Mijn ontvangen Markplaats reacties

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by MarkV »

Afspraak maken en niet op komen dagen.. Telefoon en mail wort niet meer op gereageerd.
Dat dus. Ronduit onbeschoft. Zit je te wachten voor de kat ze kut :x
Domme vragen via de mail maken me niet uit, kleine moeite om te antwoorden tenslotte maar een afspraak is afspraak.
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by mercury1970 »

Dat dus. Ronduit onbeschoft. Zit je te wachten voor de kat ze kut :x
Domme vragen via de mail maken me niet uit, kleine moeite om te antwoorden tenslotte maar een afspraak is afspraak.[/quote]

Heel makkelijk te omzeilen door de potentiele koper te vragen om jou te bellen voordat ie vertrekt....... doet ie dat niet, komt ie dus niet en als hij vergeten is te bellen, ga er maar vanuit dat je zeker gebeld wordt als ze voor een gesloten deur staan !!!
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Rob Rules »

Nog zo'n reactie:
makker jij is vuile smeerlap mijn collega met u gesproken
wou zaterdag komen kijken hem niet meer geantwoord dus hier iets dirty
ik denk is gestolen zal politie inlichten

Antwoord: doe wat je niet laten kan :?:

Zondag weer n afspraak met potentiele koper, ben benieuwd of hij komt opdagen....
1967coupe
Posts: 344
Joined: Sat Apr 26, 2008 9:19 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by 1967coupe »

je had terug moeten schrijven ik geef je aan bij de vreemdelingenpolitie
smidje
Posts: 73
Joined: Tue Feb 23, 2010 9:19 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by smidje »

mail van mp :

" I am interested, how much the price you want to sell? "

:?: :P
Rara
Posts: 667
Joined: Tue May 30, 2006 9:11 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Rara »

Mijn budget is veel lager dan de vraagprijs, wanneer kan ik m ophalen?

Mijn reactie: kijk is naar auto's die wel in je budget vallen, of spaar wat langer.
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Maurice »

mercury1970 wrote:Dat dus. Ronduit onbeschoft. Zit je te wachten voor de kat ze kut :x
Domme vragen via de mail maken me niet uit, kleine moeite om te antwoorden tenslotte maar een afspraak is afspraak.
Heel makkelijk te omzeilen door de potentiele koper te vragen om jou te bellen voordat ie vertrekt....... doet ie dat niet, komt ie dus niet en als hij vergeten is te bellen, ga er maar vanuit dat je zeker gebeld wordt als ze voor een gesloten deur staan !!![/quote]

Helemaal waar en dat laatste is een zeer goede tip.

Net weer een reactie gehad van een enthousiast iemand, maar het enthousiasme verdween weer toen hij erachter kwam dat de Lincoln niet op lpg rijd, want zo wordt het te duur voor hem.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Texas Boy »

Maurice wrote:Heel makkelijk te omzeilen door de potentiele koper te vragen om jou te bellen voordat ie vertrekt....... doet ie dat niet, komt ie dus niet en als hij vergeten is te bellen, ga er maar vanuit dat je zeker gebeld wordt als ze voor een gesloten deur staan !!!

In Nederland zou iemand bij mij iets ophalen, dacht een kast en kwam niet opdagen, ik later een pismail gestuurd, kreeg ik een paar dagen later antwoord dat ze onderweg naar ons een zwaar auto ongeluk hadden gehad, was erg lullig. In Amerika belde ik altijd onderweg nog naar verkopers en nog meegemaakt na 4 uur rijden dat de auto net was verkocht, Money Talks zeggen ze dan, ook fijn :(
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by rulez »

smidje wrote:mail van mp :

" I am interested, how much the price you want to sell? "

:?: :P
antwoord op dit soort vragen, 20% bij de prijs doen.

had zelf een keer een serre via marktplaats te koop, kwam stel kijken, waren enthiousiats maar moesten hun pa nog eens meenemen om te zien of zij hem opgezet kregen, beetje gevalletje weinig ruggegraat , toen was alles goed, deal gemaakt, bellen ze 2 dagen later op dat het toch niet doorging. volgende keer ga ik bij zoiets aanbetaling vragen van paar tientjes. bied ikzelf ook aan als ik iets interessant zie wat ik echt wil hebben en niet direct kan ophalen of meenemen.

maar money taks, ja als je een paar keer iets hebt besproken of gereserveerd en niet wordt opghelaad dan is het op een gegeven moment idd verkopen aan diegene die betaald, is idd jammer maar dit wordt zo wel gecreerd.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Texas Boy »

rulez wrote:maar money taks, ja als je een paar keer iets hebt besproken of gereserveerd en niet wordt opghelaad dan is het op een gegeven moment idd verkopen aan diegene die betaald, is idd jammer maar dit wordt zo wel gecreerd.

Klopt helaas, ook erg vaak meegemaakt dat mensen zeggen dat ze de volgende het ophalen en je hoort vaak niets meer, ook handgeld kan vervelende gevolgen hebben o.a. bedreigd met rechtszaken als je het geld niet terug geeft, makkelijke oplossingen zijn er soms niet echt, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die je wel kan vertrouwen.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by sjak_brak »

Ook vaker grapjassen gehad die "zeker vanavond" het geld zouden overmaken. Na een aantal reminders nog niks te hebben ontvangen en ook niks gehoord verkoop ik de rommel rustig door aan iemand anders, zo simpel is het.

De oorspronkelijke "koper" stuur ik meestal een mail daarover. 1 keer kreeg ik me toch een pismail terug :lol: hoe ik het in mn hoofd kon halen, dat we een overeenkomst hadden en wat nog meer :lol:
peteren1pontiac
Posts: 22
Joined: Sun Feb 11, 2007 8:59 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by peteren1pontiac »

Haha, die George heb je verzonnen of niet? :lol: :lol:
Volgens mij vroeg ie je letterlijk om te helpen geld het land uit te smokkelen.

Jaja, dat marktplaats is leuk als je wat wil kopen, maar als je iets wilt verkopen heb je het idee dat
je alleen maar debielen aantrekt.
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Phatkees »

peteren1pontiac wrote:Haha, die George heb je verzonnen of niet? :lol: :lol:
Volgens mij vroeg ie je letterlijk om te helpen geld het land uit te smokkelen.

Jaja, dat marktplaats is leuk als je wat wil kopen, maar als je iets wilt verkopen heb je het idee dat
je alleen maar debielen aantrekt.
helemaal mee eens!!
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Rob Rules »

Mijn koper was op komen dagen, maar na een ongelofelijk lulverhaal nog een mailtje gehad dattie geen interesse meer had..
Die Belg dacht dat hij DE expert was op het gebied van USA cars en dat hij mij een hoop onzin aan kon smeren..
Gelukkig weet ik voldoende om ongeveer te weten wanneer het bullshit is, en nadat ik iemand anders het mailtje had laten lezen waren de vermoedens correct.

Als er ooit een Eddy Smulders contact opneemt.. Dat is die pannekoek..
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Mijn ontvangen Markplaats reacties

Post by Texas Boy »

Rob Rules wrote:Als er ooit een Eddy Smulders contact opneemt.. Dat is die pannekoek..

http://www.omroepbrabant.nl/?news/13845 ... cteur.aspx


:P
Post Reply