Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Locked
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by themidnightcruiser »

Laat die apenlanden toch lekker de tering krijgen. Weet je wel hoeveel duizenden miljarden euro's/dollars er wereldwijd die kant op zijn gegaan als ontwikkelingshulp? En wat is er met die negers terecht gekomen? Juist, helemaal niks en het zal ook nooit goed komen met dat zooitje daar. Dat geldt komt altijd verkeerd terecht door corrupte leiders, ambtenaren en meer van dat soort galbakken. Of er worden weer mooie blaffers van gekocht. Mooi he ontwikkelingshulp..
En om maar net te doen alsof ze weer heel begaan zijn met die mensen daar en weer mooi voor de dag willen naar de rest van de wereld toe, gooien ze weer een paar knaken die kant op. Totaal zinloos. Laat ze het geld maar eens gebruiken aan iets nuttigs en pak de problemen in je eigen land eerst maar eens aan.

Kansloze lui daar in Den Haag

Mocht het niet copieren en plakken van Bill Gates, dus dan maar zo:

http://mijn-kijk-op.infonu.nl/mens-en-s ... rmist.html
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by HarleyRob »

We hebben wellicht het meest incompetente duo ooit op Financien: Dijsselbloem en Weekers. Dijsselbloem is al druk zijn CV aan het oppoetsen, want die gaat richting het bedrijfsleven na de aanstaande val van het kabinet. Weekers is het zweet nog uit zijn bilnaad aan het deppen.....

Dit zijn de mannen waar hardwerkend Nederland op mag rekenen wanneer het om de juiste besteding van overheidsgelden gaat... Bah!

Image
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

themidnightcruiser wrote:Laat die apenlanden toch lekker de tering krijgen. Weet je wel hoeveel duizenden miljarden euro's/dollars er wereldwijd die kant op zijn gegaan als ontwikkelingshulp? En wat is er met die negers terecht gekomen? Juist, helemaal niks en het zal ook nooit goed komen met dat zooitje daar. Dat geldt komt altijd verkeerd terecht door corrupte leiders, ambtenaren en meer van dat soort galbakken. Of er worden weer mooie blaffers van gekocht. Mooi he ontwikkelingshulp..
En om maar net te doen alsof ze weer heel begaan zijn met die mensen daar en weer mooi voor de dag willen naar de rest van de wereld toe, gooien ze weer een paar knaken die kant op. Totaal zinloos. Laat ze het geld maar eens gebruiken aan iets nuttigs en pak de problemen in je eigen land eerst maar eens aan.

Kansloze lui daar in Den Haag

Mocht het niet copieren en plakken van Bill Gates, dus dan maar zo:

http://mijn-kijk-op.infonu.nl/mens-en-s ... rmist.html
Volkskrant vandaag
Het West-Afrikaanse crisisland Mali kan rekenen op ruim 3 miljard euro steun van de internationale gemeenschap, 1 miljard meer dan verwacht en verlangd door de Malinese regering. Dat maakte Europees president Herman Van Rompuy woensdagmiddag bekend na afloop van een donorconferentie in Brussel.
Ze krijgen gewoon 1 Miljard meer dan verlangd, what crisis :?
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Detroitsteel »

Te zot voor woorden! :x
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Rob Rules »

Detroitsteel wrote:Te zot voor woorden! :x
En als je in de (aanvullende) WW een formuliertje verkeerd invult of vergeet, krijg je een dreigbrief, alsof je 1 of andere crimineel bent..
Laatst zag ik een busje met poolse platen en nederlandse reclame en adres in eindhoven, ik denk dat ik me als pool laat inschrijven en lekker goedkoop met poolse platen ga rondkachelen...
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by enrique »

Rob Rules wrote:Te zot voor woorden! :x
En als je in de (aanvullende) WW een formuliertje verkeerd invult of vergeet, krijg je een dreigbrief, alsof je 1 of andere crimineel bent..
Laatst zag ik een busje met poolse platen en nederlandse reclame en adres in eindhoven, ik denk dat ik me als pool laat inschrijven en lekker goedkoop met poolse platen ga rondkachelen...[/quote]

Dit zie ik al jaren hier in de buurt,,en het gekke is ,,,ze praten ook nog plat :o ,,geen gein.

Groeten
Jefffrey
Posts: 91
Joined: Fri Jan 08, 2010 8:16 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Jefffrey »

Poolse nummerplaten mmm ik zou me er niet voor schamen. haha :D
bundie
Posts: 488
Joined: Tue Mar 17, 2009 2:23 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by bundie »

Me typhoon lijkt wel een gedetineerde gewoon 18 jaar extra MRB aan ze broek...

Wordt tijd voor eigen volk eerst ipv al die corrupte kut landen rond de evenaar
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Kustom »

Al met al zijn de moties verworpen en zitten de sporadische dieselrijders en LPG rijders met de gebakken peren.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

Detroitsteel wrote:Te zot voor woorden! :x
Even Googlen om te kijken waar al dat geld gebleven is wat naar Haiti gegaan is

http://www.npr.org/blogs/health/2013/02 ... uild-haiti


en dan zijn er nog mensen die denken dat het naar de armen gaan, mooi voorbeeld in Bono (U2)

Bono's anti-poverty foundation ONE is under pressure to explain its finances after it was revealed that only a small percentage of money it raises reaches the needy.
The non-profit organisation set up by the U2 frontman received almost £9.6million in donations in 2008 but handed out only £118,000 to good causes (1.2 per cent).
The figures published by the New York Post also show that £5.1million went towards paying salaries.


Ja, we helpen die arme mensjes goed volgens sommige hier :P
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by HarleyRob »

Logisch dat Mali 1 Mld extra krijgt: één van de belangrijkste natuurlijke grondstoffen is GOUD!

https://en.wikipedia.org/wiki/Mali
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Jeroen_Sp »

Dat kan echt niet! van de bijna 10 miljoen maar 1,2% daar neerleggen waar het hoort....
Over overhead kosten gesproken :lol:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

HarleyRob wrote:Logisch dat Mali 1 Mld extra krijgt: één van de belangrijkste natuurlijke grondstoffen is GOUD!

https://en.wikipedia.org/wiki/Mali

Geld wat naar Syrie gaat word tenminste besteed in voedsel


http://news.sky.com/story/1090771/syria ... iers-heart

:P
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by HarleyRob »

Yes!! Al mijn problemen zijn opgelost!! Check de mail die ik vanochtend ontvangen heb!!
Although you may be concerned about my email as we have not met before, My name is Mervyn King, the Governor Bank of England, there is a sum of 22,400,000.00 Pounds in my bank, there are no beneficiaries stated concerning these funds which means no one would ever come forward to claim it.
Tjongejonge, wat een bullsh*t weer.....
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Kustom »

Ach we betalen al genoeg zou je zeggen:

Nederland heeft de hoogste belastingdruk op brandstof in de wereld. Tweederde van de Euro95 literprijs bestaat uit accijns, wettelijke heffing en BTW. De rest van de literprijs wordt hoofdzakelijk bepaald door de ruwe olieprijs. De ruwe olieprijs is onder andere afhankelijk van de productieomvang, de dollarkoers, wereldgebeurtenissen en weersomstandigheden.

http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/16/ada ... an-europa/
Locked