UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

de huidige eigenaar heeft aan mijn een civiele procudure aangespannen,10 november is de zaak dus zal mij benieuwen wie um krijgt.
ik weet niet de huidige staat van auto niet eenns of die wel rijd.
Staat geschorst,want van wegen belasting op lpg word ik ook niet wijzer van 1983 bouwjaar,heb geen kans om lpg eruit te halen of wat dan ook.
De auto staat op een ander kenteken als een C10,zo zijn ze er achter gekomen dat het niet klopt.
Maar goed ik ga de zaak volledig hier op de site zetten na de rechtzaak,dan kan ik alle info hierop zetten.
politie/vertrouw daar maar helemaal niet op,losers zijn het.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

wel dit was zeer kort,er komt een nieuwe rechtzaak inhoudelijk.
word vervolgd.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by watahyahknow »

het is waarschijnlijk verstandig bijtijds met een goeie advocaat te gaan praten en jouw deel van de bewijzen bij elkaar te zoeken (advocaat weet waarschijnlik beter wat je eventueel nog meer kan doen ) en de antwoorden te reperteren met hem zodat je jezelf niet in de problemen lult tijdens de rechtzaak
voordeel van de rechtzaak is nu wel dat je sraks het adres van de man hebt en als je de zaak wint en hij nog steeds dwarsligt je een deurwaarder op zn dak kan sturen zn bankrekening kan laten blokkeren en als dat niet helpt de waarde van zijn auto uit het huis kan laten trekken . alles op zijn kosten

ik weet niet wat zijn kansen zijn
ik heb het idee dat hij of gaat opperen dat hij de auto in goed vertrouwen voor een normaal bedrag van een 3e persoon heeft gekocht , of dat jij hem de auto hebt verkocht
het kan ook zijn dat hij vind dat de zaak verjaard is

houd ons een beetje op de hoogte als de rechtzaak eenmaal afgelopen is , ik denk niet dat het helpt als je hier je strategie gaat lozen voor de rechtzaak voorbij is , wie weet kijkt de tegenpartij hier ook naar
RPG
Posts: 1385
Joined: Sat Feb 12, 2005 1:50 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by RPG »

watahyahknow wrote:houd ons een beetje op de hoogte als de rechtzaak eenmaal afgelopen is
Dat kan nog jááááren duren. Er zijn in dit soort zaken altijd 2 winnaars: Je eigen advocaat en die van de tegenpartij.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

een advocaat kost een heleboel geld,ten eerste.
rechtzaak komt maar ze willen een schriftelijke verklaring,inhoudelijk word er weinig tot niet gepraat heb ik nu al gezien.

Ik heb nu door het dossier zeer opmerkelijke dingen!! auto op marktplaats stond te koop in november 2008 en is gekocht in nov 2008,
nu komt het,mijn aangifte is; dus gestolen in jan 2009!!aangifte jan 2009
tja hoe kan je nu een auto kopen die nog gestolen moet worden.
politie slaapt klaarblijkelijk.
dit ligt nu al bij de rechter als mijn bewijs,chassinr klopt wel.
stomste is nog dat de auto ondanks dit domme onderzoek aan die mensen is aangewezen.
adres heb ik allang.
ter goede trouw gekocht is dus ver te zoeken.
marktplaats ad is een chevy met 4 koplampen en mijne is met 2.dus de mp ad is ook fake.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by watahyahknow »

het kan nog steeds zijn dat hij jouw als de verkoper aanwijst
dat jij daarna de auto als gestolen hebt opgegeven werkt dan alleen maar tegen je
al hij je gezicht nog niet hebt gezien kun je je advocaat in bijzijn van de rechter aan hem een beschrijving laten vragen van de verkoper , hij kan zelfs vragen om de verkoper aan te wijzen aan de hand van 3 fotos geen van allen een van jou jij bent daar natuurlijk niet bij aanwezig daarmee kun je je enigzins indekken
je kan ook de marktplaats advertentie laten onderzoeken om er achter te komen wie hem geplaatst heeft , misschie IS het gewoon een andere auto die deze persoon verkocht heeft en is deze te achterhalen als een legaal nog rijdende truck

het kan ook zijn dat hij deze truck inderdaad gekocht heeft en de nummers heeft gekopieerd in de gestolen truck (gekloont dus)
in dat geval is hij dubbel de lul als zijn papieren worden ingenomen , dan heeft de legale truck die hij gekocht heeft straks ook geen papieren meer
JurgenS
Posts: 570
Joined: Tue Jul 03, 2007 7:35 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by JurgenS »

De koper chevyed laten aanduiden als verkoper is misschien niet zo'n goed idee. De koper zal zeker zijn naam al wel weten vanuit het dossier en dan is het niet zo moeilijk om daar een gezicht bij te zoeken via de sociale media bijvoorbeeld. Dat zal zeker niet altijd en voor iedereen van toepassing zijn maar wel zeker rekening mee houden.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

ik heb een kopie v/d mp ad,naam en telnr erbij,ook nog e mail verkeer,aanbetaling per bank,
zogenaamd heeft de politie ook onzerzoek gedaan,(met hun ogen dicht)
maar mijn aanduiden als verkoper gaat zeker niet lukken,
mijn auto is overigens nog in december bij de rdw geweest voor lpg op kenteken
lijkt mij dat ze in november een kenteken papier hebben gekocht en daarna een auto er bij is gestolen,alles in voorbedachte rade dus,inclusief de zogenaamde diefstal die in scene is gezet door raymond lissenberg.uit nieuwegein.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

Update,rechtzaak geweest,maar zie de buit al hangen,vrees dat de ander de auto krijgt met mijn kenteken,
als de auto 3 jaar in je bezit is ben je eigenaar,en zogenaamde goede trouw gekocht. dat is de wet.
Blijkbaar reden er 2 auto's rond met zelfde chassinrs. deze auto waar ik nu foto's van gezien heb lijkt er op maar er zijn wel verschillen,bijvoorbeeld de mijne was 8 gaats wielen en deze 6.
of ze moeten alles om hebben gezet,maar of dat nu loont.
ik wacht de uitspraak af maar zal negatief worden.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by watahyahknow »

ineresant dat als je een gestolen item 3 jaar bewaard deze van jou word , inderdaad te gek voor woorden
vreemd dat dit bij belastingen deurwaarders en andere staats dingen niet opgaat

aan de andere kant kun je van een auto met 6 gaats velgen een auto met 8 gaats velgen maken , het staat niet op kenteken
als de auto wegenbelastingvri is loont het zeker om de auto om te bouwen .... helemaal als de donorauto "gratis" is
mustang fanaat
Posts: 3
Joined: Fri Feb 05, 2016 11:47 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by mustang fanaat »

Wat een bizar verhaal.

Kun je de kosten van de wegenbelasting niet betwisten? Ik bedoel, wegenbelasting betalen voor een auto die niet eens in je bezit is geweest in de tussen periode.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

het is definitief,kwijt dus,
ik had overigens 8 gaats nu zat er 6 gaats op.
denk ook dat tie is omgebouw en het verhaal niks van klopt dat de auto al is gekocht voordat die gestolen was.
Ik zie namelijk op google maps mijn groene auto staan 6 mnd na diefstal,dus niks oranje auto gekocht .
maar helaas is enigste punt bij de rechter 3 jaar in bezit is kwijt!!
schijt justutie.
geleerd,nooit meer aangifte doen alles zelf oplossen en eigen rechter spelen.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by watahyahknow »

je kan hem alsnog terug stelen ....... je zal hem alleen 3 jaar verstopt moeten houden voor je ermee gaat rijden
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by SRB12 »

Justitie zelf duurt lang, wat een flut reden. Kan me goed voorstellen dat je het de volgende keer zelf doet.
chevyed
Posts: 3765
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:49 pm

Re: UPDATE na 5 JAAR<GESTOLEN CHEVROLET/GMC K30 teruggevonden

Post by chevyed »

update,Raymond de dief is dood!! mooi,god heeft um gestraft waar justitie het liet liggen.!
Post Reply