2015 8:29 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by corvair »

zou je mij eens het adres kunnen geven ? (mag ook in een pb) nijverdal delden is nog wel te doen, en als het een goede betrouwbare spuiter is, vindt ik de afstand niet zo'n . ik kan natuurlijk naar een autoschadebedrijf gaan die zijn er immers genoeg. maar de meeste bedrijven wagen zich niet aan het overspuiten van een auto van 51 jaar oud :?
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by smokey »

Age is just a number. The best in the business:

http://autoschadeharteveld.nl/
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by Corp »

kelder autoschade vriezenveen, ff vragen naar bennie. Super schone werkplaats en net werk.

Harteveld wordt hier altijd maar aangehaald als the best in the business. Als dat het beste is.... nou.....
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by smokey »

Nou wat?
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by Corp »

Ik vond het niet geweldig wat ik allemaal zag. Plakranden duidelijk zichtbaar, hele stukken schraal gespoten. Stukken zwart gespoten met een knikkerbusje en dan nog niet netjes afgeplakt ook dus nevel. Plakranden aan elk paneel dat op de auto zit. Alles wat niet gespoten is maar wel al klaar was beschadigd, delen krom geramd..etc etc. Zal ik nog ff doorgaan? Mijn niet the best there is spuiter doet dat iig niet
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by smokey »

Talk is cheap. Foto's van de auto?
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by Corp »

Niet zo goedkoop als jouw geplug als zijnde de beste. Dat is goedkope praat .

Ik heb foto's zat, zal eens aan de eigenaar vragen of hij t OK vind als ik ze post.

Ik heb er helemaal geen persoonlijk voordeel of belang bij maar jij zit altijd die toko te spammen als zijnde het beste wat er in Nederland te krijgen is. Als Ik ben een andere mening toegedaan.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by smokey »

Jij heb jou mening, ik heb de mijne.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by Corp »

Ja inderdaad, jij hebt jouw mening ik de mijne. Ik geef in ieder geval geen classificaties als zijne het toppunt van de hele markt. Ik geef mijn mening verder niks. Je weet wat ze zeggen he...opinions are like assholes.....
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by smokey »

En ik geef mijn mening ook, verder niks... net als jou.
Denk je nou echt dat ze meer dan 20 jaar in business zouden zijn als ze rommel zouden leveren?
Maar ik ben klaar met de discussie. Jammer dat jij van elk topic een discussie moet maken, forum god.
Nou weet ik weer waarom ik nog nouwelijks dit forum bezoek.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by Corp »

Dus je komt nauwelijks omdat ik 1x reageer op jouw post? Dan heb je een voorzienende blik zeg. Over opperwezens gesproken.
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by olof »

corvair wrote:zou je mij eens het adres kunnen geven ? (mag ook in een pb) nijverdal delden is nog wel te doen, en als het een goede betrouwbare spuiter is, vindt ik de afstand niet zo'n . ik kan natuurlijk naar een autoschadebedrijf gaan die zijn er immers genoeg. maar de meeste bedrijven wagen zich niet aan het overspuiten van een auto van 51 jaar oud :?

huh waarom niet?....
een goede spuiter moet niet afhankelijk zijn van waar je woont...voor de laatste fase wil je gewoon een goede en betrouwbare idd...!

succes met kiezen..er zijn er zat in ons klein kikkkerlandje!
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: autospuiter gezocht !!

Post by Robin_Chevelle »

olof wrote:huh waarom niet?....
een goede spuiter moet niet afhankelijk zijn van waar je woont...voor de laatste fase wil je gewoon een goede en betrouwbare idd...!

succes met kiezen..er zijn er zat in ons klein kikkkerlandje!
Ben ik het helemaal mee eens ;)
maakt niet uit waar in NL je heen moet, zolang het maar goed wordt aangepakt en ze afspraken nakomen.

Olof kan ik aanbevelen. Persoonlijke ervaringen zijn top, overig werk wat ik gezien heb ook :thumbs:
Post Reply