Meldingen via deze site

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Meldingen via deze site

Post by takel »

Ben ik de enige die een melding krijg dat er iets mis is met windows als ik op deze site een topic open?

Ik heb de melding niet elke keer maar nu al wel een stuk of 4 keer gehad vanavond. Dan opent er een nieuw klein venster naar een of het andere vage site waar ze willen dat ik op een link ga klikken om windows weer te herstellen... Ik heb het niet bij andere websites. :?
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Meldingen via deze site

Post by BigBlockMopar »

Dat er iets mis is met dat Windows hoef je deze site niet voor te bezoeken... :lol:
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Meldingen via deze site

Post by takel »

ik had het weer, deze pagina springt tevoorschijn:

http://www.onlineaway.net/link/wrap-0.0 ... 4609440664

Edit, nu ik op mijn eigen (geknipt en geplakte) link drukt komt er een witte pagina tevoorschijn
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Meldingen via deze site

Post by BigBlockMopar »

Staat ergens 'adserverplus' in de link. Aangezien er geen externe reklame getoond wordt hier moet er iets upgefucked zijn met je compjoetert lijkt me.
Tenzij iemand z'n avatar via een achterlijke manier gelinkt heeft aan z'n profiel, dan kan je soms ook weleens meldingen krijgen als je nog een antieke browser gebruikt wellicht. In dat geval heb je de melding waarschijnlijk alleen in bepaalde topics waarin een bepaald iemand al gepost heeft denk ik.
MadRat
Posts: 1596
Joined: Mon Apr 19, 2004 4:01 pm

Re: Meldingen via deze site

Post by MadRat »

takel wrote:Ben ik de enige die een melding krijg dat er iets mis is met windows als ik op deze site een topic open?

Ik heb de melding niet elke keer maar nu al wel een stuk of 4 keer gehad vanavond. Dan opent er een nieuw klein venster naar een of het andere vage site waar ze willen dat ik op een link ga klikken om windows weer te herstellen... Ik heb het niet bij andere websites. :?

Heb ik (lang geleden) ook wel eens gehad en dan alleen hier op 't AAP-forum.
Bleek te maken te hebben met het feit dat ik als newbie té vaak onzin poste en/of té veel kritiek op anderen had... :mrgreen:

Is dus eigenlijk een soort bullshit alert...

Image
chevystan67
Posts: 1418
Joined: Thu Jan 17, 2008 8:51 pm

Re: Meldingen via deze site

Post by chevystan67 »

takel wrote:Ben ik de enige die een melding krijg dat er iets mis is met windows als ik op deze site een topic open?

Ik heb de melding niet elke keer maar nu al wel een stuk of 4 keer gehad vanavond. Dan opent er een nieuw klein venster naar een of het andere vage site waar ze willen dat ik op een link ga klikken om windows weer te herstellen... Ik heb het niet bij andere websites. :?
ik heb dat ook gehad, je kan je pc goed scannen met malwarebytes anti mallware shit enzo, nu ist weg bij mij, schijnt tog een programmaatje te zijn wat ergens op meedraait,
fucking irritant steeds als je op internet ging kwam er bij mij zo,n kleine pop-up, en hij werd ook trager erdoor.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Meldingen via deze site

Post by boyanka »

8) nergens last van
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Meldingen via deze site

Post by takel »

Ik ook niet meer :P
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Meldingen via deze site

Post by takel »

MadRat wrote: Heb ik (lang geleden) ook wel eens gehad en dan alleen hier op 't AAP-forum.
Bleek te maken te hebben met het feit dat ik als newbie té vaak onzin poste en/of té veel kritiek op anderen had... :mrgreen:

Is dus eigenlijk een soort bullshit alert...

Image
Hmm... dat kan bij mij niet de reden zijn... :)
Erik Firebird
Posts: 4708
Joined: Sun May 15, 2005 12:06 pm

Re: Meldingen via deze site

Post by Erik Firebird »

:D
MadRat
Posts: 1596
Joined: Mon Apr 19, 2004 4:01 pm

Re: Meldingen via deze site

Post by MadRat »

Erik Firebird wrote::D

Jij snapt 'm Erik... ;)
Post Reply