C&P failliet
Re: C&P failliet
Kudos to Luc! Fantastische kerel! Knap dat hij dit voor elkaar heeft gekregen. Complimenten.
Een mooie flip-the-finger naar al die gasten hier die C&P nog even moesten natrappen een paar weken geleden......
Een mooie flip-the-finger naar al die gasten hier die C&P nog even moesten natrappen een paar weken geleden......
Re: C&P failliet
Is die Luc een oud-werknemer? (Uit interesse - geen mening en geen ervaring en kritiek qua C&P verder. Ik ben benieuwd omdat dat vaak wel het mooist is natuurlijk bij een faillisement, dat mensen met ervaring en hart voor de zaak de boel verder bestieren)
Re: C&P failliet
Luc = Luc Reintjes. Hij was sales manager bij het oude C&P, en heeft nu zijn nek uitgestoken om C&P 2.0 neer te zetten. Dat getuigt van een flinke dosis lef, doorzettingsvermogen en ondernemerschap. Dus daarom kudos to Luc!
-
- Posts: 3059
- Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm
Re: C&P failliet
Wel vaker via mail contact gehad met Luc Reintjes, heeft me eigenlijk altijd netjes geholpen
Re: C&P failliet
Precies, je moet het maar durven met alle (economische) onzekerheden om ons heen. Het wordt de kleinere bedrijven sowieso niet makkelijk gemaakt in Nederland.HarleyRob wrote:Luc = Luc Reintjes. Hij was sales manager bij het oude C&P, en heeft nu zijn nek uitgestoken om C&P 2.0 neer te zetten. Dat getuigt van een flinke dosis lef, doorzettingsvermogen en ondernemerschap. Dus daarom kudos to Luc!
Toppie dus!
Re: C&P failliet
There, I fixed that for ya.Ronald50 wrote:Het wordt de kleinere bedrijven sowieso niet makkelijk gemaakt in de Westerse wereld.
Re: C&P failliet
Na twee keer wat geprobeerd besteld te hebben geef ik het op!! De afspraak die eest gemaakt worden komen ze niet na, je moet zelf steeds terug bellen om te vragen hoe de het er mee staat. Aan de telefoon ook niet echt vriendelijke mensen uit het magazijn. Zo ga je tegenwoordig niet meer met je klanten om door ze niet op de hoogte te houden van hun bestelling. ik denk dat ze een keer goed een bezem door het magazijn moeten halen om te begrijpen hoe je met je klanten om moet gaan.
Re: C&P failliet
Je hebt nog altijd Catalina in Swalmen, doen wij veel zaken mee!
Re: C&P failliet
Dat is een prima zaak ja. Ik heb daar 10 jaar terug mijn krukas opgehaald met het OV, toen waren ze heel schappelijk door ons op het station af te zetten
Re: C&P failliet
Hmm C&P doorstart ook met dezelfde prijzen wat USD prijs X 2 in euro is als men moet bestellen vanuit de US
Dan maar zelf goed opletten dat ik het goede onderdeel bestellen maar betaal dan wel 250,- ipv 400,-
Snap dat men een bedrijf en pand moet onderhouden etc maar hun krijgen nog korting bij de leverancier en inklarings agenten die je als particulier niet hebt maar dan wel veel te veel vragen. Men is bang om hun prijs naar beneden te zetten omdat men denkt minder inkomsten te hebben maar als men eerlijke prijzen geeft gaat je klantenkring omhoog en je omzet ook.
Ach zal nooit gebeuren
Dan maar zelf goed opletten dat ik het goede onderdeel bestellen maar betaal dan wel 250,- ipv 400,-
Snap dat men een bedrijf en pand moet onderhouden etc maar hun krijgen nog korting bij de leverancier en inklarings agenten die je als particulier niet hebt maar dan wel veel te veel vragen. Men is bang om hun prijs naar beneden te zetten omdat men denkt minder inkomsten te hebben maar als men eerlijke prijzen geeft gaat je klantenkring omhoog en je omzet ook.
Ach zal nooit gebeuren
Re: C&P failliet
Die lokale onderdelenhandel is vaak zo weinig transparant. Er is geen website met prijzen en als je wat besteld moet je afwachten welke kwaliteit je krijgt.
Re: C&P failliet
bij hun komt zeker nog invoerrechten over heen??Renev wrote:Rockauto