voorstellen & op zoek naar

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
huubvoogd
Posts: 25
Joined: Mon Aug 24, 2015 6:25 pm

voorstellen & op zoek naar

Post by huubvoogd »

Een goede avond!

Mijn naam is Huub Voogd en ben 20 jaar oud. Ik ga al een aantal jaar menig meeting af en heb een voorliefde gekregen voor amerikaanse auto's, mijn vriendin is het echter beu daar maar telkens in een tentje te slapen dus ben ik op zoek naar een campertje (chevy van) voor mee naar de meetings en misschien ook andere weekendjes weg.

Ik heb geen groot budget en ook niet veel verstand van de techniek maar wil hier graag meer over leren en men zegt dat ervaring het meest leert. Gelukkig heb ik bovendien een handige maat die er het een en ander over weet.

Nu is mijn vraag of er iemand hier een chevy/dodge van op camper kenteken heeft staan voor een zachte prijs? En of iemand weet wat hier omgeveer de maandelijkse kosten van zijn? In de zin van verzekering en wegenbelasting.

Alvast bedankt!

Groetjes Huub
Last edited by huubvoogd on Tue Aug 25, 2015 2:32 pm, edited 1 time in total.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by boyanka »

Welkom Huub.

Ik heb een dodge B250 staan lowtop op kampeerkenteken en nog een B350xl op grijs.
Maar wat is je budget?

Iets wat weinig kost zal waarschijnlijk behoorlijk oplopen in achterstallig onderhoud ed

Image
Pink
Posts: 400
Joined: Mon Oct 18, 2004 5:41 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by Pink »

Huub,
ik heb een Chevy Van te koop bouwjaar 1981 op LPG. Kosten per maand houderschapsbelasting €65 en verzekering €100 per jaar.
Gr Herman
huubvoogd
Posts: 25
Joined: Mon Aug 24, 2015 6:25 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by huubvoogd »

boyanka wrote:Welkom Huub.

Ik heb een dodge B250 staan lowtop op kampeerkenteken en nog een B350xl op grijs.
Maar wat is je budget?

Iets wat weinig kost zal waarschijnlijk behoorlijk oplopen in achterstallig onderhoud ed

Image
Het gaat dan om die wit rode? En zo ja, gaaf ding, heb je hier meer informatie over en wat is jouw vraagprijs?

Met vriendelijke groet,

Huub
huubvoogd
Posts: 25
Joined: Mon Aug 24, 2015 6:25 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by huubvoogd »

Pink wrote:Huub,
ik heb een Chevy Van te koop bouwjaar 1981 op LPG. Kosten per maand houderschapsbelasting €65 en verzekering €100 per jaar.
Gr Herman
Beste Herman,

Staat de van op camper kenteken en heeft u er wellicht een of meerdere foto's van?

Met vriendelijke groet,

Huub
Pink
Posts: 400
Joined: Mon Oct 18, 2004 5:41 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by Pink »

Camper kenteken, anders zou de houderschapsbelasting ongeveer €222 per maand zijn. Stuur aub even je mail adres voor foto's.
Met vriendelijke groet,
Herman
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by boyanka »

Huub,

Geef je mail adres even door via een pb.
Belasting kampeer is per jaar 760 euro pop lpg
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by Supervaags »

huubvoogd wrote: Ik heb geen groot budget en ook niet veel verstand van de techniek maar wil hier graag meer over leren en men zegt dat ervaring het meest leert. Gelukkig heb ik bovendien een handige maat die er het een en ander over weet.
Weet wel waar je aan begint.. je hebt een klein budget en bent in de eerste instantie afhankelijk van anderen.
Heb je wel sleutelruimte en gereedschap? Als ik bovenstaande projecten zie heb je dat hard nodig. Zoals al aangegeven krijg je in een lage prijscategorie waarschijnlijk te maken met achterstallig onderhoud, houd daar ook rekening mee in je budget (nieuwe banden, remmen etc)
Al doende leer je wel.. maar dat gaat natuurlijk ook niet van de een op andere dag.
huubvoogd
Posts: 25
Joined: Mon Aug 24, 2015 6:25 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by huubvoogd »

Ik begrijp wat je bedoeld, dat is tevens de reden dat ik niet teveel aan aanschaf uit wil geven. Het moet mij echt een project worden waardoor ik op den duur meer leer van hoe het in elkaar steekt. Het is bovendien niet de bedoeling dat de auto buiten meetings of weekendjes weg gebruikt wordt dus hij zal veel op stal staan. Het lijkt me gewoon een mooie (en vooral stoere) uitdaging.
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by SuperSport »

Koop een caravan en spaar lekker door, is veeeeel goedkoper....
huubvoogd
Posts: 25
Joined: Mon Aug 24, 2015 6:25 pm

Re: voorstellen & op zoek naar

Post by huubvoogd »

SuperSport wrote:Koop een caravan en spaar lekker door, is veeeeel goedkoper....
Kom je daar nou pas mee!!

Zojuist thuis gekomen met een eigen Chevy camper, met dank aan Herman. Wij gaan aan de slag!
Post Reply