Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Locked
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Corp »

Hij heeft het over de economie, niet de roofcenten die direct uit de omloop gezogen worden om het woekerende abces genaamd de overheid te financieren
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by gerrutcamaro »

de overheid geeft anders wel meer uit als er binnen komt :D
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Continental Kid »

Voorbeeld:

Audi A3 1.8 TFSI (benzine) incl. alle opties:

Inkoop NL Importeur: € 14.600.00

NL Catalogusprijs: € 45.400.00 incl. BPM+BTW

Na aftrek schatkistaandeel en tussenhandel blijft er bitter weinig over voor de 'economie'.

Op het moment van 1e tenaamstelling kun je sowieso een derde van de catalogusprijs afschrijven.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Renev »

gerrutcamaro wrote:meer dan de helft vd prijs van een nieuwe auto is zo'n beetje belasting (afhankelijk van verbruik) :P

Yep nieuwe Camaro kost hier een ton en in Duitsland de helft :( :(
Belasting op belasting op toeslag en ga zo maar door.
gambaa
Posts: 1070
Joined: Sat May 22, 2004 3:56 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by gambaa »

[/quote]

Daar ben ik me terdege van bewust, maar als al die wereldvreemde gasten in die tweede kamer dag op dag bestookt worden met mailtjes, waardoor hun medewerkers gek worden met het instellen van de automatic replys dan hoop ik dat er uiteindelijk toch 76 van die gasten tot het besef komen dat er "iets" leeft onder hun electoraat waarvan zij niet op de hoogte waren.

Bovendien, gewoon inhoudelijk blijven te antwoorden op een gegevsn momnet kunnen ze het dan niet meer af met hun standaardmails.

Daarom dus gewoon heel veel, nette en onderbouwde mails blijven sturen en maar hopen dat er iets van blijft hangen.

:)

E[/quote]

ERG NETJES :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by RickyV8 »

Is de wet al aangenomen, of is het nog gunstig als Geert het kabinet nog even laat klappen? :D :D

https://twitter.com/geertwilderspvv/sta ... 7794385920
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by capricelimburg »

Maakt deel uit van belastingplan 2014 wat nog niet definitief is. 15 mei is er nog een debat waarin ook de moties van Bashir aan bod komen dus er kan dan nog wat aangepast worden. Als het kabinet binnenkort valt is er inderdaad ook goede kans dat het weer de ijskast in verdwijnt. Jammer genoeg heeft Wilders dat niet in de hand, hij kan hooguit wat verdeeldheid zaaien in de VVD/PvdA gemoederen (wat hij dus aan het doen is :) )
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by sjak_brak »

capricelimburg wrote:Jammer genoeg heeft Wilders dat niet in de hand, hij kan hooguit wat verdeeldheid zaaien in de VVD/PvdA gemoederen (wat hij dus aan het doen is :) )
Je bedoelt gelukkig heeft Wilders dat niet in de hand. Die verdeeldheid zorgen de VVD en PVDA zelf al voor, daar hebben ze geen hulp bij nodig :lol: :lol:
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Continental Kid »

sjak_brak wrote:Je bedoelt gelukkig heeft Wilders dat niet in de hand. Die verdeeldheid zorgen de VVD en PVDA zelf al voor, daar hebben ze geen hulp bij nodig :lol: :lol:

Sterker nog, er zijn geen partijen meer voor nodig, het complete bestel zal vanzelf imploderen. :lol: :lol: :lol:
TheBigE
Posts: 966
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:07 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by TheBigE »

En ja hoor zoals te verwachten was kreeg ik vandaag naar aanleiding van reactie op de reactie van de PVDA prompt exact hetzelfde antwoord terug. "So much for Democracy"

Dus komt er gewoon weer een mail van mij aan hen.

Geachte, ja van wie heb ik deze mail nu gekregen?

In eerste instantie was ik aangenaam verrast op uw reactie naar aanleiding van mijn schrijven.
Inmiddels is mij het onaangename gevoel bekropen dit ik slechts een automatisch gegenereerd antwoord van u heb mogen ontvangen.
De mail zoals hieronder aan mij gezonden is namelijk exact dezelfde als u mij eerder heeft toegezonden en gaat dan ook niet in op de door mij genoemde argumenten.

Dit vindt ik onze volksvertegenwoordiging onwaardig en spreken van minachting naar mij als kiezer.
Ik dacht te leven in een democratie waar hoor en wederhoor een vast recht is en waar we op basis van argumenten met elkaar van gedachten kunnen wisselen.
Een partij als de Partij van de Arbeid heeft altijd uitgesproken deze waarden te zullen verdedigen. Helaas stelt u mij nu teleur.

Dit gezegd hebbende heb ik nog steeds geen inhoudelijke reactie van u mogen ontvangen op mijn argumenten.
Ik stuur u dan ook nogmaals mijn originele brief toe, uw eerste reactie (welke identiek was aan onderstaande) en mijn inhoudelijke reactie daarop

In de verwachting dat u mij nu wel een inhoudelijke reactie gaat geven verblijf ik met vriendelijke groet,

Eens kijken hoe lang dit spelletje e-mail tennis gaat duren.....
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by RickyV8 »

Eerst waar ik aan dacht na bovenstaande post te hebben gelezen :D ;)

BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by BigBlockMopar »

Natuurwetten zeggen dat energie nooit verloren gaat... Maar het moet toch wel duidelijk zijn dat iedere joule of calorie die je aan politiek spendeerd, efficiënt omgezet wordt in verloren energie. :D :D
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Wilf »

Politiek: het omgekeerde van perpetual motion. :D
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Remon. »

Ruilen voor belastingverlaging en vrijstelling oldtimers, eenmaal, andermaal?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2153 ... fel__.html
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

Nog meer goed nieuws

Nederlandse economie krimpt sterker dan gedacht

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Eco ... acht.dhtml
Locked