Hallo,
Ik ga eind vd week naar Florida voor een paar weken.
De laatste keren dat ik er was had ik een huur Camaro en een 2014 Impala.
Die Camaro was toch wel heel leuk (Impala was ook verassend goed).
Ik zit er aan te denken, dat als ik een 2010 Camaro voor de prijs tegen kom ik die mee neem.
Maar nou zit ik met die koplampen (de rest kom ik wel uit denk ik).
Van mijn klassieke Amerikanen vervang je die in een wip en voor weinig geld.
Zo`n Camaro lijkt mij een ander verhaal.
Ik heb de laatste keer dat ik in Amerika was al een keer bij een GM Dealer gevraagd of ze ook Europese koplampen konden leveren, maar niet dus. die Camaro`s worden in Mexico gemaakt vertelde ze me en ze konden geen Europees spul bestellen.
Weet iemand waar je die het beste kunt kopen? En of je de hele front eraf moet om er bij te komen?
Ik meen dat ik dat een keer ergen zag.
Als iemand nog andere tips heeft of van andere obstakels weet betreffende invoer van een Camaro hoor ik dat graag.
bvd
Manfred
2010 Camaro Import
-
- Posts: 392
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm
Re: 2010 Camaro Import
Waarom zit je met de koplampen?
Als het lichtbeeld van die koplampen goed is, is dat toch geen probleem?
(e-keurmerk is niet verplicht)
gr
Als het lichtbeeld van die koplampen goed is, is dat toch geen probleem?
(e-keurmerk is niet verplicht)
gr
Re: 2010 Camaro Import
Is idd niet nodig maar als ik jou was zou ik m wel eerst op duits kenteken zetten (papieren handel) en daarna naar de rdw.. Kost iets meer maar scheelt een hoop gezeur en gedoe.. Enige wat je moet doen is zorgen dat je voor witte stadslichten hebt (oranje lampie vervangen voor een witte) een mistlicht achter met schakelaar + controle lampie in de auto en knipperlichten in de spiegels of spatborden. Hou wel rekening met de btw+invoer+bpm+slurptax €€€€ wat er hier allemaal nog bij komt.. Duitse tuv kost ongeveer €1600. Nog beter is om dat kenteken traject uit te besteden aan iemand met ervaring.. Zij weten de weg en kunnen vaak via taxatie ook de bpm/slurp een stuk lager krijgen.. Ik heb mn Challenger 2 jaar terug ook uit de US gehaald dus als je meer vragen hebt stuur je maar een PB
Re: 2010 Camaro Import
Staat trouwens ook een dikke SS incl kenteken op marktplaats..
Voor die prijs kun je bijna geen SS zelf importeren incl alle belastingen en het kenteken traject
http://link.marktplaats.nl/m807277689
Maar dat is een keuze wat je moet maken want zelf kopen tijdens vakantie in de US is vanzelf ook gaaf.
Voor die prijs kun je bijna geen SS zelf importeren incl alle belastingen en het kenteken traject
http://link.marktplaats.nl/m807277689
Maar dat is een keuze wat je moet maken want zelf kopen tijdens vakantie in de US is vanzelf ook gaaf.
Re: 2010 Camaro Import
Daar was toch altijd gezeur over bij het RDW? E-keur en V lichtbeeld.grandmaster n wrote:Waarom zit je met de koplampen?
Als het lichtbeeld van die koplampen goed is, is dat toch geen probleem?
(e-keurmerk is niet verplicht)
gr
Het is inmiddels alweer wat jaartjes geleden dat ik een auto heb geïmporteerd en is het nu makkelijker geworden.
Maar die huur Camaro (en Impala) had op de weg een meer rond lichtbeeld. Met m`n Europese auto`s zie ik duidelijk een V vorm.
Ik kan me ook vergissen natuurlijk.
Een Camaro of b.v. Callenger zou nu gewoon met de originele koplampen door de keuring komen?
-
- Posts: 3057
- Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm
Re: 2010 Camaro Import
Als je een ''duidelijke'' scheidingslijn heb tussen licht en donker die vlak is, of schijn aan de rechterzijde is het goed.
Hangt ook van af in welke stemming de RDW man is, uit ervaring..
Hangt ook van af in welke stemming de RDW man is, uit ervaring..
Re: 2010 Camaro Import
Het ging toch juist om de achterlichten die in Europa anders zouden zijn?
Re: 2010 Camaro Import
Yip, http://www.camaro5.com/forums/showthread.php?t=360611Remon. wrote:Het ging toch juist om de achterlichten die in Europa anders zouden zijn?
Vind zo'n gele als op Marktplaats niets
Re: 2010 Camaro Import
Neej doe hem dan rood,is het voor iedereen duidelijk