update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
aris
Posts: 823
Joined: Sat Mar 20, 2004 10:59 am

update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by aris »

zo, na lange tijd maar weer eens wat van me laten horen, laatste berichten van mijn kant had ik nog een groene 71 Olds Delta 88 met grote scoop op de kap, die is 2 jaar geleden verkocht.
Intussen veel gebeurd en veranderd, ook persoonlijk .
Ik heb nu een 75 AMC Gremlin X met een 360 V8 ipv de originele 5l V8, alle documentatie vanaf 1e eigenaar er bij, dan heb ik nog een 72 AMC Gremlin X, geheel origineel en compleet, lijn 6 maar moet nog gerestaureerd worden, vervolgens een 73 Cadillac Eldorado Convertible, als dagelijks vervoer, wordt eind vd maan plaatwerk in orde gemaakt en overgespoten, incl mnieuw dak, dan een 69 Coupe de Ville, nu nog matzwart maar die wordt paars, en als laatste een 62 Lincoln 4dr sedan, helaas.......niet origineel, en dat ga ik ook niet proberen, ligt nu een 383 Chrysler blok in, ex stockcar blok, leuk en snel maar denk dat ik die met de tijd toch ga vervangen voor een 460 ford met bak, vorige eigenaar heeft die ingebouwd en echt......alle bedrading vacuum en verwarmings slangen/kabel's doorgesneden :( ik ga de verwarming als enige in orde maken, interieur moet wit worden en de auto zelf donker rood metalic met zwart dak, op de 72 Gremlin na is alles rijdend.
Image
Image
Image
Image
Jeeper
Posts: 88
Joined: Mon Sep 23, 2013 10:13 am

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by Jeeper »

AMC 360 ligt ook in mn Wagoneer....zal wel goed van zn plek komen in een Gremlin... :D

Je wagenpark ziet er goed uit trouwens :thumbs:
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by sjak_brak »

Goed bezig!

Aantal van die wagens heb ik al eens eerder gezien.

Gremlin-X is erg grappig, hoop die eens op de meetings te zien!
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by Tiki God »

Lincoln sweet
aris
Posts: 823
Joined: Sat Mar 20, 2004 10:59 am

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by aris »

De Gremlin al mee gehad naar den haag en regelmatig den bosch, heb nu ergens een storing in, denk draadbreuk of slecht contact, dus moet ik ff nalopen, heb carb al vervangen, zat een belachelijk grote 750 Cfm op, de Linc ook zo iets , zit een 760 Cfm doublepumper op... zijn nog steeds mensen die denken dat groter ook beter is ;) dus binnenkort ff vervangen, ga die 2 wel gebruiken op de Cadillac blokken, voor de Linc ben ik nu bezig om een disc brake conversie set te bestellen in de US ( als iemand toevallig een originele rembekrachtiger heeft liggen, of weet welke ik anders kan gebruiken voor zo lang hoor ik dat graag )
De Coupe de Ville komt uit Eindhoven, meisje waar die van was had geld nodig voor haar tattoo shop, de Eldorado komt uit Middelburg, 15 jaar van oudere man geweest, de blauwe Gremlin stond al 15 jaar stil in Limburg, en de Linc komt uit Friesland
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by Pavement Pounder »

Ik had de Gremlin afgelopen jaar al eens gezien, gave bak, welcome terug.
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by ChevyKo »

Beetje variatie met welke je gaat rijden, niet verkeerd ;)

Had de Lincoln al eens gespot op het net...

viewtopic.php?f=4&t=85143
aris
Posts: 823
Joined: Sat Mar 20, 2004 10:59 am

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by aris »

yep. dat is hem, en idd, ik zet er ook veel vraagtekens bij,blok en bak zijn goed ingebouwd dat dan weer wel en ach taxatie rapport en zo ....pff, ach heb hem voor niet al te veel meegenomen, rijdt zeker niet verkeerd en is gaaf model, is nog wel wat leuks van te maken al is het dan niet origineel, body en chassis is goed hard en op paar plekjes na strak, lelijk stuk ingelast op kofferdeksel, maar dat is te maken, heb al veel onzin zooi er uit gesloopt en netjes gemaakt, vloerbedekking is besteld evenals deur en contactsloten, komen 20 inch velgen onder,5 spaaks zijn nu nog geheel gepolijst maar de "spaken" moeten de kleur van de auto worden , heb van de week de originele radio terug ingebouwd, er zit een B&M vloershifter in, gehele stangenstelsel van het origineel is ook weg , maar ach dat kan weer terug,
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by Ranch73 »

Nice !! :thumbs:
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by Rob Rules »

Welcome back! Die Gremlin is een leuk autootje, heb hem al diverse malen mogen bewonderen in Den Bosch.
aris
Posts: 823
Joined: Sat Mar 20, 2004 10:59 am

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by aris »

zometeen ondanks het zeikweer ( hier in Oss ) toch maar even naar den bosch, deze keer met de nieuwe aanwinst, 62 Lincoln :)
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by ChevyKo »

Ja, dat weer hier in dit rukland kan je geen peil op trekken, gister nog met de Convertible erop uit met de kap open
en lijkt nu bijna wel weer herfst.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: update na lange tijd hier afwezig te zijn geweest

Post by MarkV »

Supergaaf, vooral die Eldorado Convertible en die Gremlin X (leuk die uitersten); ik heb altijd een zwak gehad voor aparte auto's als de Pacer en de Gremlin. Jammer dat ze hier toch wel behoorlijk zeldzaam zijn.
Post Reply