ff voorstelle

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

ff voorstelle

Post by dree »

Hoi ik ben dree,

Ben al wat jaren actief op jeepforum, davc-forum , mustang forum, en dan nu net aangemeld op AAP-forum.
Net nu ik denk hoe ik de naam van dit forum ga afkorten voor mijn post, besef ik ineens wat de afkorting AAP betekent....... !!! :?: :oops:

Ik zal straks nog een profiel maken, maar bij deze:

ik ben 15 jaar geleden begonnen met een cherokee uit 1992. 4 liter, handgeschakeld. Prima auto, er was goed op gepast en er was al een cruise control in gezet.
De bak schakelde heerlijk: strak en goed. Maar toch, zware koppeling, vooral lastig met file rijden.
Er zat geen alltime 4wd op, dus lekker uitbreken met zn kont. ook als dat niet de bedoeling was...
in 1999 een grand gekocht en die heb ik nog steeds. Laat me nooit in de steek. laatste tijd wat verlies van pk's.
In 2002 voor de verbouwing nog een cherokee gekocht, maar die staat nu uitgeschreven in de schuur. voor onderdelen... ??
En 3 jaar geleden een Ford econoline gekocht. OOk die staat stil, maar er zit schot in. Ben motor aan het reviseren en wordt camper.

ga gelijk een berichtje plaatsen, tot straks !
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: ff voorstelle

Post by Pimpmeister »

dree wrote:, besef ik ineens wat de afkorting AAP betekent....... !!! :?: :oops:
Anarchistische en A-sociale Postplaats toch?
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: ff voorstelle

Post by sjak_brak »

Welkom!

En leuk een Econoline, weer eens wat anders dan al die gm-busjes en Rams :)
67Camaro
Posts: 1007
Joined: Mon Mar 21, 2005 8:13 pm

Re: ff voorstelle

Post by 67Camaro »

Welkom hier, altijd leuk om een mede W-ZV te zien, maar heb je nog nooit zien rijden moet ik eerlijk zeggen. Heb jij ook een '66 Mustang V8 toevallig?

Grts David
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: ff voorstelle

Post by Texas Boy »

Welkom hier, Dree :)
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: ff voorstelle

Post by boyanka »

:) welkom Dree, heb je dit forum nu pas gevonden?
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

67Camaro wrote:Welkom hier, altijd leuk om een mede W-ZV te zien, maar heb je nog nooit zien rijden moet ik eerlijk zeggen. Heb jij ook een '66 Mustang V8 toevallig?

Grts David
Helaas niet, maar wel een zwarte Grand cherokee met chromen grill, die ken je dan toch wel ?
Last edited by dree on Wed Dec 11, 2013 12:28 pm, edited 3 times in total.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: ff voorstelle

Post by boyanka »

8) die witte bus met de platte band, is die toevallig ook niet van jou? (op de doorgaande weg)
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

boyanka wrote::) welkom Dree, heb je dit forum nu pas gevonden?
hee boy, jij ook hier ?

Eh nee, had al eens eerder gezien, maar kwam hierop na googlen van klepsteel-speling en dacht o, wtf, laat ik eens inschrijven !

is het wat, dit forum ?
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: ff voorstelle

Post by boyanka »

:D allemaal idioten, sommigen zijn zeikerds en natuurlijk een hoog gehalte krom gelul maar er is ook zeker heel wat kennis aanwezig dus je zal hier heus wel geholpen worden.
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

boyanka wrote:8) die witte bus met de platte band, is die toevallig ook niet van jou? (op de doorgaande weg)

Hahaha, nee gelukkig niet. Hoewel het interieur misschien nog wat waard is.

Maar ik woon wel in dat dorp, of net erbuiten, tegenover de boerderijwinkel. Dan zie je mijn zwarte ford net staan, als de poort open staat.
Maar zoals je weet; hij staat al 3 jaar stil.

En de doorgaande weg is het inmiddels niet meer. Route 61 wordt "interstate" . http://i.ytimg.com/vi/ggtH05LFF3k/0.jpg
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

boyanka wrote::D allemaal idioten, sommigen zijn zeikerds en natuurlijk een hoog gehalte krom gelul maar er is ook zeker heel wat kennis aanwezig dus je zal hier heus wel geholpen worden.
mmmmm , jij durft !! :boos: :moony: :thumbs: :smack: :smoke: :idea: :evil: , maar vooral : :lol: :lol:
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: ff voorstelle

Post by boyanka »

8) Aah, net bij het bord dat je de bebouwde kom verlaat richting bresjes
Remi
Posts: 276
Joined: Wed Nov 16, 2011 6:48 pm

Re: ff voorstelle

Post by Remi »

Welkom!

Ben wel benieuwd naar je grand cherokee, alleen je linkje werkt niet naar behoren geloof ik :)
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

boyanka wrote:8) Aah, net bij het bord dat je de bebouwde kom verlaat richting bresjes
eh nee, ri oburg !
Post Reply