Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by thunderbuick »

Hoop dat het goed is dat ik het hier even neerzet.
Willem Niemeijer, ook bekend als organisator van onder meer Sunday Cruisers en Oldstyle Weekend Foxwolde is overleden.
Aangezien dat het belangrijk is dat alle betrokkenen uit deze wereld de kans moeten krijgen om afscheid te nemen en de mogelijkheid bestaat dat nog niet iedereen op de hoogte is plaats ik het hier ook even zodat diegene die afscheid willen nemen voor de laatste keer met Willem kunnen cruisen.
Wees op tijd, zaterdag 18 april 11:30 vertrekken voor de cruise die langs diverse plekken uit Willem zijn leven zal gaan. Het zal druk worden waardoor je er goed aan doet om eerder aanwezig te zijn en er om 11:30 geen opstoppingen zijn, zorg dat de weg vrij is om 11:30 zodat Willem voorop kan en iedereen aan kan sluiten bij de cruise met zijn eigen amerikaan.
Ken je mensen waarvan je denkt dat ze het moeten weten, breng ze even op de hoogte.
Zaterdag 18-4 verzamelen vóór! 11:30 op het parkeerterrein tegenover de jaarbeurs in roden(alhoewel ik denk dat dat veel te klein is)
Het adres van de Jaarbeurs is Brink 39 9301JK Roden en kun je eventueel aanhouden voor je routeplanner, daar tegenover dus.
Image
Image
Last edited by thunderbuick on Fri Apr 17, 2015 7:21 pm, edited 1 time in total.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by Texas Boy »

Ik wil dit ook delen op Facebook, maar zie geen adres waar het start.
Donkey
Posts: 64
Joined: Sun Jan 01, 2012 4:07 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by Donkey »

11.30 opstellen op de parkeerplaats tegenover de jaarbeurs op de Norgerweg, daar kan aangesloten worden op de rouwstoet.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by Texas Boy »

Bedankt en had dit artikel inmiddels gevonden.

http://rodenactueel.nl/regionaal-nieuws ... ruise.html

Hoop dat het een mooi eerbetoon gaat worden. R.I.P.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by thunderbuick »

Nee je hebt gelijk Hans, een adres ontbreekt en niet iedereen rijd er blindelings naartoe.
Moest het even opzoeken met streetview.
Zaterdag verzamelen voor 11:30 op het parkeerterrein tegenover de jaarbeurs in roden(alhoewel ik denk dat dat veel te klein is)
Het adres van de Jaarbeurs is Brink 39 9301JK Roden, daar tegenover. (eigenlijk net waar de Norgerweg opgehouden is en overgaat in Brink)
Verder is er de FB pagina Old Style Weekend van hem waar ook het een en ander op is te vinden: https://www.facebook.com/oldstyleweekend
enno
Posts: 698
Joined: Thu Jul 26, 2007 11:56 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by enno »

voor familie en vrienden gecondoleerd mijn firebird staat klaar voor een niet leuke rit
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by thunderbuick »

Top Enno!
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by olof »

respect man...veel sterkte..maar hoop ook een beetje plezier vanmiddag!! hoop op een grote opkomst
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by thunderbuick »

Rond de 200 Amerikaanse auto's en een heel indrukwekkende laatste cruise met Willem.
Impressie met een deel van de stoet, onderweg op het platteland zover het oog kon reiken amerikanen en veel mensen langs de kant in de dorpen waar we doorheen kwamen die applaudiseerden.
En een hele dikke duim voor de politie in de omgeving, ook een aantal auto's er tussen zonder kenteken, verlichting, richtingaanwijzers en spatborden en gewoon de andere kant op kijken, bij uitzondering en het zou niet slim zijn het te verstoren, maar toch! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by rene74monte »

ben er vandaahg ook bij geweest in de stoet , wat een ontzettend waardig afscheid van een bijzonder man , zeer emorioneel allemaal
willem , we will miss you
patsy 'n gene
Posts: 644
Joined: Sun Oct 08, 2006 10:27 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by patsy 'n gene »

HÉÉÉÉL GROOT VERLIES VOOR DE OLD STYLE SCÉNE IN NEDERLAND, HIJ WAS DE MOTOR VOOR HET NOORDEN,GISTER AFSCHEID GENOMEN VAN WILLEM NIEMEIJER, EEN AFSCHEID IN STIJL DIE DE MAN TYPEERDE, ZAL HEM MISSEN DIE OUWE ROESTBONK!
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by Wilf »

Hij was bekend en geliefd van Frankrijk tot diep in Zweden en heeft daartussen veel mensen blij gemaakt met caravans, auto's en zijn gezelschap. Hij wordt alom gemist...
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by Bromgabber »

Onwijs mooi als je ze je laatste rit mag doen.
Kwam laatst toevallig een stukje tegen over zijn Desoto, die heeft ook pittig kilometers gemaakt.
Zal zijn creaties waarschijnlijk niet meer zien, zal mij benieuwen waar ze terecht komen.
Mooi dat er zoveel mensen mee reden :thumbs:
78 Firebird
Posts: 1715
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:47 pm

Re: Rip Willem Niemeijer, zijn laatste cruise......

Post by 78 Firebird »

Het was een zeer drukke en emotionele dag.
Ik vond het gewoon een eer dat ik er deel van uit mocht maken.
Willem heeft een uitvaart gehad die bij hem paste,en in zijn stijl.
Post Reply