Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Locked
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

MarkV wrote:En wie zegt dat het volgende kabinet niet ook weer gaat sleutelen aan de regeling?

Wat is het gevolg van allerlei zuinige en elektrische auto's in de komende jaren, idd veel minder belasting via de benzine wat binnen komt, gevolg daarvan is dat men weer wat moet bedenken om geld binnen te krijgen en rara wie gaat dat betalen, dus ze pakken je ergens, dat is iets wat zeker is en de positivo's die denken dat de recessie over 2 jaar over is, fortget it, de gouden tijden van een jaar of 7 geleden die zijn voorbij.
pswildcat
Posts: 53
Joined: Fri Jan 04, 2013 11:42 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by pswildcat »

tsja...ik rij naast mijn dagelijkse "normale" diesels een paar klassieke lpg auto's en een paar benzine uitvoeringen, gelukkig ouder dan 40 jaar, dus wat dat betreft ga ik weer over tot de orde van de dag.
Ben alleen bang dat er toch weer "slimmerikken" zijn die nu dagelijks lpg auto's van net 40 jaar gaan rijden en dan wordt over een jaartje of twee de gehele vrijstelling afgeschaft of alleen nog voor benzine auto's gehandhaafd, en zo blijven we bezig :(
diesel truck
Posts: 156
Joined: Fri Oct 08, 2010 10:53 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by diesel truck »

rene74monte wrote:en nog wat , het ging om midden80er diesels en daar zijn we nu mooi van af , opgeruimd staat netjes
en bedankt he,ben ik een mindere liefhebber als jij soms?
diesel truck
Posts: 156
Joined: Fri Oct 08, 2010 10:53 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by diesel truck »

[quote="rene74monte"]wat een oeverloos gedoe zeg , er zijn 2 groepen , hobbyrijders en dagelijkse gebruikers , als je dagelijks op de weg zit dan betaal je maar gewoon en mag je blij zijn dat je verdomme nog van een regeling gebruik kunt maken , het milieu is al helemaal gelul en welke brandstof het schoonste is maakt ook niemand wat uit, het is nu alleen maar : en jij dan en ik dan en wij dan .
houtoch eens op godverdomme en wees redelijk[/qu

ik ben een dagelijkse hobby rijder,en dat is echt niet omdat het zo goedkoop is.dus er zijn drie groepen,ik denk dat ze in den haag eens redelijk moeten zijn.



dino
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by sjak_brak »

Pff 2 groepen, 3 groepen, tig groepen....

Ben blij dat t straks wat overzichtelijker wordt, dan hebben we 1 groep: voetgangers :D
diesel truck
Posts: 156
Joined: Fri Oct 08, 2010 10:53 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by diesel truck »

sjak_brak wrote:Pff 2 groepen, 3 groepen, tig groepen....

Ben blij dat t straks wat overzichtelijker wordt, dan hebben we 1 groep: voetgangers :D


hahaha
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by thunderbuick »

^ :lol:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

sjak_brak wrote:Pff 2 groepen, 3 groepen, tig groepen....

Ben blij dat t straks wat overzichtelijker wordt, dan hebben we 1 groep: voetgangers :D
En de overheid die je in de gaten houd via drones of heb ik nu teveel SF gezien :P
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by rene74monte »

tja , en in de haag zullen ze nooit redelijk worden , en dat is ons grootste probleem
bigchevy
Posts: 715
Joined: Sun Aug 07, 2005 12:03 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by bigchevy »

folkert loopt toch vrij rond dan die maar sponseren :lol: :D
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by sjak_brak »

speed-factory wrote:ik vind het grof schandalig.. alles word hier godverdomme afgenomen... nie roken in de kroeg,
Dat gehuilebalk van die rokers ook altijd. Geen enkele roker die ooit zelf bedacht dat die lucht hinderlijk of zelfs pijnlijk kan zijn voor anderen, nee we moeten ons aanpassen aan die gore stinkerds. Op t werk ook, van die collega's die ieder uur in de kantine gaan roken, zeg ik een keer fijntjes dat ik niet ieder uur 10-15 minuten pauze neem, kijken die walmjostis met hun vergeelde muil me schaapachtig aan "ja maar jij rookt toch niet"; flikker toch op, zo werk je godverdomme haast anderhalfuur minder op een dag, ik heb toch ook niet ieder uur een pilspauze of zo.



Zo :D :D :D
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by franky »

sjak_brak wrote:ik vind het grof schandalig.. alles word hier godverdomme afgenomen... nie roken in de kroeg,
Dat gehuilebalk van die rokers ook altijd. Geen enkele roker die ooit zelf bedacht dat die lucht hinderlijk of zelfs pijnlijk kan zijn voor anderen, nee we moeten ons aanpassen aan die gore stinkerds. Op t werk ook, van die collega's die ieder uur in de kantine gaan roken, zeg ik een keer fijntjes dat ik niet ieder uur 10-15 minuten pauze neem, kijken die walmjostis met hun vergeelde muil me schaapachtig aan "ja maar jij rookt toch niet"; flikker toch op, zo werk je godverdomme haast anderhalfuur minder op een dag, ik heb toch ook niet ieder uur een pilspauze of zo.



Zo :D :D :D[/quote]
:D :thumbs:
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Rob Rules »

sjak_brak wrote:Dat gehuilebalk van die rokers ook altijd. Geen enkele roker die ooit zelf bedacht dat die lucht hinderlijk of zelfs pijnlijk kan zijn voor anderen, nee we moeten ons aanpassen aan die gore stinkerds. Op t werk ook, van die collega's die ieder uur in de kantine gaan roken, zeg ik een keer fijntjes dat ik niet ieder uur 10-15 minuten pauze neem, kijken die walmjostis met hun vergeelde muil me schaapachtig aan "ja maar jij rookt toch niet"; flikker toch op, zo werk je godverdomme haast anderhalfuur minder op een dag, ik heb toch ook niet ieder uur een pilspauze of zo.



Zo :D :D :D
:!:
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by BigBlockMopar »

Jongens, niet zo hard zijn tegen die rookmiegums... Want iedere peuk kan weleens hun laatste zijn... :D

Bestaat er eigenlijk al een rookbelasting?
Dat kan anders weleens een volgende motie zijn... :lol:
haico
Posts: 81
Joined: Fri Jul 22, 2005 1:13 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by haico »

BigBlockMopar wrote:Bestaat er eigenlijk al een rookbelasting?
Dat kan anders weleens een volgende motie zijn... :lol:
dacht je dat een pakje sigaretten echt 6 a 7 euro kost :smoke:
Locked