Guus(cruise brothers) overleden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by chevyed »

Afscheid en Uitvaart van Guus.

Beste mensen,
Heel veel mensen weten het inmiddels al via de moderne media als facebook e.d. en een mail van mijn kant, die op verzoek verder is verspreid.
Mijn man en penningmeester van The Cruise Brothers maar vooral mijn maatje Guus Volckmann, is overleden. Hij was de grondlegger van onze club “The Cruise Brothers” en heeft vanaf het begin zo veel betekend voor de club. Het kloppend hart schreef iemand mij. Intens maar dan ook intens verdrietig ben ik, maar ik weet ook, dat er na een tijd de leuke herinneringen zullen komen bovendrijven. Spijtig dat we nog zo vele leuke dingen van plan waren, die ik dus eerder had moeten inplannen. Achteraf gepraat dus.

Woensdag 12 augustus zal er een afscheidsdienst en de crematie plaatsvinden.

Er zal nog een bericht volgen over de organisatie van deze tocht op woensdag 12 augustus. Hoewel ik natuurlijk niet kan verlangen dat u zich vooraf opgeeft, zou het voor een indicatie van het aantal Amerikanen toch handig zijn, als u zeker weet dat u mee rijdt met deze laatste rit voor Guus op woensdag 12 augustus. U kunt dit mailen naar uitvaart@cruisebrothers.nl

Vriendelijke groeten,

Lina Geeve
Voorzitter van The Cruise Brothers

---------------------------------------------

Guus is opgebaard in de rouwkamer van Rouwcentrum Sorghvliet
Groot Hertoginnelaan 1-1A, 2517 EA Den Haag

Er is gelegenheid tot afscheid nemen van Guus op maandag 10 augustus van 19:00 tot 19:45 uur.

Afscheid en uitvaart van Guus zal 12 augustus 2015 zijn.
Vanaf zijn woonhuis aan de Ieplaan 64, 2565 LN Den Haag.
Mensen met een Amerikaanse auto kunnen zich verzamelen aan de Ieplaan om Guus te begeleiden.
Deze stoet zal om 12:30 vertrekken, en via het SNC terrein naar het crematorium cruisen.
We hopen op een mooie, laatste rondrit voor Guus.

De uitvaartplechtigheid zal aanvangen om 14:00 uur in de grote aula van
crematorium Ockenburgh, Ockenburghstraat 21, 2553 AA Den Haag.

15:15 uur is er gelegenheid tot condoleren in de ontvangstkamer van het crematorium.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by BigBlockMopar »

Een stoet van meer dan 100 Amerikaanse auto's volgden Guus tijdens zijn laatste cruise vanaf zijn huis op de Ieplaan naar het meetingterrein op De Werf in Zichtenburg en van daar onder Politiebegeleiding naar Ockenburgh voor de afscheidsdienst.
Was een mooie dag.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/12-08-2 ... r-den-haag


Image

Image
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by BigBlockMopar »

ArteDeco
Posts: 4
Joined: Tue Aug 11, 2015 7:46 pm

Re: Guus(cruise brothers) overleden

Post by ArteDeco »

Wow, even helemaal stil van. Gecondoleerd.
Post Reply