Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by Knightwolf »

le sabre wrote:Het is niet 'Maria's' actie!! Het is de actie van Wouter van Embden waar ik en nog wat anderen me bij heb aangesloten.

Vanochtend kreeg ik nog een nieuwe actie doorgemaild met het verzoek of ik deze wilde plaatsen.

Op zaterdag 11 Mei wordt er een protesttocht met oldtimers georganiseerd van Leeuwarden naar Den Haag.
Ook uit andere delen van het land komen oldtimers massaal naar Den Haag.
Doe ook mee met je oldtimer! Start: 9:00 uur vanaf het FEC in Leeuwarden
Is daar een route van bekend zodat mensen uit het zuiden/oosten ergens bij Utrecht/Delft of zo kunnen aansluiten?
le sabre
Posts: 280
Joined: Thu Aug 05, 2004 11:37 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by le sabre »

Nee dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik geloof dat het een initiatief is van een club daar uit de buurt. Ik zal ze wel even vragen om een route.
Jefffrey
Posts: 91
Joined: Fri Jan 08, 2010 8:16 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by Jefffrey »

Tuurlijk heb ik getekend ! Net als iedere Nederlander ook zou moeten doen.

En ik snap ook helemaal niets van die vage gasten die een ander niets gunnen , met zo van ik teken niet ?
Wat is dat voor bullshit hou dan ook je mond dicht als het je niets interesseert .

Je gaat toch niet vrijwillig je eigen vrijheid in perken ?
Want dat gebeurd hier dus en je gaat er nog voor betalen ook !

Laat ze maar bij de banken een lening gaan zoeken die hebben dit ook veroorzaakt hé niet de oldtimer rijders/hobby/liefhebbers/ondernemers. ect
chevydorus
Posts: 34
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:10 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by chevydorus »

Dag Maria,

Het lijkt even stil, ik las dat 'het' door de kamer is. Zijn er op dit moment nog strohalmen / tekenen van hoop?

Ik ben benieuwd..! Groeten Dorus
bigchevy
Posts: 715
Joined: Sun Aug 07, 2005 12:03 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by bigchevy »

Jefffrey wrote:Tuurlijk heb ik getekend ! Net als iedere Nederlander ook zou moeten doen.

En ik snap ook helemaal niets van die vage gasten die een ander niets gunnen , met zo van ik teken niet ?
Wat is dat voor bullshit hou dan ook je mond dicht als het je niets interesseert .

Je gaat toch niet vrijwillig je eigen vrijheid in perken ?
Want dat gebeurd hier dus en je gaat er nog voor betalen ook !

Laat ze maar bij de banken een lening gaan zoeken die hebben dit ook veroorzaakt hé niet de oldtimer rijders/hobby/liefhebbers/ondernemers. ect
:thumbs: :thumbs:
Post Reply