ff voorstelle

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: ff voorstelle

Post by boyanka »

Famke wrote:Hahaha! Maare, had vergeten makkum in te toetsen.. :lol: , dus dan is t idd 4 uurtjes. Klopt!
;) Ik rijdt daar regelmatig naartoe om te gaan windsurfen
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: ff voorstelle

Post by Famke »

Hebben ze bij jullie geen water dan? :lol:
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

Who the fuck is famke ?

en 3 uurtjes; vergeet het maar, dan ben je vanuit friesland net in Breda en dan doe je het goed.

Van hieruit is utrecht minstens 2 uur. Jij bent chauffeur, dus dan moet je een kwartier rusten !

Dan nog een uur naar Zwolle en dan ben je nog niet onderin Friesland.

Maar Famke, misschien ben je geen chauffeur maar piloot ? 8)

"afstand betekend niet zoveel". Ik daag je uit , ze zijn nu bezig met wegwerkzaamheden, dan nog door die dwaze tunnel, nee hoor, afstand is niks maar de tijd wel !


Laatst was hier iemand uit Deventer. Die baalde dat ie maar 50 euro had gevraagd voor transport :( ; en dan mocht ie ook nog es betalen voor de toltunnel onder de Wschelde !!! Tjonge wat had ie er de balen van !!
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: ff voorstelle

Post by Famke »

Whahahahaha, it is I ; 'luudmandy' van t DAVC forum, ik zei de vorige x al; soms moet je oude gewoontes achter je laten, daarom hier de naam van m'n hond! (Talk about old habbits..?)
Maar goed, ik ben geen piloot nee, wel 'ns ooit(meer dan 8 jaar terug) een laagvliegende geweest...had toen een VW bus, toen reed ik rustig 170, en daarna een Golfje, heb ik 1 x de 200 aangetikt......maar dat doe ik allang niet meer!! Niet omdat ik t niet leuk vind maar in een Amerikaan rijdt je nu eenmaal relaxed! En in de vrachtwagen, tja, zo hard als ie kan en das meestal 90, dus niet zo hard...
Maare, met afstand betekent niets meer bedoel ik te zeggen dat afstand mij niet zoveel uitmaakt, je hebt nl mensen die vinden 10 kilometer rijden al een hele afstand, hahaha, en dat heb ik totaal niet.
Met lange afstanden trouwens rust ik na m'n rijtijd, als ik tussentijds moet stoppen (als t niet anders is dan moet t wel) wordt ik gek. :?
Enja, die gast van die 50,- zal idd wel gebaald hebben, t wordt er allemaal niet goedkoper op...
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: ff voorstelle

Post by Ranch73 »

Welkom 2x :P
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

Famke wrote:Whahahahaha, it is I ; 'luudmandy' van t DAVC forum, ik zei de vorige x al; soms moet je oude gewoontes achter je laten, daarom hier de naam van m'n hond! (Talk about old habbits..?)
Maar goed, ik ben geen piloot nee, wel 'ns ooit(meer dan 8 jaar terug) een laagvliegende geweest...had toen een VW bus, toen reed ik rustig 170, en daarna een Golfje, heb ik 1 x de 200 aangetikt......maar dat doe ik allang niet meer!! Niet omdat ik t niet leuk vind maar in een Amerikaan rijdt je nu eenmaal relaxed! En in de vrachtwagen, tja, zo hard als ie kan en das meestal 90, dus niet zo hard...
Maare, met afstand betekent niets meer bedoel ik te zeggen dat afstand mij niet zoveel uitmaakt, je hebt nl mensen die vinden 10 kilometer rijden al een hele afstand, hahaha, en dat heb ik totaal niet.
Met lange afstanden trouwens rust ik na m'n rijtijd, als ik tussentijds moet stoppen (als t niet anders is dan moet t wel) wordt ik gek. :?
Enja, die gast van die 50,- zal idd wel gebaald hebben, t wordt er allemaal niet goedkoper op...
Pfoei ! je kan er gelukkig om lachen !
Luudmandy.... Mandy is een meisjesnaam, dus dat ben jij, maar Luud... Is dat kort voor Ludo (is net zo lang zie ik :eek: ) ?
Of was RuudMandy al in gebruik ?
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: ff voorstelle

Post by Famke »

Haha, ja je krijgt mij niet zo gauw op de kast hoor. 8)
Ja Mandy is mijn naam én ik ben een meisje. :lol:
Luud was de naam van mijn wijlen man, 't is van mn mail adres dus is makkelijk om dan te gebruiken hé. :P
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

Een meisje in een Van ? oei, dan ben ik blij dat je niet in de buurt woont.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... Ld4VYFm427
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: ff voorstelle

Post by boyanka »

:D Nou Dree, dan hoop ik niet voor je dat ze je tegen komt met de vrachtwagen
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: ff voorstelle

Post by Famke »

Inderdaad...hahahaa, dan wil Dree niet weten waar ik normaliter voor mijn werk in rijdt! Als 't goed is dan kan ik in Feb./Maart weer aan de slag bij m'n oude baas dus dan rij ik weer op deze combinaties rond (zit daar al zo'n 3 jaar, bloemetjes en plantjes naar veilingen e.d. brengen) , zo'n slordige bijna 20 meter. 8)

Image
Ary
Posts: 126
Joined: Sun Aug 28, 2011 9:32 pm

Re: ff voorstelle

Post by Ary »

:thumbs: :thumbs:
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

Famke wrote:Inderdaad...hahahaa, dan wil Dree niet weten waar ik normaliter voor mijn werk in rijdt! Als 't goed is dan kan ik in Feb./Maart weer aan de slag bij m'n oude baas dus dan rij ik weer op deze combinaties rond (zit daar al zo'n 3 jaar, bloemetjes en plantjes naar veilingen e.d. brengen) , zo'n slordige bijna 20 meter. 8)
Waarom zegt ze dat nou , van die 20 meter.... Is lengte dan toch belangrijk ? :oops:
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: ff voorstelle

Post by Famke »

Hahaha, JIJ maakt er iets persoonlijks van begrijp ik?
Echt weer die mannen... :D
dree
Posts: 20
Joined: Mon Dec 09, 2013 9:28 am

Re: ff voorstelle

Post by dree »

Famke wrote:Echt weer die mannen... :D
Zijn er ook andere ?

Maar je hebt je punt bewezen; afstand stelt voor jou weinig voor.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: ff voorstelle

Post by HarleyRob »

Afstand of lengte Dree? Want dat kan heel veel uitmaken....... 8)
Post Reply