Oldtimerverzekering

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Oldtimerverzekering

Post by sjak_brak »

Renier wrote:Hij moet morgen eigenlijk wel verzekerd zijn, hebben jullie misschien nog suggesties?
ja, morgen schorsen... of ff bij de knac oid informeren. Waarom ging t bij gio niet door?
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by Supervaags »

schorsen idd, daarna in alle rust verder zoeken
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by Rob Rules »

Informeer effe bij SAA eindhoven.
Daar heb ik mijn speeltjes verzekerd. Niet echt duur naar mijn mening. Wel moet je een dagelijks vervoermiddel hebben.
Of dat een auto, motor of brommer is, maakt niet uit.

Ook met de 1-daags verzekering toen mijn K30 naar de RDW moest voor import keuring, hebben ze mij prima geholpen.
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by gerrutcamaro »

als >24 jarige moet je altijd eerst informeren bij je verzekeraar, zo heb ik een keer een 3l supra gehad met een wa premie van 5400 gulden per jaar :mrgreen: (dat ben je na een paar maanden wel zat)

ik denk dat een premie van >50 per maand ook niet realistisch is voor een gewone verzekering voor een dergelijke auto (gewicht) op jou leeftijd

Je enigste kans is een oldtimerverzekering die wel een jongerentarief heeft
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by Renier »

sjak_brak wrote:ja, morgen schorsen... of ff bij de knac oid informeren. Waarom ging t bij gio niet door?
Lang verhaal maar komt er op neer dat ik er te jong voor ben.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Oldtimerverzekering

Post by sjak_brak »

Zou de wagen even schorsen, en op je gemak rondzoeken naar een oplossing voor verzekering.
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by Renier »

Sjak, het idee was eigenlijk om hem vandaag mee naar huis toe te nemen en schorsen kost me ook weer geld wat ik helaas niet heb. Maar dank je voor jet advies. SAA kan hem overigens in het weekend niet verzekeren, misschien even ergens anders een tijdelijke verzekering aanvragen en dan op m'n gemak een keuze gaan maken.
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by wouterftw »

Niet verzekeren kost je tegen de vierhonderd euro. Even schorsen niet, lijkt me.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by HarleyRob »

Renier wrote:Sjak, het idee was eigenlijk om hem vandaag mee naar huis toe te nemen en schorsen kost me ook weer geld wat ik helaas niet heb. Maar dank je voor jet advies. SAA kan hem overigens in het weekend niet verzekeren, misschien even ergens anders een tijdelijke verzekering aanvragen en dan op m'n gemak een keuze gaan maken.
Check even bij PolisNetto
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by Renier »

Heb hem nu bij Centraal Beheer Achmea verzekerd voor, jawel, 104,95 euro per maand..! ;S maar goed de meid achter de telefoon was wel geintereseerd in de auto ;P had ook al wat foto's voorbij zien komen bij het opzoeken van de auto namelijk. Maar toch even kijken of er geen betere oplossing is nog want dit is vrij absurd eigenlijk. Echter is hij nu wel verzekerd gelukkig!
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by Martin71RS »

en nu heb je dus een verzekering afgesloten voor minimaal 1 jaar....dus heb je zat tijd om te kijken :D
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Oldtimerverzekering

Post by sjak_brak »

...en dan is schorsen te duur :?: ik volg t even niet meer :o
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by Ranch73 »

Renier wrote:want dit is vrij absurd eigenlijk.
:eek: ,snap best dat die meid geintereseerd was :?
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: Oldtimerverzekering

Post by Renier »

Martin71RS wrote:en nu heb je dus een verzekering afgesloten voor minimaal 1 jaar....dus heb je zat tijd om te kijken :D
Gelukkig met opzegtermijn van 14 dagen, het ging me er meer om dat ie nu zolang verzekerd is. Ook las ik ergens dat er een oldtimerverzekering is waarbij er wel een 20 jarige in de auto mag gaan rijden, alleen is dan het eigen risico hoger mochten er brokken gemaakt worden.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Oldtimerverzekering

Post by sjak_brak »

Valt uit te rekenen, in hoeveel maanden je dat eigen risico hebt uitgespaard bij lagere premie :)
Post Reply