Gespot in Noord Amerika

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

Peter Pontiac wrote:Nog gestopt in Punta Gorda bij Muscle car City Erik?

Of ben je al at the southernmost point :lol:
Ja, ik ben al op de Keys, inmiddels 1600 KM in mijn kleine Sonic gereden.
Wat ik spontaan onderweg tegenkom vind ik interessanter dan de zoveelste garage of showroom met auto's.

Maar zaterdag ben ik in Kissimmee voor de echte SNC, waar de auto's ook gaan rijden 8)



In Nederland hebben we twee keer een poging gedaan om een echte cruise te organiseren met auto's die rondjes reden over de boulevards van Scheveningen en Noordwijk,
helaas begrepen de meeste deelnemers er weinig van :?
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by Peter Pontiac »

Klopt Erik, Noordwijk weet ik nog wel wel :thumbs: was een leuke cruise, slaat alleen niet zo aan in NL

Maar daarvoor hebben we dan weer Scandinavie ,daar weten ze wel wat cruisen is.

Kissimmee is heel wisselend, soms heel druk maar valt ook vaak tegen met getunede kevers en engelse meuk, je weet wel met gele bougiekabels, plastic spinners etc maar wel veel aparte auto's die je in Nl bijna nooit ziet.

Enjoy 8)
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

Peter Pontiac wrote:Klopt Erik, Noordwijk weet ik nog wel wel :thumbs: was een leuke cruise, slaat alleen niet zo aan in NL
Inderdaad, het lijkt wel of mensen in Nederland hun auto niet hebben aangeschaft om er mee te gaan rijden.
Ik zie geregeld een aankondiging van een meeting op dit forum, en dan lees ik als reactie: "Daar ga ik naartoe, dat is lekker dicht in de buurt...." :?

Ook in Den Bosch is nog even een poging gedaan om het cruisen te introduceren.

Anyway, jij en jouw Lincoln tijdens "Real Cruising, Noordwijk aan Zee":

Image

Image

Image
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by Phatkees »

Ben vorig jaar ook in Old town Kissimmee geweest en de cruise live meegemaakt! Was leuk! 8)
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

Lekker weer op de Florida Keys, 33 C. en een briesje!
Iemand had de Bounty al uit de boom geplukt:

Image

Ondertussen in Canada:

Image

Het is er nu nog niet echt heel erg koud, maar toch scheelt het al bijna 55 graden t.o.v. mijn huidige locatie.
Volgende week vrijdag ben ik weer in Canada, maar de sneeuwpret begint al een stukje eerder :x
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

RAM met factory A/C @ FL-1, Key Largo.

Image

Image
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

Mission accomplished: Ik heb het zuidelijkste puntje van het vasteland van de Verenigde Staten van Amerika bereikt.
Maar wat zit er dan achter dat hek.......? :?:

Image

Ook het einde van de nabijgelegen White Street Pier ligt zuidelijker dan dit "Southernmost Point" :lol:

Image
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

Dit bord had ik nog nooit eerder gezien 8)

Image

Verder nog wat andere wildlife waarschuwingsborden tegengekomen:

Image

Image
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

Airbootje met een GM V6 Vortec motor:

Image

Image

Image

Dergelijke massale toeristenleut is aan mij niet zo besteed, dus deze boot vertrok mooi zonder mijn persoontje aan boord:

Image

Image

Ik moest grinniken toen ik de kapitein hoorde vragen waar iedereen aan boord vandaan kwam.
Het hele schuitje brulde in koor "Germany!!!".

Waarop de kapitein met een stalen gezicht verkondigde dat Duitsers zijn lievelingsklanten zijn.
Als de zojuist ingescheepte lading massaal "Suriname!!!" had geroepen, dan weet ik al wat de reply van de kapitein was geweest..... :lol:

Anyway: Hij was goed voorbereid:

Image
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by Phatkees »

:D :D :D Wat een gave reis!! Heb zo'n spijt dat ik vanuit orlando naar "boven" ben gereden!
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by HarleyRob »

En? Nog kans gezien om die cola te drinken in Hog's Breath saloon?

Mooi trip weer, de foto's brengen bij mij goede herinneringen naar boven.... Ik weet nog dat ik op één van die strandjes bij één van die bruggen een beetje over de oceaan zat te turen, toen ik links en rechts van mij beweging zag.... Net boven het oppervlak van het strand.... Als ik mijn hoofd omdraaide zag ik echter niks. Toen een paar keer snel mijn hoofd gedraaid, bleek dat er allemaal krabben uit het zand kwamen.... Geweldig!
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

Neen, ik ben er wel langs gereden, maar ik maak mijzelf principieel niet schuldig aan betaald parkeren in "the land of the free" :lol:
ronald ce 82
Posts: 1059
Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by ronald ce 82 »

miami zaterdag avond cruise bij de fudd ruckers is ook erg leuk
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

Op heel die klote-Keys geen kerstboom te vinden, dus bij gebrek aan beter heb ik deze maar ingeladen :lol:

Image
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Gespot in Noord Amerika

Post by SplitWindow »

"Oké, vertel het nu nog één keer rustig aan mij"
"Nou baas, we gingen even schaften, echt niet lang hoor, dat doen wij immers nooit. En toen we terugkwamen troffen we het materiaal zo aan......"
Image

Image

Het vogeltje bleef onverstoorbaar zitten, hij? had waarschijnlijk niet het gevoel dat ik ieder moment zou kunnen wegrijden met deze truck :D

Image

Image
Post Reply