klaar na 25 jaar

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
yellowsub
Posts: 641
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:32 am

klaar na 25 jaar

Post by yellowsub »

Laatste promotie van mijn uitverkoop. Per slot zou ik 19 mei leeg willen zijn, maar dat gaat niet lukken zo het lijkt.

De reacties vanuit het forum zijn overweldigend... 4 kijkers gehad, 2 kopers. Afijn, het zal wel oud ijzer worden. Toch nog even hier ook een bericht plaatsen als dat mag.
Er ligt van een vooras voor een 55-59 GM truck nog een 4400 vooras bij voorbeeld en zo nog veel meer soms best unieke dingen. Weemoedig vandaag weer geweest. Ook adverteren op MP heeft tot 0 reacties geleid.

Iemand die mij dé of een hint kan geven op marketingvlak? Alles welkom.

Zo ook kijkers en kopers: er staan nog 2 a 3 Jeeps die al verkocht zouden zijn, maar al weer af gezegd: crisis, vrouw, etc.

Mooie is wel de geheugenflitsen van 25 jaar verzamelen. Zodra de hobbel genomen is zal ik eens wat foto's van vroeger plaatsen. Ik noem een John BMB of Harrie uit Oudenbosch, lange Willem uit IJmuiden.

Afijn, morgen weer een dag, nog een zolder met plaatwerk, glas en stoelen en banken leegmaken. Houd de advertenties in de gaten of kom langs en steek een handje toe!

Tuut tuut

Bart te Breda
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: klaar na 25 jaar

Post by Bromgabber »

Klopt, handel ligt een beetje stil inderdaad..
Mocht je nog een voorruit of achterbanken van een caprice tegenkomen van rond 1980 heb ik daar ook wel interesse bij :)
Ook geen Jambroes ofzo die het over wil nemen ofzo Bart?
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: klaar na 25 jaar

Post by Funk »

Heb echt een paar keer tussen je foto's gekeken, en als je in de buurt zou zitten zou ik nog een keer komen kijken maar met alle respect; er staat gewoon veel oud ijzer op de foto's. Gecorrodeerde dynamo's, oude scharnieren, verroeste intakes, remcilinders die buiten liggen, oude schokdempers en koppelingsplaten en ga zo maar door.
Misschien is het allemaal zo slecht niet als het (mij) lijkt, maar er moet maar net iemand zijn die er naar zoekt.
Ik koop zelf ook liever nieuw, of 'vers' van een sloper ofzo.

Denk dat je gewoon de roestige en vermoedeljk versleten onderdelen weg moet mieteren en meer aandacht op de goede parts.
Zal best wat werk zijn, maar maak fatsoenlijke foto's per onderdeel of groep en zet de prijs er bij.
Tafeltje HRC's, 20eu/stuk oid.
Alle sturen bij elkaar (volgens mij zie ik best een leuk alu stuur), prijs erop.
Tafels of kratten vol zooi (want zo ziet men het) verkopen zichzelf echt niet.

Wanneer ik advertenties zie met 'zie Marktplaats voor meer info', of een stapel onderdelen waar je zelf maar wat wijs uit moet worden, of zonder prijzen, dan denk ik ook meestal laat maar. Ik kijk vaak niet eens. Of "foto's komen later" haha.
Gewoon alles op een presenteerblaadje aanreiken.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: klaar na 25 jaar

Post by Wilf »

Oudijzerboer langs laten komen, hoe zonde het soms ook lijkt. Ik heb ook ooit jaren geleurd (op MP) met een prachtig interieur voor een Lincoln Mk 5 in nieuwstaat, prachtig bruinkoper, helemaal compleet (voorstoelen, banken, deurpanelen, schakelaars, dashboard; letterlijk alles wat je in de auto ziet behalve het hemeltje). Uiteindelijk nooit verkocht, dus is nu vernietigd. Jammer dan.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: klaar na 25 jaar

Post by Texas Boy »

Weet er helaas alles van

Image :(
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: klaar na 25 jaar

Post by rulez »

marketing actie..

- wellicht is het handig om iets meer te vermelden over modellen en bouwjaren (ranges)
- plan een zondag waarop je een "alles moet weg-dag" houdt/hout/houd, eventueel met een lokaal beginnend bandje wat voor een kratje bier wil komen jammen, frietbakker die zijn kraam neerzet, krgij je wellicht wel een hoop volk die een ritje maakt met eindpunt jouw loods.
En natuurlijk mooie flyers (met nostalgische fotos) in elkaar zetten en via de digitale media en social media verspreiden

Ik zoek bv heel veel voor een Ford LTD 1972 convertible maar uit jouw advertentie kreeg ik de indruk dat je enkel een paar merken heb liggen.

PS als ik per juni geen nieuwe baan heb, kom ik gerust een dagje meesjouwen.
yellowsub
Posts: 641
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:32 am

Re: klaar na 25 jaar

Post by yellowsub »

Iedere dag welkom, ja kort dag, dit weekend de laatste.

Meer foto's etc op MP advertenties gezet: http://www.marktplaats.nl/verkopers/217210.html

Morgen en woensdag weer meer spullen, moest vandaag geld verdienen. Weer een dag minder de tijd om te ruimen. 1 juni leeg, dat is over 12 dagen!
Oud ijzerbak staat al klaar en begint al gevuld te raken: tussenbakken, kratten met scharnieren, oude gasklokken, een sixpac camper en meer reeds aan de kant gegooid. De rest kan maandag 26 mei zo de bak in, dat zal het probleem niet worden.

En de prijs: heb nu 2 mensen gehad die niet klaagde over de prijs: en voor mij ook niet.
Ik heb een blauwe dag een Buick Regal '80 gesloopt en een Impalala van '81. Verder pick ups, Blazers en Subs van GMC en Chevrolet. En ja, er ligt veel wat niemand nodig heeft, tot ze het nodig hebben haha! Afijn: eurobakken, tientjesleden: iedereen is welkom!

Komt vast een gat in...

En ja, las het verhaal in Texas van Hans en Bianca en toen dacht ik... en dan sta je toch met containers vol. Ach, was mooi en nu ruimen. Straks nieuwe opdracht tekenen voor mijn bedrijfje: daar liggen nu de prioriteiten. Beetje ouder, beetje wijzer, wat kaler en wat grijzer en voor je het weet ben je volwassen, hahah.
Nu af en toe wat groeipijnen, maar daar kan een lach, een traan en een klop op de schouder nog steeds een oplossing voor bieden!

Tuut tuut
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: klaar na 25 jaar

Post by boyanka »

:? maak een prijsje voor alles in 1x. Misschien dat iemand wel zin heeft in een handeltje en de plaats natuurlijk.
Jammer dat je geen dodge hebt liggen.
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: klaar na 25 jaar

Post by kikkegek »

ik ga proberen langs komen Bart, maar ja, tijd is me probleem...

zaterdag van hoe laat tot hoe laat ben je er?
Alain007
Posts: 91
Joined: Sun Mar 14, 2010 8:22 pm

Re: klaar na 25 jaar

Post by Alain007 »

Ik ben bij Bart geweest en wat spulletjes meegenomen. Het is even zoeken, maar er ligt vanalles. Ik hoop voor de grote "opruim" actie nog een keer langs te kunnen gaan.

Veel spullen van Blazer/Suburban, volgens mij ook plaatwerk, echter dit stond ergens achterin. Maar denk ook aan schroeven, rubbers, raampjes, etc. Je zal altijd iets vinden!

Groeten,

Alain
Lite-On
Posts: 522
Joined: Fri Apr 24, 2009 10:41 pm

Re: klaar na 25 jaar

Post by Lite-On »

Ik heb ook ff je MP links/info doorgestuurd naar wat chevy rijders.
Hoop voor je dat er nog wat van gaat komen.

Heb je wellicht ook nog wat glaswerk van een 62-64 impala liggen?
yellowsub
Posts: 641
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:32 am

Re: klaar na 25 jaar

Post by yellowsub »

Ben de hele week nog aan het ruimen: zaterdag en zondag ook. Meestal van 800-1600: bel van te voren: weet ik zeker dat ik er ben.

Maandag 26 mei gaat wat er nog ligt aan metalen in de reeds daarvoor klaarstaande container. Plastics en rubbers naar de stort.

http://www.mijnalbum.nl/Album=TZLPMGGA met verse foto's op het eind.

Mocht iemand het lukken om mijn opruiming ook op de andere fora te plaatsen, graag! truckforum, chevroletforum, pre66 forum etc.

Alle hulp van harte welkom. Morgen nog 2 zolders legen met stoelen, banken en deuren. En ja het gaat om autoonderdelen, hahah

Tuut tuut
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: klaar na 25 jaar

Post by SRB12 »

Heb je ook onderdelen voor een Buick GS 400?
yellowsub
Posts: 641
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:32 am

Re: klaar na 25 jaar

Post by yellowsub »

http://www.marktplaats.nl/verkopers/217210.html voor verse foto's en prijsidee: Zie je iets, kom langs en doe een bod. Maandag ga ik de container laden, zonder uitstel.
http://www.mijnalbum.nl/Album=TZLPMGGA de laatste foto's zijn vers toegevoegd: diverse stalen velgen.

Tuut tuut

06 42612535
yellowsub
Posts: 641
Joined: Mon Mar 01, 2004 12:32 am

Re: klaar na 25 jaar

Post by yellowsub »

paar verse foto's gemaakt en op Marktplaats en Mijnalbum gezet. Prijzen zijn ter indicatie, ik sta open voor elk bod en neem je veel mee, dan is de prijs daarnaar.
Morgen en zondag nog en dan ga ik maandag echt rigoureus ruimen.
Tussen 800-1600 van harte welkom Breda, bel aub wel van te voren. Dan weet ik dat je er aan komt.

Mocht iemand het kenbaar kunnen maken op de andere Amerikaanse auto gerichte websites: graag!

Mvg

Bart te Breda

06 42612535
Post Reply