Mijn ontvangen Markplaats reacties

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Maurice »

Sinds een maand staat mijn Lincoln te koop op Marktplaats, Autowereld en Autoscout24.
Het lijkt me wel aardig om voor jullie en mezelf eens lijstje bij te houden met reacties.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een auto te koop zet, dus misschien dat anderen hier ook wat aan hebben.

De advertentie: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/linc ... ousPage=lr
De dikgedrukte laatste regel heb ik er een paar dagen geleden bij gezet.

De reacties samen met mijn antwoorden:

Waar heeft u de nieuwe deur en raam rubbers vandaan?
Mark, die heb ik op een oldtimerbeurs gekocht. Er staan daar meestal van die verkopers met tientallen rollen rubberprofielen en daar heb ik de juiste gevonden. De grote rubberblokken aan de deuren heb ik laten zitten. Kostte iets van 6 euro per meter.

Welke oldtimerbeurs is dat? Een maatje van me heb een Mark 3. Ik ben zelf 1600 euro kwijt voor een complete rubber set van een 65 Lincoln, echt bizar.
In Rosmalen


" Hallo maurice wat is je bodem prijs voor de auto---mvg jose "
Het blijft 7950,- en dat is echt een hele mooie prijs gezien wat er allemaal vervangen is aan deze auto.


Wat is het verbruik ongeveer op 1 liter?
1 liter op 5 kilometer


Wil graag komen kijken, hoe spreken we dat af?
Bel me maar op 06 – ....... dat praat wat makkelijker.
(niks meer van gehoord)


Is de auto nog beschikbaar?Is de prijs onderhandelbaar?Zijn er schades of gebreken?Kunt u contact met me opnemen?
De Lincoln is nog steeds te koop voor €7950,-. Dit is een zeer goede prijs gezien wat er allemaal vernieuwd is aan de auto. De taxatiewaarde is €15000,-.
De gebreken of aandachtspunten staan ook in de advertentie.
Het is verder een hele mooie, fijne auto en ik gebruik ‘m nog ieder weekend.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.


Een klant van mij is geïnteresseerd in uw Lincoln. Wanneer zou het mogelijk zijn dat ik kan komen kijken naar de auto? Zijn de originele delen en de wielen nog beschikbaar? Ik kijk uit naar uw antwoord.
Andre, de originele wielen en wieldoppen en de inlaat, carburateur, luchtfilterhuis en kleppendeksels zitten bij de koop inbegrepen. Ik ben in het weekend en doordeweeks 's avonds meestal thuis of in de buurt, dus komen kijken kan altijd, ook op zondag. Ik ben bereikbaar op 06 - .......


" Beste Maurice Sas, goeiedag had de vraag of de wagen ook te koop is op afbetaling Mvg Mike "
Nee.


Ik heb mogelijk wel interesse, hoeveel ruimte heb je nog in de prijs ?
Er zit geen ruimte op de prijs omdat deze al erg laag is.
OK. Je bent idd niet heel duur maar als ik zelf nog wat wil verdienen wordt het hem niet ben ik bang.


Als je de Lincoln niet kwijt kan, ik biedt €5000
Hier heb ik niet op gereageerd.


is de auto tegen roest behandeld?
wat bedoelt u met plekjes in de lak? is het bij het achterraam doorgeroest? ik wil zeer waarschijnlijk het vinyl eraf, deze autos hebben vaak roest onder het vinyl, en dan laten spuiten. kunnen we qua prijs nog onderhandelen?

De Lincoln heeft geen anti-roest behandeling gehad, maar er zit ook geen roest aan de onderkant en ik rij er alleen maar mee als het droog weer is.
Plekjes in de lak betekend dat hier en daar de lak wat minder goed is.
De onderste raamrand zal denk ik gelast moeten worden, maar het vinyl zelf is wel in mooie staat.
Waarom wil je onderhandelen over de prijs?
sorry ben al geslaagd met n auto


Am interested in your car. please inform me on how to process to buy on my personal mail.
Hallo George, ik spreek helaas geen Engels.
Hello,

Thanks for your mail, I contacted you primarily in confidence hoping that you can be a trustworthy person and would also be helpful in this urgent matter like this. l will definitely buy your car as i use this measures to contact you because i want to live in Netherlands by end of this year and that is the reason i contacted you.

My name is Dr George Blair ,i am a British medical Doctor in Syria working on charity on one year humanitarian program in secret hospitals in Syria. {Doctors without borders}. you can read more on line. http://news.yahoo.com/5-doctors-without ... 08300.html


On the order hand i have 4.2 million dollars which i inherited from late Abdur Rahman for the LOVE and CARE i showed him on his last hours of his life before he died in my arms in the hospital where he was receiving secret treatment and he wants me to use part of this money in Charity . Late Abdur Rahman is an oil merchant and a multi - million business man.He supplies timber trees for making furniture to all the states and region in Syria and to all the neighboring countries,Iraq, Lebanon,turkey etc. He told me to use the fund for charity.


I hide this money planing to travel with the money by end of this year when i will finish my assignment here but now i cannot continue to hide it because, we doctors are equally targets .I cannot transfer this fund through bank because banks are controlled by government forces which makes it impossible because of the sanction impose in the country by United Nations.I have a contact of a red cross agent in Turkey who has been secretly helping rich Syrian in Turkey to deliver their valuables such as Gold and money by crossing the border and he lives in Turkey. if i contact him ,he will cross the border and come to Syria and pick up the box of money from me and deliver to you in turkey if you accept my proposal. All i need is your acceptance to receive the box as your own in turkey all is done .


I wish to use this money for charity and Real Estate investment purpose and that is the reason i contacted you because i will leave Syria by end of this year. I want to quickly transfer this fund to you before someone get to know that i have this kind of money. Please if you are interested in this transaction i will give you the complete details you need for us to carry out this transaction successfully. I decided to find someone that is real and not imaginary that is why i went to a secured car site in Netherlands where i can be sure that the person is real and I believe i can trust you.


I wait for your fast response so we can go on.In less than 5 days the money should have been noted on your care then i will give you further details upon hearing from you. You will take 20% of the fund for your help after i must have paid for your property and you hide 80% of the sum in safe place till i come. I hope i am been fair on this deal.


Best Regards,
Dr George Blair

George, sorry maar ik snap hier helemaal niets van.
1967coupe
Posts: 344
Joined: Sat Apr 26, 2008 9:19 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by 1967coupe »

Ik beantwoord die laatste mail altijd met : this mail is forwarded to interpol and the local authorities.
Ik hoor nooit meer wat van ze :D

gr
Rene
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by sjak_brak »

Altijd lachen ja, heb onlangs een hok voor een kennis op wat sites gezet, uitdrukkelijk vermeld dat ze moeten bellen (nummer staat erbij) en toch tig mails ontvangen van droplullen die blijkbaar niet kunnen lezen.
zzip
Posts: 79
Joined: Fri Nov 08, 2013 11:23 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by zzip »

Beste Maurice,

ik kan best begrijpen dat je je af en toe wel eens in de haren hebt gekrabt .

Maar is hij nu echt niet op afbetaling te krijgen ? (lol) :D
Dat vind ik de beste .

Ik wens je veel succes met de verkoop en je bent niet de enige waar er zulke reactie binnenkomen .
Maar toch fijn om te lezen .

Peter
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Maurice »

Ach, ik zie het maar als vermaak.
't Is trouwens ook niet de beste tijd om zo'n auto te verkopen, net na de vakanties, koters moeten weer naar school, enz.
Ik laat 'm nog even staan en dan probeer ik het weer in mei/juni, als bij de meesten het vakantiegeld weer gestort is.
Collector
Posts: 935
Joined: Mon Nov 01, 2010 6:09 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Collector »

tuurlijk issie op afbetaling te krijgen maar dan wel met een eenmalige afbetaling van 7950
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Nick_nl »

Is toch verbazend niet, kopen is altijd lastig om een goede te vinden.
Wil je wat verkopen wat goed is kun je weer geen goede koper vinden...
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Wilf »

Laat ze maar aanbetalen met een clausule dat als ze binnen een bepaalde periode niet over de brug komen met de rest van het bedrag ze de auto en het reeds betaalde geld niet terugkrijgen. Hou je er tenminste nog wat aan over. :D
Touchwood
Posts: 273
Joined: Sun Dec 16, 2012 1:58 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Touchwood »

Hier nog een: waarom verkoop je zo'n mooie auto na al die bergen werk? :)
smidje
Posts: 73
Joined: Tue Feb 23, 2010 9:19 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by smidje »

"Wat is het verbruik ongeveer op 1 liter?" :P
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by muddy bandit »

Je moet de functie "bieden" op marktplaats ook gewoon open zetten.
Als het bod idioot is gewoon accepteren en dan het adres van een locale autosloop even geven. :D
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Maurice »

Touchwood wrote:Hier nog een: waarom verkoop je zo'n mooie auto na al die bergen werk? :)
Na 15 jaar wil ik wel eens wat anders.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by thunderbuick »

"Is er ook in gerookt" mis ik nog :)
Btw, niet alleen op mp maar ook hier zitten debielen tussen die je tijd verdoen, soms wordt er wat te koop gevraagt wat ik heb liggen maar ik ben wel een beetje klaar met twijfelaars en mensen die moeilijk kunnen besluiten.
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by RickyV8 »

Heel herkenbaar :)

Dan is er ook nog een vervolgtraject:

Mensen die naar je auto komen kijken en je een hand geven, in de ogen kijken en zeggen "hij is verkocht, ik kom hem deze week ophalen"

Om vervolgens nooit meer wat van ze te horen :lol:

Sindsdien is er bijna mij pas iets "verkocht" als alles betaald is, zelfs handgeld is geen zekerheid these days..
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Ranch73 »

Maurice wrote:Na 15 jaar wil ik wel eens wat anders.
Idem hier,in 1999 gekocht,time flies.Intentie was het dit jaar te doen,maar duidelijk niet via MP als ik dit BS reacties zie pffff nog een winter om over na te denken :D
Post Reply