Weet iemand iets over deze auto?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
zorro
Posts: 514
Joined: Fri Sep 10, 2004 11:30 pm

Weet iemand iets over deze auto?

Post by zorro »

Ik was er gisteren, geen onaardige auto maar wel een flinke plas olie onder de auto.
http://api.autotrader.nl/voorraadpagina ... &view=tile
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by Renev »

Geen kennis van de auto maar het is wel een typische handelaar.

Als het voor de rest een goeie auto is dan gewoon vragen of ze de lekkage verhelpen als je hem koopt.
iron eagle
Posts: 420
Joined: Tue May 13, 2008 8:07 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by iron eagle »

Ik ken niets over de auto, maar de handelaar zou ik persoonlijk niets mee te maken willen hebben.
De Groot heeft echt voornamelijk alleen maar opgepoetste drollen staan. Ben er een paar keer geweest, maar het meeste is echt bende en allemaal verborgen ellende
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by Peter Pontiac »

Heette dat vroeger niet Stoutjesdijk....... :? :eek:
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by ChevyKo »

Was voorheen idd Stoutjesdijk.

De Groot/Stoutjesdijk soesterberg, ff intypen op google

dan trek je zelf de conclusie wel...

En anders, wat je altijd moet doen, kijk goed wat je koopt......
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by Rob Rules »

De kap zit ook zomaar opgefrommeld, lijkt wel..
zorro
Posts: 514
Joined: Fri Sep 10, 2004 11:30 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by zorro »

Bedankt voor jullie reakties. Als ik de naam Stoutjesdijk Google wordt je niet echt blij van negatieve ervaringen. Bovendien zag ik ook dat deze auto al meer dan 2 jaar daar te koop staat. Ik denk dat ik nog even verder ga kijken. :)
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by Peter Pontiac »

Bedrijf is ernstig bedenkelijk........ :lol:
Kap ziet er niet uit, bekleding vreemd, tapijt hoort er niet in
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by Funk »

Zoek je specifiek een convertible? Ik zie in de US steeds hele cleane hardtops voor rond de $7000 voorbij komen en convertibles voor ruim onder de 10, in elk geval in betere staat dan deze.
Zelfs nu de Euro slecht staat kan 't nog steeds de moeite waard zijn. Ben een paar jaar geleden helaas een perfecte '74 Convertible met 400 motor voor $4000 misgelopen :(
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by capricelimburg »

Heb daar wel eens een auto gekocht. Hij heeft erg veel staan en doet ook redelijk wat "moeilijke" auto's. Heb je voldoende technische kennis om te weten wat je koopt, laat je dan niet tegen houden. Ik heb geen gedoe gehad, de gemaakte afspraken zijn nagekomen (overigens zonder garantie gekocht). Mensen zonder technische kennis die alleen op prijs kopen: caveat emptor.
challenger72
Posts: 398
Joined: Mon Dec 22, 2008 9:35 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by challenger72 »

ben er ook wel eens geweest,niet te vertrouwen die lui
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by Bromgabber »

Tjah of de lui nou wel of niet te vertouwen zijn, gaat er meer om of de auto wel of niet aan de verwachtingen voldoet.
Goed kijken evt mensen meenemen, is het niks of niet naar verwachting lekker laten staan ;)
Verder, ik ken de auto niet..
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by HarleyRob »

Ik ken de auto niet, maar de handelaar wel. Die man lult als brugman, en zou zelfs hondendrollen aan het asiel kunnen verkopen. Ben ooit eens gaan kijken naar een leuke Amerikaan, hij bood toen 3.500 voor mijn Sub.... yeah right! Onderbieden mag, maar beledigen niet. Mijn Sub is later ingeruild voor 10.000 Euro.... Zegt genoeg naar mijn idee.

Je moet er sowieso geen auto willen inruilen, dan kun je die beter in de fik steken dan heb je er nog een beetje warmte van bij deze temperaturen. :lol: :lol:
zorro
Posts: 514
Joined: Fri Sep 10, 2004 11:30 pm

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by zorro »

Ik wilde ook mijn auto inruilen en kreeg er ook belachelijk weinig voor aangeboden. Het is inderdaad echt een handelaar.
Gearz
Posts: 3033
Joined: Thu Jan 04, 2007 1:34 am

Re: Weet iemand iets over deze auto?

Post by Gearz »

Ben bij Stoutjesdijk midden jaren '90 eens wezen kijken, stond toen een jaren 60 impala.
In die jaren was alles uit sunny California nog heilig op de markt.
Het was volgens de verkoper een eerlijke en kei harde Californische import auto met licht cosmetisch werk.
Toen ik vroeg of de kofferbak open mocht bleken er twee wielen met spikes achterin te liggen en bij het starten (met startkar) lag ineens de uitlaat op straat :lol: :lol:
Californisch ? yeah right, Alaska wellicht ! :D
Post Reply