avontuur bij la salle, wat een lacher!

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
gert
Posts: 3763
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

avontuur bij la salle, wat een lacher!

Post by gert »

ik zag een advertentie van een leuk pickupje, chevrolet C20, compleet gerestaureerd bij la salle in alphen aan den rijn, voor 24.500 euro!
vanmorgen gebeld of ie er nog was, en vanmiddag wezen kijken aldaar.
zag er op eerste gezicht leuk uit, netjes gespoten.
maar toen ik wat beter keek, zag ik dat de lpg tank zowat op de grond lag, er zat hooguit nog 15 cm ruimte tussen tank en vloer.
mijn broer zei nog: hij is volgens mij verlaagd.
nou dat klopte wel, men had de complete bladveerpaketten achter laten vervallen, de achteras rustte op de rubber begrenzingsdoppen!

bij de voorkant zat nog wel een stukje schroefveer, maar slechts een vingerdikte tussen rubber en aanslag.
je kan wel nagaan dat je door het dak gelanceerd wordt als je over een verkeersdrempel rijdt.
toen ik de , toch al chagrijnig overkomende, eigenaar erop wees, werd de man ook meteen kwaad: "hij veert prima, er is net nog mee gereden"
terwijl de auto helemaal achterin de loods stond, met minstens 4 autos ervoor.
we hebben maar niet verder gekeken bij dit handelaartje.

de les hieruit is dat je voordat je ergens gaat kijken, eerst een lijstje vragen moet stellen, waaronder: zitten er nog veren onder de auto?
alvorens ernaartoe te rijden.
naar la salle gaan we nooit meer.
Roger
Posts: 131
Joined: Wed Mar 18, 2015 6:55 pm

Re: avontuur bij la salle, wat een lacher!

Post by Roger »

En volgens mij is La Salle ook nog eens niet een van de goedkoopste :cry:
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: avontuur bij la salle, wat een lacher!

Post by MarkV »

''Wij zijn servicegericht en bouwen graag een vriendelijke en vertrouwde relatie op met u als klant'': Sure.
:D
gert
Posts: 3763
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: avontuur bij la salle, wat een lacher!

Post by gert »

la salle is denk ik zowat de duurste die er is, hoewel oldtimerland in hoevelaken er ook wat van kan.

ja, en die mooie spreuk over vertrouwde relatie, dat zal best wel, maar vriendelijk?
de handelaar die nog vriendelijk is als je ze op gebreken wijst...... ik ken er nog maar 1.
Post Reply