Daytona bikeweek 2014

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
capt hank
Posts: 97
Joined: Fri Jul 18, 2008 5:13 pm

Daytona bikeweek 2014

Post by capt hank »

We hebben geboekt met vier man naar Daytona bikeweek 2014.Orlando,Miami beach,Daytona,Orlando.Ik heb hier al een paar keer de carshow in old town Kissimee voorbij zien komen.Deze willen we ook bezoeken maar is dit een plaatsje of een pretpark?Hiernaast staan Miami ink en south beach classics gepland.Wie heeft er nog tips op U.S car gebied???
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by HarleyRob »

Als je tijd hebt, even met je rental naar Key West rijden en bij de Hog's Breath Saloon wat gaan eten/drinken. Helemaal goed. En in Miami de Hooters niet overslaan! Doe ze maar de groeten van me...... :D :D (maakt niet uit welk meissie, ik ben er vaak genoeg geweest en heb ze allemaal gezien.... :lol: :lol: )
capt hank
Posts: 97
Joined: Fri Jul 18, 2008 5:13 pm

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by capt hank »

Om naar Key West te rijden voor te gaan eten is me wat te ver,heb me daar al eens halverwege omgedraaid.Hooters wel leuk maar zo spectaculair is het ook weer niet :) WE zijn meer op zoek naar swapmeets,carshows en races Orlando dragway staat al op het program voor de vrijdag avond streetdrags.
ronald ce 82
Posts: 1059
Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by ronald ce 82 »

old town ligt niet kissimee maar aan de doorgaande weg tussen kissimee en de disneyparken.
net voor de kruising met de interstate,
bij miami is de zaterdag avond meeting bij de beste hamburgertent fudd ruckers.
ten zuiden van miami aan de us 1 een aanrader.
en van de museeums vind ik het don garlits museum in ocala erg leuk als je van dragracers houd
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by CVPI »

"ff naar Key West rijden" vanaf Miami ben je wel even bezig.
Wij waren er September jl. en vanaf Miami is het toch wel bijna 4 uur rijden, dit omdat de snelheidslimiet gemiddeld op 40 MPH ligt, behalve op de langere bruggen, dan is het 55 MPH.
Je hebt weinig inhaalmogelijkheden dus als er een slome duikelaar voor je zit duurt het wel even.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by Texas Boy »

De weg naar key West is schitterend maar je moet gewoon op één van de eilanden overnachten, maar je moet wel van natuur houden ;-)
ronald ce 82
Posts: 1059
Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by ronald ce 82 »

ga in ieder geval niet met een camper naar de keys.
die zijn daar niet echt welkom.
capt hank
Posts: 97
Joined: Fri Jul 18, 2008 5:13 pm

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by capt hank »

Ronald ik heb het genoteerd het wordt eerste weekend meeting Miami tweede weekend Oldtown.Ik hou zeker van dragracers dus het Don Garlits museum proberen we ook mee te pakken.
Key West gaan we niet bezoeken wel nog een airboot ride voordat we in Miami zijn.
bedankt
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by Texas Boy »

ronald ce 82
Posts: 1059
Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by ronald ce 82 »

ikzelf ga .6 7 en 8 naar de snowbirds nationals in bradenton
dragraces bbq met wat bekenden daar en s avonds nog kijken naar jet cars en trucks
capt hank
Posts: 97
Joined: Fri Jul 18, 2008 5:13 pm

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by capt hank »

Dat is tof Ronald ik heb effe gecheckt maar dit wijk teveel van onze route af,anders hadden we dat ook mee gepikt.Heb al eerder in Orlando en Las Vegas dragraces bezocht,was super.We gaan wel naar motorraces Daytona 200 en dirt track races Volusia speedway.
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Daytona bikeweek 2014

Post by Phatkees »

Texas Boy wrote:http://www.bcairboats.com/

http://www.gatorland.com/


Als je toch in Orlando bent :)
Heb ik afgelopen juni ook gedaan! Paar uur rondgehangen daar! Knakworsten voeren aan aligators haha 8)
De car show in Kissimee vond ik niet heel speciaal, weinig mooie auto's. Wel een mooi gezicht hoe ze zo achter elkaar aanrijden door zo authentieke straat! Vond zoiezo dat er weinig klassiekers rondrijden in Zuidoost deel van de Usa. De swamps in New Orleans waren ook mooi maar dat is een beetje uit de richting voor je! Zoiezo de mooiste stad in die hoek van Amerika, vind ik dan.
Post Reply