Wel eens alles opgeteld?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Wel eens alles opgeteld?

Post by capricelimburg »

Hebben jullie ook wel eens alles opgeteld wat de autohobby je kost? Wel eens uitgerekend wat je de afgelopen 3 jaar aan aan/verkoop van auto's, verzekering/wegenbelasing, onderdelen, gereedschap en wat dies meer zij hebt uitgegeven?

Nog nooit gedaan? Houden zo :)

Ik moest even een blokje om net. :(
turftraper
Posts: 162
Joined: Thu Jan 29, 2009 11:53 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by turftraper »

pffffffffffffffff......................niet bij na denken!!!! je noemt het zelf een hobby.

en een hobby kost geld :D :D :D
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by sansemiano »

ga nog maar een blokje om. :lol:
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by Bromgabber »

Ik krijg regelmatig de vraag, "Vind je het niet sonde om daar je geld aan uit te geven?" dus ik tel ook niet :D
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by sjak_brak »

Tel ook eens op wat je uitgeeft aan huur, electriciteit, water, eten en dat soort onzin :D
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by SuperSport »

Bewaar altijd alle rekeningen van wat ik uitgeef aan mijn auto, vind ik leuk om bij te houden en is ook leuk om te weten voor de nieuwe eigenaar. En als je dat allemaal opteld..... :lol: Ach ja het is een hobby 8) Geld moet rollen
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by boyanka »

:) ik wil juist niet weten wat mijn hobby kost, anders zou ik ermee stoppen denk ik.
ayla
Posts: 372
Joined: Tue Aug 17, 2010 7:25 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by ayla »

Ik wil ook niet weten wat de hobby kost.....
Mijn vrouw zou zo maar eens het idee kunnen krijgen om hetzelfde uit te gaan geven..... :?

Groet ron
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by Martin71RS »

Ja....en als je logisch nadenkt zou je er meteen mee stoppen. Omdat ik niet veel kilometers per jaar rij zit ik op een km prijs van zeker 3 euro (op LPG, afschrijving niet eens meegerekend laat staan de aanschaf/bouw) .....
Dat is trouwens voor 1 auto...de ander rijdt voorlopig nog niet eens :?

maar ik zou t niet willen missen want de ervaring is onbetaalbaar! 8)
Ary
Posts: 126
Joined: Sun Aug 28, 2011 9:32 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by Ary »

Zag laatst een vakantiehuis te koop in Duitsland. Kan ik beter mijn auto verkopen en dat hok kopen en dan verhuren.
Veel slimmer natuurlijk.
Maar stom als ik ben, koop ik van de (te verkrijgen) huuropbrengst onderdelen en de rest stop ik in mijn tank.
Maar een gelukkig mens dat ik ben.
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by RickyV8 »

Hou op schei uit... Denk er weleens aan en zorg dan dat ik snel afgeleid word :D
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by MotiV8 »

Yep gedaan...........
Als we alle twaalf classics niet hadden ( all build not bought ) dan...

Hadden wij al jaren een Lola T70 mk3B gehad of een GT40 uit de Shelby Continuation reeks...(new old Original car ) en al jaren gedaan waar die "dingen" voor bedoeld zijn......

Met "we" bedoel ik "ik" & mijn vrouw. Doen alles inclusief restauraties samen. ( Lucky me ). Dus ook de boodschappen....Albert Hein, Nettorama, Summit, Rockauto enz enz enz...

Spijt, wellicht een beetje....... maar hebben wel al jaren veel schik van dat gene wat wij nu hebben.. zelf gebouwd hebben, en herinneringen mee hebben, goed en kwaad...

Keuzes, keuzes, keuzes

Zouden wij het anders gedaan hebben als dat kon.... waarschijnlijk niet.

En één van beide "eerder genoemd" staat ooit hier in de tuin.... en daar gaan wij niets voor weg doen. Huren wij gewoon stalling er bij.....

Best toys come with age......... & I am still getting older each year :D :D :D :D
Loop eens een dagje op Classic race day op bijvoorbeeld Spa Francorchamps.... beste speeltjes rijden oude gaffels in.......
"Ik" ga er vanuit dat ik ook een "oude gaffel" word........ en anders live life to the max,each day could be your last....
caddy123
Posts: 1138
Joined: Tue Jan 23, 2007 6:13 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by caddy123 »

Ja ben gestopt bij 25000 euro, en dan heb ik mijn andere aangeschafte 36 daily cars nog niet meegerekend :eek:

gr Caddy123 en tel ze allemaal :D
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by Homer »

Ja, en door een of andere lul die Weekers heet, is de waarde ongeveer met 75% gedaald en gaat de km prijs met € 0,50 omhoog.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Wel eens alles opgeteld?

Post by sjak_brak »

Moet er nou echt in iedere topic iemand gaan zeiken over mogelijke fiscale maatregelen? Dat heeft toch geen fuck te maken met wat je in het verleden hebt uitgegeven aan een wagen? De uithuiltopic is hier, succes ermee: viewtopic.php?f=4&t=81931
MotiV8 wrote:Hadden wij al jaren een Lola T70 mk3B gehad of een GT40 uit de Shelby Continuation reeks...(new old Original car ) en al jaren gedaan waar die "dingen" voor bedoeld zijn......
Met als kan je de geschiedenis herschrijven :D

Ik hou niet bij wat een project kost, zolang ik er plezier aan beleef vind ik het best 8)
Post Reply