Foto's + video American Sunday 27-04-14

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
o0richard0o
Posts: 188
Joined: Wed Mar 07, 2012 7:08 pm

Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by o0richard0o »

Hallo jongens,

Gisteren zijn we op American Sunday geweest.
Wat een top dag, en wat een weer was het :? echt balen dat het perse de hele dag moest miezeren!
Het was voor ons een rit van 2 uur om er te komen,en dit gelukkig zonder problemen :)
Ik heb niet veel foto's gemaakt,aangezien ik meer rondkijk dan zin heb in foto's te maken maar aangezien ik een paar clubleden zag staan toch maar besloten me camera erbij te pakken.

Op het laatst besloten het cirquit op te gaan,aangezien dit toch wel een droom was die nog uit moest komen.
Vol verwachting waren we aan het aftellen samen met Rakesh van F-body NL..

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

todat er dit gebeurde.. :oops:
Even snel nog de rommel uit de kofferbak halen.. snel de kofferklep dicht en dan beseffen dat je zojuist de sleutelbos in de kofferbak hebt laten liggen 5 minuten voor de start :smack: :arrow: :cry:
Na heel wat geschel,gevloek en gestres Rakesh om gereedschap gevraagd,die meteen ter plekke kwam om te helpen..
We moesten de achterbank eruit halen en de bitummen isolatie lostrekken om vervolgens met een uit de hand getrokken paraplu van een voorbijganger door een kabelgat te graaien na de sleutelbos.. :oops:
Toeschouwers was natuurlijk op dit moment max :lol:
En het lukte :D Nogmaals dank Rakesh!
Image
Image


Let niet op ons commentaar,het was de 1e keer :P

Miss leuk om hier alle foto's te plaatsen indien hier animo voor is :)

Groetjes
GTA89
Posts: 621
Joined: Tue Jan 18, 2005 7:34 pm

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by GTA89 »

hey Stephan en Richard,

ja, heel erg jammer dat het weer zo slecht was... daar baalde ik wel enorm van... vooral dat het maar bleef regenen...
hierdoor hebben we weinig actie gezien, geen dragracen etc. sommige mensen waren rond 14u al vertrokken.

gelukkig hebben we nog wel een beetje kunnen genieten van de show met name die van Indian Pete, stoere motormuizen, NL drift en
tot slot de parade met onze f-bodies uiteraard.. dat laatste heeft het wel een beetje goed gemaakt....

Richard/Stephan nogmaals bedankt voor je komst en ook voor de foto's en video.. en ooh.. ik moet zeggen dat het
wel een beetje te langzaam ging en als je de video bekijkt, al helemaal te langzaam ahaha .. t s duidelijk een parade

verder heb ik helaas heb niet veel foto's of video's kunnen maken, mijn camera werd te nat/vochtig
en moest steeds de lens schoonmaken ivm regendruppels, nee dat ging bij mij gewoon niet en heb het maar weer in mijn tas gezet.
wel had ik in de GTA tijdens de parade ook een dashcam aan boord (HD 720P).. en heb jouw f-body ook in beeld gehad, ik zal je de link zsm toe sturen 8)

cya !


EDIT : de foto's zijn nu online ;-)
http://facebook.com/firebirdcamaro
466horsepower
Posts: 145
Joined: Mon Sep 02, 2013 12:44 pm

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by 466horsepower »

Ik vond het geen kut aan :moony:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by Texas Boy »

Kan me de laatste reactie voorstellen, was bijna gegaan, maar als ik de beelden zie ben ik blij dat ik er niet geweest ben, lijkt wel of het alleen maar geregend heeft.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by sjak_brak »

Hans, zou voor jou juist wel een reden zijn toch, regen weer eens wat anders voor je :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by Texas Boy »

sjak_brak wrote:Hans, zou voor jou juist wel een reden zijn toch, regen weer eens wat anders voor je :D
Klopt wel, na de droogste zomer in Texas schijnen we nu de droogste periode in Spanje te hebben dus regen erg welkom, maar regen en Amerikaanse wagen gaan niet goed samen, ze zijn vaak lek :P
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by sjak_brak »

Ze zeggen toch, geen beter vermaak dan leedvermaak :D :D
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by Renier »

466horsepower wrote:Ik vond het geen kut aan :moony:
Inderdaad, was erg jammer al die regen.

Maar volgend jaar gaat mijn Camaro ook zeker mee doen aan de parade!
466horsepower
Posts: 145
Joined: Mon Sep 02, 2013 12:44 pm

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by 466horsepower »

Nou, dat is ook geweldig. Rij je een keer op een circuit en dan rij je met max 80 km/h achter een Jeep.
Nee sorry, dan trek ik het gas wel op de openbare weg open.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by BigBlockMopar »

Ik had me in eerste instantie ingeschreven voor het 'TrackTime'-evenement, maar dat werd ineens gecancelled ruim van te voren. Ik kon wel m'n inschrijving laten omzetten zodat ik mee kon doen met dat Parade-gepeupel. Mwah, dacht het niet.
Als ik als een Tamme Theo als een bejaarde met 40km/u achter elkaar wil rondsukkelen ergens dan ga ik wel weer de befaamde 'Boring Bollenritten' rijden met de Cruise Brothers... :roll: :D
466horsepower
Posts: 145
Joined: Mon Sep 02, 2013 12:44 pm

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by 466horsepower »

Rondritten zijn zowiezo kansloos.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Foto's + video American Sunday 27-04-14

Post by Pavement Pounder »

Ieder zijn ding.
Ieder geval ben je niet veel geld kwijt als je van te voren hebt betaald.
Post Reply