Jij met je Lenco..
Re: Jij met je Lenco..
waar je je eigen maar niet mee bezig wilt houden zeg
Re: Jij met je Lenco..
Dat moet toch veel makkelijker kunnen
Re: Jij met je Lenco..
wat een herriebak trouwens, je zou daar in moeten werken
Re: Jij met je Lenco..
Is verdorie net Mikado
Re: Jij met je Lenco..
Qua functionaliteit een beeje van dit kaliber
-
- Posts: 2982
- Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm
Re: Jij met je Lenco..
Die man denkt dat die slechts een toerental gebied van 5 rpm waar binnen die kan werken...
Zwaar overtrokken...
Zwaar overtrokken...
Re: Jij met je Lenco..
Wat een pokke herrie
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Jij met je Lenco..
Grappig maar zo klinken de meeste vrachtautos van binnen, aan de turbo gefluit hoor je niet in welk toerengebied je zit.
Gelukkig zijn de nieuwere autos beter geisoleerd, maar de hoge toon van de turbo is haast niet te isoleren en dan hebben hun de uitlaat nog net naast de deur/zijraam zitten.
@ Wilf, stapelen en splitten zitten nu allemaal in 1 en dezelfde pook, alhoewel de nieuwste Daf,Scania,Man,Mercedes en Volvos hebben voledig electronisch/lucht bekrachtigd gestuurde schakelpatroon die volledig automatisch door de computer gestuurd schakelt, dus het rijd als een automaat echter de 12 of 16 versnellingen worden afhankelijk van het gewicht en nog wat factoren allemaal gebruikt worden.
Op die manier wordt altijd perfect gekoppelt en geschakeld en is te veel of te weinig toeren en tandenpoetsen verleden tijd.
En dan hebben de meeste nieuwelingen als je het gaspedaal door de veerdruk op de bodem trapt dat hij sneller doorschakelt en meer toeren maken, doorgaans ramt ie hem in door de versnellingen heen
Gelukkig zijn de nieuwere autos beter geisoleerd, maar de hoge toon van de turbo is haast niet te isoleren en dan hebben hun de uitlaat nog net naast de deur/zijraam zitten.
@ Wilf, stapelen en splitten zitten nu allemaal in 1 en dezelfde pook, alhoewel de nieuwste Daf,Scania,Man,Mercedes en Volvos hebben voledig electronisch/lucht bekrachtigd gestuurde schakelpatroon die volledig automatisch door de computer gestuurd schakelt, dus het rijd als een automaat echter de 12 of 16 versnellingen worden afhankelijk van het gewicht en nog wat factoren allemaal gebruikt worden.
Op die manier wordt altijd perfect gekoppelt en geschakeld en is te veel of te weinig toeren en tandenpoetsen verleden tijd.
En dan hebben de meeste nieuwelingen als je het gaspedaal door de veerdruk op de bodem trapt dat hij sneller doorschakelt en meer toeren maken, doorgaans ramt ie hem in door de versnellingen heen
Re: Jij met je Lenco..
Wilf heeft nog niet gereageerd in dit topic.Pavement Pounder wrote: @ Wilf, stapelen en splitten zitten nu allemaal in 1 en dezelfde pook, enz.
-
- Posts: 2114
- Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm
Re: Jij met je Lenco..
smokey wrote:Wilf heeft nog niet gereageerd in dit topic.
Better safe than sorry....
Re: Jij met je Lenco..
True that!Rob(firebird) wrote:Better safe than sorry....
Re: Jij met je Lenco..
Lekkere herrie. Valt in het niet bij mijn Reo, maar ik heb dan weer het geluk dat het een gesynchroniseerde 5-bak is.
De meeste moderne trucks hebben nu automaten, grootste deel is 12 versnellingen..
Geef mij maar een handgeschakelde 16-bak. 12 is net te weinig naar mijn zin, vooral met 50 ton totaal gewicht.
De meeste moderne trucks hebben nu automaten, grootste deel is 12 versnellingen..
Geef mij maar een handgeschakelde 16-bak. 12 is net te weinig naar mijn zin, vooral met 50 ton totaal gewicht.
-
- Posts: 1059
- Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am
Re: Jij met je Lenco..
ik reed het liefst met een eaton fuller twin splitter
had maar 1 pook en 12 versnellingen
had maar 1 pook en 12 versnellingen
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Jij met je Lenco..
Jazeker wel, maar heeft zijn reactie verwijdert.smokey wrote: Wilf heeft nog niet gereageerd in dit topic.