wens

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: wens

Post by willem »

In wat voor soort amerikaanse wagen is hij het meest geinteresseerd?
heb er zelf geen een meer maar misschien dat ik wat weet.
Woon vlak bij Bleiswijk.
78 Firebird
Posts: 1715
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:47 pm

Re: wens

Post by 78 Firebird »

Degene is dezelfde dag (s'middags) voor het laatst online geweest zoals Wilf al zei.
Wat ik logisch vind gezien de reacties,ik had hetzelfde gedaan.
Je kan ff een email sturen natuurlijk.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: wens

Post by thunderbuick »

Voor mij is er een groot verschil tussen iemand die probeert te profiteren en/of misbruiken en de beste man die hier netjes de vraag stelt en eventueel een vergoeding aanbied.
Die profiteurs en misbruikers afbranden ben ik wel voor te porren maar dat heeft hier niets mee te maken.
In ieder geval voldoet een groot gedeelte hier aan het vooroordeel dat men van amerikanen bezitters heeft, en in dit geval meer dan terecht!
Realiseer je eens dat er aan de andere kant iemand zit die hier voor het eerst op het forum komt, met de beste bedoelingen een nette vraag stelt, als welkom hem en zijn familie vervolgens schofferen? Top klasse hoor!
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: wens

Post by Texas Boy »

Vind de reacties wel meevallen en als het een droom is had papa het wat beter kunnen aanpakken, misschien wat info over de zoon, misschien is het wel een 18 jarige death metal fan (just kidding) Maar denk dat als hij het wat anders brengt er waarschijnlijk mensen opstaan die in de regio wonen en het graag gratis doen, of een kratje Heineken want het is natuurlijk leuk om een kind zo'n plezier te doen, dus papa American Dream, niet opgeven, komt goed ;-)
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: wens

Post by peerke »

toch vind ik dat er weinig is op te merken aan het verzoek van deze man.
is toch anders als iemand die effe wel een trouwauto denkt te regelen voor 50 euro of de hele dag je auto wil gebruiken voor een film of fotosessie met als dank een broodje van de catering en een bioscoopbon van 10 euro :D
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: wens

Post by 68 Cougar »

Texas Boy wrote:Vind de reacties wel meevallen en als het een droom is had papa het wat beter kunnen aanpakken, misschien wat info over de zoon, misschien is het wel een 18 jarige death metal fan (just kidding) Maar denk dat als hij het wat anders brengt er waarschijnlijk mensen opstaan die in de regio wonen en het graag gratis doen, of een kratje Heineken want het is natuurlijk leuk om een kind zo'n plezier te doen, dus papa American Dream, niet opgeven, komt goed ;-)
:foei: Grolsch :arrow: :P

Gr.,
Alexander.
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: wens

Post by gerrutcamaro »

america dream wrote:.... ik had wel wat adressen gevonden maar die vragen abnormale prijzen.
het is maar voor een rondritje voor 1 uurtje ....
oke, het is niet commercieel, maar heel anders is het ook weer niet :P
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: wens

Post by Thompson »

thunderbuick wrote:Voor mij is er een groot verschil tussen iemand die probeert te profiteren en/of misbruiken en de beste man die hier netjes de vraag stelt en eventueel een vergoeding aanbied.
Die profiteurs en misbruikers afbranden ben ik wel voor te porren maar dat heeft hier niets mee te maken.
In ieder geval voldoet een groot gedeelte hier aan het vooroordeel dat men van amerikanen bezitters heeft, en in dit geval meer dan terecht!
Realiseer je eens dat er aan de andere kant iemand zit die hier voor het eerst op het forum komt, met de beste bedoelingen een nette vraag stelt, als welkom hem en zijn familie vervolgens schofferen? Top klasse hoor!
+1

Al die mensen die meteen moeten schreeuwen dat ze het niet willen doen en dat het een dom verzoek is... Reageer dan toch niet.
Ik zit zelf met werk, maar ik vind het een net verzoek.
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: wens

Post by stef »

Het is altijd prachtig als je een kinderwens in vervulling kan laten gaan. Dat is op zich al betaling genoeg...
Dat is dan weer het voordeel van zo'n roestige "op gas moet je koken bak", dan kan je dat eens doen, in plaats van je zorgen te maken over de brandstofkosten en noodzakelijke vergoedingen ervoor...

Jammer dat ie weggejaagd is voordat ik het topic heb gezien. :?
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: wens

Post by thunderbuick »

Je kunt hem toch mailen?
memberlist.php?mode=email&u=9008
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: wens

Post by stef »

Heb ik ook gedaan...
Een PM had niet veel zin denk ik... 8)
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: wens

Post by thunderbuick »

:thumbs:
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: wens

Post by olof »

Hel leek mij een gewone vraag...

helaas... :?
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: wens

Post by rene74monte »

ja kan hier geen normale vraag stellen zonder compleet de grond in te worden getrapt
RobDodge
Posts: 4591
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:17 pm

Re: wens

Post by RobDodge »

stef wrote: Jammer dat ie weggejaagd is voordat ik het topic heb gezien. :?
In dit geval wel ja! Zal mij benieuwen als ze zelf is een wens hebben voor hun kind of zichzelf..
En dan zulke antwoorden krijgen.
Post Reply