Kun je nog per direct gebruik maken van de overgangsregeling

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: Kun je nog per direct gebruik maken van de overgangsrege

Post by mikus »

Supervaags wrote: Nee ook dat heb ik gevraagd aangezien ik niet zeker wist of ik de auto wel zou willen houden.

Er moet voor zover ik begreep gewoon simpelweg 1 x 120,- worden betaald voor de auto.
En dat gaat per jaar, dus zodra je deelneemt zit je er voor er een jaar aan vast, binnen een jaar de regeling terugdraaien is vrijwel onmogelijk(althans, zo proberen ze het te verkopen)

Kijk dat wilde ik even weten, thanks.
firebird79
Posts: 727
Joined: Tue Sep 18, 2007 9:41 pm

Re: Kun je nog per direct gebruik maken van de overgangsrege

Post by firebird79 »

Wilf wrote:In dat geval mijn excuses voor mijn reactie. Misschien komt het omdat ik per maand betaal, niet per jaar of kwartaal. Of omdat ik altijd in de verkeerde hoek zit bij de Bdienst. Ik heb ook 7 jaar geen ziektekostenverzekeringsbijdrage gehad omdat ze zeiden dat dat niet kan als ZZPer. Pas dit jaar krijg ik het wel omdat iemand anders tegen mij zei dat dat onzin was. De Bdienst vertrouwen is dus ook geen garantie op de waarheid...

Ook al betaal je per maand, je krijgt het nog steeds terug.
Ik krijg ook nog 89 euro terug , maar ze wisten niet op welke rekening ze het moesten terug storten.
Dus ik de belastingdienst bellen , dat ze het gewoon op de rekening konden storten waar ze het ook vanf hadden gehaald.
Maar dat ging niet zo makkelijk :?:
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Kun je nog per direct gebruik maken van de overgangsrege

Post by Wilf »

Ah, dan heb ik al die jaren wellicht iemand heel blij gemaakt met én zorgtoeslag én MRB-teruggaaf :D
Post Reply