Toch maar eentje gekocht... nu ze er nog zijn.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Toch maar eentje gekocht... nu ze er nog zijn.

Post by Chief big ol'Cadillac »

ik zal es komen kijken... al is TC me gewoonlijk te duur... vroeger toen ze nog in de Torenstraat zaten kwam ik er vaak... maar dan kan wel 35 jaar geleden zijn...
Mike25
Posts: 563
Joined: Wed Jun 29, 2005 7:51 pm

Re: Toch maar eentje gekocht... nu ze er nog zijn.

Post by Mike25 »

Geweldige foto's van die lijkwagens met grote lampen op het dak, laat ze maar komen hoor.
Sowieso zijn foto's van oude lijkwagens vet om te zien, dus post ze gerust hier.
Gave wagen had je Chief :)
Heb je vast heel veel lol mee gehad?
Ik denk dat Amerikanen niet eens heel gek op kijken als je in een lijkwagen rijdt of wel?
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Toch maar eentje gekocht... nu ze er nog zijn.

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ik moest een keer naar het Amerikaans kerkhof in Margraten met 5 personen(re-enactors)(herdenking ww2) en mijn lijkwagen was mijn enige auto waar we allemaal tegelijk in konden. Bij de ingang vroeg ik aan een Amerikaaanse (moderne)soldaat of het gepast was dat ik met een lijkwagen kwam en of het misschien beter was om de anderen af te zetten en de wagen ergens anders te parkeren maar hij zei juist dat het heel goed was dat ik met zo'n wagen kwam want er waren zovele soldaten gesneuveld die nooit meer gevonden waren en dat een lijkwagen vol re-enacters op zo'n bijeenkomst juist welkom was omdat we daarmee de zielen van de nooit gevonden soldaten naar hun rustplaats kwamen brengen....

En ja, ik heb veel lol met die wagen gehad, 7 jaar van genoten en toen heb ik 'm aan Ep doorgedaan want die was er ook verliefd op...
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Toch maar eentje gekocht... nu ze er nog zijn.

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ik moest een keer naar een andere soort meeting met kleine creaties die ik maak en toen had ik nog die SMV caravan. Ik vroeg aan de organisatie of ik mijn caravan mocht meebrengen. Ze zeiden dat het maar een beperkte ruimte was en hoe groot de caravan was. Ik zei dat ie kleiner was dan de auto. (caravan was 5 meter). Oooh ja, :) reageerde ze daarop, dan zal het wel goedkomen, breng maar mee... niet wetende dat ik met de lijkwagen reed. Het hele span was iets van 12 meter.... :lol:

(effe de foto zoeken...)
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: Toch maar eentje gekocht... nu ze er nog zijn.

Post by ChevyKo »

Hier nog zo`n prachtstuk

Image

Image

Speurders
Post Reply