Oosterwijkse Pinksterfeesten/Trekkertrek

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
bvoosterwijk
Posts: 1
Joined: Mon Mar 30, 2015 11:56 am

Oosterwijkse Pinksterfeesten/Trekkertrek

Post by bvoosterwijk »

Wij als buurtvereniging Oosterwijk in Zelhem organiseren op zaterdagavond 23 mei en zondag 24 mei weer onze jaarlijkse Oosterwijkse Pinksterfeesten met op zondag een grote trekkertrekwedstrijd. Dit jaar zal de zaterdagavond in Amerikaanse sfeer worden georganiseerd, met o.a. grote Amerikaanse Trucks die zich hier dan tentoonstellen en eventueel een lichtshow verzorgen. Verder zal er in de tent een Country en Westernband optreden evenals Lion Dansers etc. Ook zouden we het mooi vinden om op deze avond nog meer Amerikaanse voertuigen te kunnen presenteren. Zijn er bezitters van Amerikaanse auto's die naar Zelhem willen komen om daar hun voertuig te presenteren op zaterdagavond 23 mei en eventueel ook op 24 mei. (overnachting mogelijk) zie ook http://www.bvoosterwijk.nl voor aanmelding of meer info telef. 0314-621694 of via de mail bertusenrikie@gmail.com
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Oosterwijkse Pinksterfeesten/Trekkertrek

Post by HarleyRob »

Jongens, wie pakt even de popcorn? Ik heb al een kratje bier klaar staan.......
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Re: Oosterwijkse Pinksterfeesten/Trekkertrek

Post by Rob(firebird) »

Ik wil best zondag komen kijken, met een amerikaanse auto. Op zaterdag kan ik niet.
Maar "Lion" dansers?? Klinkt wel heel spectaculair.... Als je maar geen line-dancers bedoeld, dan blijf ik lekker thuis.

Rob
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Oosterwijkse Pinksterfeesten/Trekkertrek

Post by olof »

HarleyRob wrote:Jongens, wie pakt even de popcorn? Ik heb al een kratje bier klaar staan.......

waarom?...vele rijden hier wel van meeting naar meeting....!
nu meld deze aan dat er ergens een meeting is,waar iedereen vrijwillig naar toe kan komen..!
lijkt mij geen popcorn waardig...of het moet mijn reactie op jouw zijn... :D
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Oosterwijkse Pinksterfeesten/Trekkertrek

Post by HarleyRob »

@Olof: Rob(firebird) had hem sneller door. Maar no problem. Dan geen bier voor jou.... ;-)
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Oosterwijkse Pinksterfeesten/Trekkertrek

Post by olof »

haha...damn..had wel zi8n in een piljes!! :P
Post Reply