Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
kooscoe
Posts: 333
Joined: Sun Jun 06, 2004 8:54 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by kooscoe »

Een eenheid is het sterkst. Zorg dat er geen verdeeldheid is dan zijn we sterk.
Of het nu een amerikaan is of een europiaan, Orgineel of gerestaureerd.
We allen houden van onze autohobby.
We moeten deze onzin stoppen. Geen gerommel aan onze hobby.
Petite Getekend.
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by kikkegek »

ik vind het echt top dat Maria en friends zich zo inzetten voor onze hobby.

top Maria! Daarom heb ik ook meteen dit topic geopend en aandacht voor gevraagd.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by thunderbuick »

le sabre wrote:Wat jij wilt! Op de site had je alles kunnen lezen wat je je afvraagt!

En inderdaad, je hebt mij vorige keer nogal hard onderuit getrapt met je commentaar terwijl je niet eens wist wat er nu precies speelde. Dus ja, bijt ik meteen van me af omdat ik namelijk voor de volle 100% ga in deze zaak, steeds gedaan trouwens! En nee, niet leuk als er meteen dit soort dingen staan... omdat jij zoals je zegt het niet goed gelezen hebt. Conclusie dan zitten we beiden waarschijnlijk fout. Ik hou niet van negatief gedoe. Ik leef met een super positieve instelling juist! Mensen die mij kennen weten dat. En juist die drive maakt dat ik me hier zo in 'vastbijt'. En het onrecht wat hier aan vast kleeft, aan deze maatregel, daar maak ik me heel druk over.

Mijn welgemeende excuus dat ik je in een temperamentvol betoog een zeikerd noemde!

Succes? Ja dat hebben we nodig!! Net als de inschrijvingen!
Geaccepteerd, ik had het vorige keer inderdaad wat fatsoenlijker en gepolijster kunnen formuleren, eveneens mijn excuus voor die botheid, mijn standpunt blijf ik echter bij.
Maar goed, nieuw hoofdstuk nieuwe kansen en nogmaals succes gewenst :thumbs:
Ook ik ga tekenen trouwens....
Andy Olds
Posts: 328
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:31 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by Andy Olds »

Goed gezegd Koos met de mooie COE!!!!
Getekend.....
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by Knightwolf »

Getekend, gedoneerd, en op Fbody.nl en Tweakers.net gezet :)
bigchevy
Posts: 715
Joined: Sun Aug 07, 2005 12:03 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by bigchevy »

kooscoe wrote:Een eenheid is het sterkst. Zorg dat er geen verdeeldheid is dan zijn we sterk.
Of het nu een amerikaan is of een europiaan, Orgineel of gerestaureerd.
We allen houden van onze autohobby.
We moeten deze onzin stoppen. Geen gerommel aan onze hobby.
Petite Getekend.
:thumbs:
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by HarleyRob »

Getekend. Dank aan de initiatiefnemers!
pswildcat
Posts: 53
Joined: Fri Jan 04, 2013 11:42 am

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by pswildcat »

nee, ik teken niet; ik snap dat iedereen voor z'n eigen portemonee vecht, maar ik teken niet voor een regeling die oneigenlijk gebruik van de mrb vrijstelling in de hand werkt en toestaat dat mensen in pseudo klassiekers rijden, puur omdat het goedkoop is. Nu weer gaan sleutelen aan de regeling kan ook ongewenste effecten hebben zoals bijvoorbeeld het (licht of zwaar) belasten van alle klassiekers, dus ook de 40 plussers.
Natuurlijk is de voorgestelde regeling zuur voor youngtimers, maar als je "het klassieker wereldje" een beetje hebt bijgehouden zag je dit al jaren aankomen en het valt me nog mee dat het oneigenlijk gebruik zo lang heeft kunnen duren. Als je de barrels op lpg of diesel met iemand achter het stuur die de woorden Mercedes Benz nog geeneens foutloos kan schrijven wilt blijven zien op de weg, teken dan die petitie....
RobDodge
Posts: 4591
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:17 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by RobDodge »

Getekend! :thumbs: :thumbs:
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by Thompson »

pswildcat wrote:nee, ik teken niet; ik snap dat iedereen voor z'n eigen portemonee vecht, maar ik teken niet voor een regeling die oneigenlijk gebruik van de mrb vrijstelling in de hand werkt en toestaat dat mensen in pseudo klassiekers rijden, puur omdat het goedkoop is. Nu weer gaan sleutelen aan de regeling kan ook ongewenste effecten hebben zoals bijvoorbeeld het (licht of zwaar) belasten van alle klassiekers, dus ook de 40 plussers.
Natuurlijk is de voorgestelde regeling zuur voor youngtimers, maar als je "het klassieker wereldje" een beetje hebt bijgehouden zag je dit al jaren aankomen en het valt me nog mee dat het oneigenlijk gebruik zo lang heeft kunnen duren. Als je de barrels op lpg of diesel met iemand achter het stuur die de woorden Mercedes Benz nog geeneens foutloos kan schrijven wilt blijven zien op de weg, teken dan die petitie....
+1
Ik denk niet dat we een betere regeling gaan krijgen dan het huidige voorstel en blijven pushen kan er wel eens toe lijden dat het uiteindelijk erger wordt. Ik vind het huidige voorstel nog best redelijk.
caddy123
Posts: 1138
Joined: Tue Jan 23, 2007 6:13 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by caddy123 »

Maria super dat jullie je hier hard voor maken, maar waar gaat die 70000 x 25 euro heen dan!

vr gr caddy123
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by rene74monte »

pswildcat wrote:nee, ik teken niet; ik snap dat iedereen voor z'n eigen portemonee vecht, maar ik teken niet voor een regeling die oneigenlijk gebruik van de mrb vrijstelling in de hand werkt en toestaat dat mensen in pseudo klassiekers rijden, puur omdat het goedkoop is. Nu weer gaan sleutelen aan de regeling kan ook ongewenste effecten hebben zoals bijvoorbeeld het (licht of zwaar) belasten van alle klassiekers, dus ook de 40 plussers.
Natuurlijk is de voorgestelde regeling zuur voor youngtimers, maar als je "het klassieker wereldje" een beetje hebt bijgehouden zag je dit al jaren aankomen en het valt me nog mee dat het oneigenlijk gebruik zo lang heeft kunnen duren. Als je de barrels op lpg of diesel met iemand achter het stuur die de woorden Mercedes Benz nog geeneens foutloos kan schrijven wilt blijven zien op de weg, teken dan die petitie....

en daar ben ik het mee eens
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by Wolfman »

De politiek heeft al flink succes gehad. Verdeel en heers.
Je merkt nu al dat de mensen die denken veilig te zijn de rest laat vallen als een baksteen.

Dank je wel hier voor politiek en de kloothommels die erin trappen.
Uiteraard heb ik getekend.
le sabre
Posts: 280
Joined: Thu Aug 05, 2004 11:37 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by le sabre »

70'000 x 25 euro is een illusie. Het geld is nodig om o.a. juristen/adviseurs te betalen, er moeten rapporten gemaakt worden. Er gaat enorm veel werk inzitten. Het ermee bezig zijn is voor mij nu al bijna een full time baan. Je moet talloze keren naar Den Haag afreizen om bij iedere zitting te zijn waar dit wordt behandeld. Wouter is in een eerdere strijd (bijtelling youngtimers) hier bijna 8 maanden full time mee bezig geweest. Het kost gewoon een berg geld.

Ik heb zelf een auto waar ik 'safe' mee zit, maar dat neemt niet weg dat ik het een volstrekt belachelijk idee vind waar ze nu mee komen. Als ze 'fair' geweest zouden zijn hadden ze het laatste wetsvoorstel uit 2012 een kans gegeven. Het is namelijk nu al aantoonbaar dat deze werkte en er een sterke daling is van de import diesels, waar het dus uiteindelijk over gaat. Het is de derde keer in korte tijd dat ze de regels veranderen. Dat kan gewoon niet. Wij denken dat we daar een heel sterk punt hebben. En nogmaals Wouter staat aan het roer, hij weet waar hij over praat, weet de weg en heeft het 'spel' al eens eerder gespeeld.
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Actie van AMKLASSIEK en Maria Pels - teken svp petitie

Post by rene74monte »

ze hadden het gewoon moeten laten ingaan voor de nieuwe gevallen , dat zou fair zijn geweest , ben zelf trouwens ook de klos met m`n 82 er amc
Post Reply