Gezocht...

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Gezocht...

Post by David - 71 camaro »

Zoek de verkoper van een 3" RVS uitlaatsysteem, complet met een X-pipe en bochten (los) ergens in het hoge noorden omgeving Havelte (Drenthe).
Werd vorig jaar hier op de site aangeboden - heb het toen gekocht.

In begin gezocht naar een mogelijkheid om het ergens meer richting het zuiden te krijgen voordat ik de reis aanging. Uiteindelijk moest ik een paar maanden weg voor mijn werk.

Probeer in contact te komen met de verkoper - maar all traces are gone....
Mocht je het lezen of weten wat zijn username hier is, stuur een PM.

Thanks.
chevystan67
Posts: 1418
Joined: Thu Jan 17, 2008 8:51 pm

Re: Gezocht...

Post by chevystan67 »

je kan misschien ook hier even kijken

http://www.specialpartz.com/

suc6
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: Gezocht...

Post by David - 71 camaro »

Thx, maar da's het probleem niet.... Als je terug leest, dan zie je: heb het toen gekocht

Hij heeft dus reeds mijn knikkers. Voordat er een heksenketel begint > beschuldig hem van niks, maar wil enkel in contact komen.
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Gezocht...

Post by Supervaags »

Kun je bijv. het rekeningnummer ook niet herleiden en staat er ook echt niks in je verzonden items? Er vanuit gaande dat je via de mail/pm/telefoon contact hebt gezocht en eventueel ook online betaald hebt zou je toch ergens 'iets' moeten kunnen vinden.
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: Gezocht...

Post by David - 71 camaro »

Rekeningnr heb ik, naam dat erbij hoort ook. Heb uiteraard gegoogled en krijg dan een connectie naar een USA bedrijf uit die buurt. Maar voordat ik die noem en daarmee mogelijk iemand foutief betrek bij dit gebeuren, wilde ik eerst hier proberen.

In de advertentie stond een 06 nr. Verder contact is verder via what's-app gegaan. Deze string is dus in de tussentijd verwijderd en ik heb geen idee wat het nr was.
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: Gezocht...

Post by David - 71 camaro »

Gevonden. Contact opgenomen met het bedrijf - dat uiteindelijk idd niks mee te maken had, maar toevallig een naamgenoot was. Hij had een vermoeden en heeft voor mij het nr opgezocht. Dat was een hit.

Contact gehad met de verkoper en alles is in orde.

Kudo's voor Continental Cars in Jubbega :thumbs:
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Gezocht...

Post by Ranch73 »

8) :thumbs:
moparronnie
Posts: 265
Joined: Thu Feb 05, 2004 11:47 pm

Re: Gezocht...

Post by moparronnie »

Haha, ja..... dat was ik :lol: . Ik zou je al bijna weer een bericht sturen zoals ik elke 2,5maand al deed. Niet zoveel meer op het forum. Werd al gebeld door Continental Cars of dit wel klopte. Dat was geen probleem :thumbs:

Komt alles toch nog goed.

Succes ermee.
groeten
Post Reply