ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
Wel op een iets ander manier dan Utrecht (stellen wel een wortel in het vooruitzicht) maar nog steeds een hoop bullshit:
http://www.nu.nl/auto/3640205/rotterdam ... lopen.html
http://www.nu.nl/auto/3640205/rotterdam ... lopen.html
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
leuk voor de mensen die net een oud auto'tje kunnen betalen.
-
- Posts: 62
- Joined: Sun Oct 24, 2010 10:37 pm
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
Wat een gezeik, alsof iedereen ff een nieuwe auto kan kopen.
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
Eerst Utrecht, nu Rotterdam,
Wil geen doemdenker zijn, maar de milieurakkers winnen steeds meer terrein lijkt het wel.
Welke steden (of zodadelijk provincies) zullen op korte termijn volgen.
Wil geen doemdenker zijn, maar de milieurakkers winnen steeds meer terrein lijkt het wel.
Welke steden (of zodadelijk provincies) zullen op korte termijn volgen.
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
dan moeten ze de co meting ook maar afschaffen bij de apk.. heeft geen nut meer!
-
- Posts: 1521
- Joined: Sun Feb 18, 2007 11:37 pm
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
[/quote]Wie zijn auto laat slopen en een elektrische aanschaft, krijgt daar subsidie voor.[/quote]
Oude Fiesta laten slopen en een volledig gesubsidieerde Tesla er voor terug. Subsidie aanvragen voor een oplaadpunt (met eigen P-plaats) voor m'n huis en zonnepanelen op m'n dak.
Oude Fiesta laten slopen en een volledig gesubsidieerde Tesla er voor terug. Subsidie aanvragen voor een oplaadpunt (met eigen P-plaats) voor m'n huis en zonnepanelen op m'n dak.
-
- Posts: 1095
- Joined: Wed Feb 04, 2004 10:46 pm
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
en vervolgens aangeslagen worden, omdat je inkomsten genereerd...harry_clamshell wrote:
Oude Fiesta laten slopen en een volledig gesubsidieerde Tesla er voor terug. Subsidie aanvragen voor een oplaadpunt (met eigen P-plaats) voor m'n huis en zonnepanelen op m'n dak.
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
Helemaal doorgeslagen zijn we hier...
Dit wordt echt in recordtempo een 3e wereld biaffra-land.... Millieuradicalen...
Dit wordt echt in recordtempo een 3e wereld biaffra-land.... Millieuradicalen...
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
Ondertussen rijden al die electrische dingen in feite op kolen.
Schiet lekker op...
Schiet lekker op...
-
- Posts: 70
- Joined: Mon Mar 25, 2013 10:13 pm
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
Sst! Je maakt het alleen maar complex voor die milieufanaten. Straks ga je nog zeggen dat windmolens nul komma nul rendement hebben68 Cougar wrote:Ondertussen rijden al die electrische dingen in feite op kolen.
Schiet lekker op...
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
STTT, de eerste niet maar die daar achter wel en ook gevolgen voor het klimaat.Straks ga je nog zeggen dat windmolens nul komma nul rendement hebben
Maar dit mag je niet weten anders hebben die milieufreaks geen poot meer om op te staan.
bron: http://www.telegraph.co.uk/earth/earthn ... study.html
Last edited by impala62 on Fri Nov 29, 2013 9:45 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 200
- Joined: Thu Oct 07, 2010 11:50 am
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
Uitstoot nieuwe motor duizend keer giftiger dan van een oude motor? Dat moeten we niet willen met zijn allen:Cadillacfreak wrote:En iemand dit al gelezen?
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... uwe__.html
Ik stel voor alle binnensteden af te sluiten voor auto's van na 2009 en een sloopregeling voor auto's met een datum eerste toelating van na 1-1-2012, en daarbovenop een bonus voor mensen die hun nieuwe auto hebben laten slopen en nu een wagen met een datum eerste toelating van voor 1-1-1994 aanschaffen.
En natuurlijk geen parkeervergunningen meer voor wagens met een datum eerste toelating van na 1-1-2006
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
Daarbovenop zouden we nog een verbod op feiten moeten invoeren, want feiten lenen zich bij uitstek voor verschillende interpretaties en dat kan alleen maar voor verwarring zorgen
Re: ook Rotterdam wil ouwe hokken weren
Alleen nog maar oude Amerikanen met benzinemotoren met LPG in het centrum van Utrecht en Rotterdam, dat lijkt me dan een hele verbetering. Van schoonheid trouwens ook. Minimaal 25 jaar oud. (ik het al voor me zeg)