Cadillac restauratie onderdelen

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
60_caddy_martijn
Posts: 1144
Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm

Cadillac restauratie onderdelen

Post by 60_caddy_martijn »

Ik zit een beetje rond te neuzen naar onderdelen om bijvoorbeeld de voortrein te reviseren (60 caddy) en nou kom ik op ebay en op sites van leveranciers complete sets tegen met enorm uiteenlopende prijzen. De goedkoopste set (Kanter) is $400,- en de duurste is bijna $1000,- bij CaddyDaddy. Ik kan zo op het eerste gezicht niet oordelen waarom het verschil zo groot is. Het kan m.i. 2 dingen betekenen. Of het ene is cheap ass chinees spul en het ander is degelijk USA made. Of de een naait je een oor aan en de ander niet. Maar echte reviews vind ik niet.

Wie heeft hier ervaring met bepaalde leveranciers die wel of niet goed zijn? Wat is een normale prijs voor zo'n set?
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Cadillac restauratie onderdelen

Post by Pavement Pounder »

Verschil zit hem mischien in origineel rubber bussen of polyuretaan bussen oa ?
chevystan67
Posts: 1418
Joined: Thu Jan 17, 2008 8:51 pm

Re: Cadillac restauratie onderdelen

Post by chevystan67 »

ik weet in schiedam zit cadillac peet, misschien kan hij je ook helpen ?
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: Cadillac restauratie onderdelen

Post by Speedy18 »

60_caddy_martijn wrote:Het kan m.i. 2 dingen betekenen. Of het ene is cheap ass chinees spul en het ander is degelijk USA made.
Ik vraag mij echt af wat er degelijk is aan USA made. Made is China of USA is allebei bagger!
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Re: Cadillac restauratie onderdelen

Post by Rob(firebird) »

Daarbij is het niet eens zeker dat het spul uit de USA ook daadwerkelijk in de USA is gemaakt.
Ik heb tijdens m'n laatste bezoekje aan Canada een bandenspanningsensor voor de Avalanche aangeschaft bij een officiele GM dealer. Staat op de verpakking doodleuk "Made in United Kingdom". En bij mijn weten is dat nog steeds geen onderdeel van de Verenigde Staten van Amerika....
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Cadillac restauratie onderdelen

Post by rulez »

o jawel, amerika denkt af en toe dat de wereld van hun is...net als rusland nu af en toe doet :-)
Post Reply