Jij met je Lenco..

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Jij met je Lenco..

Post by themidnightcruiser »

Eat this..


boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by boyanka »

:D waar je je eigen maar niet mee bezig wilt houden zeg
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by RickyV8 »

Dat moet toch veel makkelijker kunnen :lol: :D
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Jij met je Lenco..

Post by Jeroen_Sp »

wat een herriebak trouwens, je zou daar in moeten werken
camarojo
Posts: 519
Joined: Fri Mar 06, 2009 8:36 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by camarojo »

Is verdorie net Mikado :lol:
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by Funk »

Qua functionaliteit een beeje van dit kaliber

Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by Detroitsteel »

Die man denkt dat die slechts een toerental gebied van 5 rpm waar binnen die kan werken...

Zwaar overtrokken...
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Jij met je Lenco..

Post by Thompson »

Wat een pokke herrie
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by Pavement Pounder »

Grappig maar zo klinken de meeste vrachtautos van binnen, aan de turbo gefluit hoor je niet in welk toerengebied je zit.
Gelukkig zijn de nieuwere autos beter geisoleerd, maar de hoge toon van de turbo is haast niet te isoleren en dan hebben hun de uitlaat nog net naast de deur/zijraam zitten.
@ Wilf, stapelen en splitten zitten nu allemaal in 1 en dezelfde pook, alhoewel de nieuwste Daf,Scania,Man,Mercedes en Volvos hebben voledig electronisch/lucht bekrachtigd gestuurde schakelpatroon die volledig automatisch door de computer gestuurd schakelt, dus het rijd als een automaat echter de 12 of 16 versnellingen worden afhankelijk van het gewicht en nog wat factoren allemaal gebruikt worden.
Op die manier wordt altijd perfect gekoppelt en geschakeld en is te veel of te weinig toeren en tandenpoetsen verleden tijd.
En dan hebben de meeste nieuwelingen als je het gaspedaal door de veerdruk op de bodem trapt dat hij sneller doorschakelt en meer toeren maken, doorgaans ramt ie hem in door de versnellingen heen
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by smokey »

Pavement Pounder wrote: @ Wilf, stapelen en splitten zitten nu allemaal in 1 en dezelfde pook, enz.
Wilf heeft nog niet gereageerd in dit topic. :D
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by Rob(firebird) »

smokey wrote:Wilf heeft nog niet gereageerd in dit topic. :D

Better safe than sorry.... :D
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by smokey »

Rob(firebird) wrote:Better safe than sorry.... :D
True that! :P
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by Rob Rules »

Lekkere herrie. Valt in het niet bij mijn Reo, maar ik heb dan weer het geluk dat het een gesynchroniseerde 5-bak is.

De meeste moderne trucks hebben nu automaten, grootste deel is 12 versnellingen..
Geef mij maar een handgeschakelde 16-bak. 12 is net te weinig naar mijn zin, vooral met 50 ton totaal gewicht.
ronald ce 82
Posts: 1059
Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am

Re: Jij met je Lenco..

Post by ronald ce 82 »

ik reed het liefst met een eaton fuller twin splitter
had maar 1 pook en 12 versnellingen
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Jij met je Lenco..

Post by Pavement Pounder »

smokey wrote: Wilf heeft nog niet gereageerd in dit topic. :D
Jazeker wel, maar heeft zijn reactie verwijdert.
Post Reply