Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Locked
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by thunderbuick »

Ik durf te wedden dat velen die nu over Europa het geld en de economie zeuren zelf op een partij hebben gestemd die pro Europa is, oorzaak-gevolg!
We schuiven steeds verder naar de afgrond en degenen die aan de touwtjes trekken hebben helemaal niets gedaan/bereikt om onze economie in de goede richting te sturen.
In tegendeel, het sociale stelsel word grotendeels stapje voor stapje afgebroken, de arbeider op de werkvloer krijgt het alsmaar slechter en de topmanagers verdienen alsmaar meer.
Propaganda viert hoogtij en zelfs kranten en journaal zijn vaak niet meer objectief en doen steeds meer mee met hogere machten.
Gepraat over Balkenende normen enz. is ook zoiets en is alleen om de mensen de ogen dicht te smeren, er is dan ook nog niemand die er in al die jaren wat fatsoenlijks aan gedaan heeft, integendeel het wordt ondanks een slechte economie steeds erger en vele heren doen vrolijk mee, ook ministers etc. zullen ooit weer eens flink willen verdienen in het bedrijfsleven ergens in Europa, vrienden zat, als je maar mee doet toch?
Kortom, het Nederlandse volk schuift langzaam maar zeker steeds sneller naar de afgrond en er is voorlopig niemand die er wat tegen doet.
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by takel »

Inderdaad heb je gelijk dat er veel pro Europa gestemd is en dus moeten "we" ook zelf beter nadenken voordat er gestemd wordt. Probleem is wel dat er rond verkiezingen allemaal ellenlange programma door de partijen naar buiten gebracht worden die alle kanten op gelezen kunnen worden. Verder is het zo dat de media een heel stuk beïnvloed door niet elke partij leier net zo veel uitzendtijd te geven. Ook is een mens geneigt om te stemmen op iemand die we aardig vinden, en niet op zijn ideeen .. Na de verkiezingen moeten we maar afwachten wat er uit de hoge hoed getoverd wordt.

Ikzelf heb op wilders gestemd, weet niet of dat allemaal zo super is maar het is iets beter als de rest...
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

De uiterst Conservatieve Talk show host Rush Limbaugh heeft gelijk als hij zegt dat men een Lower Class aan het creëren is die afhankelijk van de regeringen voor geld en voedsel is en de middle class verdwijnt langzamerhand.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by HarleyRob »

Dat zeg je goed Thunder, spijker op zijn kop. Ik heb zelf ook een tegenstem geleverd, maar dat is denk ik een druppel op een gloeiende plaat.

Maar het verbaast me dat er niet meer tegengas wordt gegeven bij bijvoorbeeld:

- de 280 Miljoen die Frans Weekers via de achterdeur liet verdwijnen
- de extreme bezuinigingen in de zorg
- continue lastenverzwaring voor alle groepen in de samenleving zonder dat daar iets tegenover staat
- redden van banken, mismanagement bij grote wooncorporaties en instellingen, Fyra-debakel
- enz, enz.
- De Graaf die een knieval maakt om Van Miltenburg in het zadel te houden..... (wat een toneelstukje.......)

Ik denk dat het kabinet niet veel dagen meer heeft. Ik kijk af en toe naar Politiek 24, vooral op dinsdag tijdens het vragenuurtje. De manier waarop er met onze democratie omgesprongen wordt vraagt om vernieuwing!!!
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by capricelimburg »

Het zijn allemaal speldeprikjes die langzaam opbouwen totdat de bom barst (zie Brazilie en midden-oosten)
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Wolfman »

Die bom die gaat hier niet barsten.
We zijn in Nederland. Nederlanders schelden en zeuren maar vervolgens gaan ze weer over tot de orde van de dag.

Zo slecht hebben we het (nog) niet.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by HarleyRob »

Wolfman wrote:Die bom die gaat hier niet barsten.
We zijn in Nederland. Nederlanders schelden en zeuren maar vervolgens gaan ze weer over tot de orde van de dag.

Zo slecht hebben we het (nog) niet.
Het gaat helemaal niet om ''het goed of slecht hebben''. Het gaat er om dat miljarden kapitaal verkwist worden door consequent wanbeleid. Vervolgens houdt men elkaar uit de wind, want het kabinet mag niet vallen.

De NL begroting voor 2013 is grofweg 260 Mld. De f*ck-ups die ik hierboven omschreef tellen al snel op tot een 6 a 7 Mld. Kijk, da's nou precies die 3% waar we ons allemaal zo druk over maken.

Misschien dat ik het zo wat begrijpelijker neergezet heb.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by sjak_brak »

...en alleen al het gegeven, dat je die uitleg geeft (hoewel de link met de quote me enigszins ontgaat), bevestigt precies wat Wolfman zegt, nl dat we wel tot in den treure zeiken en zeuren maar de bom niet gaat barsten... Sterker nog, heel deze topic bevestigt dat :D inclusief deze post :oops: :lol:
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by BigBlockMopar »

Image
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by RickyV8 »

Toffe Peer ;)
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by thunderbuick »

takel wrote:Inderdaad heb je gelijk dat er veel pro Europa gestemd is en dus moeten "we" ook zelf beter nadenken voordat er gestemd wordt.............
Zo is dat!
Elke partij die pro Europa is en zich sociaal voordoet is een grote leugenaar.
Europa is niet sociaal en is bezig groepen te creëren.
Sommige partijen hebben dus een nieuwe verborgen agenda gekregen om mee te kunnen blijven doen aan de top in de regering en Europa, hebben we ook al geconstateerd als we een beetje opgelet hebben.
Die groepen kun je grofweg en zwart/wit gesteld onderverdelen in drie groepen:
Hulpbehoevenden, chronisch zieken, werklozen en ouderen die kunnen verrekken want die kosten geld en zijn een gemakkelijk slachtoffer, en als ze al voor zichzelf opkomen zullen ze relschoppers genoemd worden.........
Arbeiders die uitgemolken worden en samen een baan moeten hebben om te kunnen leven.
En tot slot het pluche volk die propaganda verstrooit en de andere groepen "op democratische wijze" onderdrukt.
Last edited by thunderbuick on Wed Jun 19, 2013 5:27 pm, edited 1 time in total.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Thompson »

HarleyRob wrote: Het gaat helemaal niet om ''het goed of slecht hebben''. Het gaat er om dat miljarden kapitaal verkwist worden door consequent wanbeleid. Vervolgens houdt men elkaar uit de wind, want het kabinet mag niet vallen.

De NL begroting voor 2013 is grofweg 260 Mld. De f*ck-ups die ik hierboven omschreef tellen al snel op tot een 6 a 7 Mld. Kijk, da's nou precies die 3% waar we ons allemaal zo druk over maken.

Misschien dat ik het zo wat begrijpelijker neergezet heb.

Helemaal mee eens, maar helaas als "gewone man" heel weinig tot helemaal niets aan/tegen te doen.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

Het kabinet gaat volgend jaar maximaal 6 miljard euro extra bezuinigen. Minister Jeroen Dijsselbloem (Financiën) heeft dat woensdag aan de Kamer geschreven.

Kabinet bezuinigt 6 miljard

Ook als de economische cijfers de komende maanden verder tegenvallen, wordt er bovenop de 6 miljard niet nog eens extra bezuinigd. Het kabinet neemt daarmee de opdracht van eurocommissaris Olli Rehn over, die in zijn aanbevelingen voor Nederland stelde dat het kabinet volgend jaar 1 procent van het bruto binnenlands product moet bezuinigen. Dat komt neer op 6 miljard euro.

'We hebben de kogel door de kerk gejaagd en committeren ons aan 6 miljard structureel vanaf volgend jaar aan extra maatregelen', zei Dijsselbloem woensdag in de Kamer. Hij geeft toe dat Nederland daarmee ook volgend jaar door de Europese begrotingsgrens van 3 procent kan schieten.


:(
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by takel »

Gooi een Duitser een Spanjool, een Italiaan en een Fin in één huis, laat ze hun salaris op een gezamelijke rekening zetten en laat ze samen beslissen hoe en waaraan ze hun geld uitgeven.... Kijken hoe lang het goed gaat.. Beetje hetzelfde als een konijntje en een Python in één hok proberen te houden.

Datzelfde doen"we" in het groot met nog een zooitje landen erbij... Gek he dat het niet zo lekker loopt?
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by graad »

NEDERLANDERS KLAGEN,EN KLAGEN,en doen geen flikker..
koninginne dag...uhhhh koningsdag..heel nederland op de been,op de zuip ect.
nederlanders klagen over buitenlanders,gaan opstap,vreten zn kop vol aan die FU*K shorma..ect
ik moet mn 1e broodje bij een buitenlander nog gaan halen,sta al heel de week te werken voor hun,en dan ga ik ze in mn vrije tijd zeker niet spekken!!!!
zelfde als met de mrb...t geld moet er toch komen,dus als de mrb niet word aangepast ofzo,reizen de prijzen van de hypotheek,ziekte kosten de pan uit!
ik ga mn hobby niet verpeste,omdat zoon maloot dat wilt,gewoon lpg uit mn CHEVY VAN, en 10 euro per maand betalen..zo ook met mn mercury en met mn 4 bmwees..en swinters,gewoon op de scooter!
doe ik al 20 jaar,dus mij maakt t niet veel uit..en voor 6 autos,6tientjes permaand,laat ik mn hobby niet vergallen..2 zondagen niet rijden met mn mercury,en kan al 2 autos het hele jaar belasting over betalen..
zo denk ik er over :D
Locked