Stalling Utrecht gezocht

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Haller
Posts: 4
Joined: Wed Jun 03, 2015 7:18 pm

Stalling Utrecht gezocht

Post by Haller »

Ik weet niet zeker of ik het op de juiste plek op het forum vraag, anders alvast excuus. :cool:

Ik ben voor mijn amerikaan opzoek naar stalling in Utrecht (of daar vlakbij) waar ik ook wat aan de auto mag doen.
Stallingen waar je alleen mag stallen genoeg te vinden, maar een waar je aan de auto mag werken lijken er op het moment niet te zijn?
Op marktplaats en andere aanbied-site's kan ik zo niks vinden binnen een straal van 25 kilometer.

Weet iemand van jullie een aanbieder waar ik zou kunnen vragen of ze nog plek hebben?
Anders ga ik toch maar voor een stalling verder weg, maar aangezien ik nog wel even werk heb en dus niet iets voor een korte periode zoek zou in de buurt wel erg fijn zijn. Of zoek ik iets onmogelijks in Utrecht en de omgeving? :D
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Stalling Utrecht gezocht

Post by olof »

Haller wrote:Ik weet niet zeker of ik het op de juiste plek op het forum vraag, anders alvast excuus. :cool:

Ik ben voor mijn amerikaan opzoek naar stalling in Utrecht (of daar vlakbij) waar ik ook wat aan de auto mag doen.
Stallingen waar je alleen mag stallen genoeg te vinden, maar een waar je aan de auto mag werken lijken er op het moment niet te zijn?
Op marktplaats en andere aanbied-site's kan ik zo niks vinden binnen een straal van 25 kilometer.

Weet iemand van jullie een aanbieder waar ik zou kunnen vragen of ze nog plek hebben?
Anders ga ik toch maar voor een stalling verder weg, maar aangezien ik nog wel even werk heb en dus niet iets voor een korte periode zoek zou in de buurt wel erg fijn zijn. Of zoek ik iets onmogelijks in Utrecht en de omgeving? :D

de gageldijk miss..?...daar zitten stalligen zat...alleen kan het zijn dat het om de haverklap in beslag genomen wordt door de belasting daar haqhaha
:D
Haller
Posts: 4
Joined: Wed Jun 03, 2015 7:18 pm

Re: Stalling Utrecht gezocht

Post by Haller »

Gageldijk is nog even langsrijden waard inderdaad. Thanks.
Dan ale losse onderdelen maar thuis bewaren. ;-)
Post Reply