Garage gezocht

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Garage gezocht

Post by Thompson »

Vandaag na lange tijd de accu weer eens in de Firebird gehangen, 5 seconden en hij liep als een trein.
Lekker rondje om de vliegbasis (Gilze-Rijen) gemaakt.
Nu is het zo dat de bird half mei voor de APK weg moet en ik heb het idee dat ie voor die tijd nog wel een grote beurt kan gebruiken. Ook het warm start probleem heb ik niet meer opgelost (tijden terug hier een keer gepost), want ik hoefde toch nooit warm te starten, luiheid...

Omdat ik morgen bij mijn nieuwe baan begin heb ik komende maanden zelf niet heel veel tijd over dus zoek ik voor deze grote beurt & het nakijken van dit probleem zoek ik een garage hier in de buurt (Rijen). Heeft geen haast, maar ik zoek dus gewoon iets waar ze verstand van zaken hebben met een nette prijs/service verhouding. Mocht iemand aanbevelingen hebben dan hoor ik het graag.
mustangcoupe67
Posts: 65
Joined: Fri Oct 07, 2011 7:58 pm

Re: Garage gezocht

Post by mustangcoupe67 »

autobedrijf peemen in den hout. heeft zelf veel oldtimers en weet er zeer zeker het nodige van.
is overigens geen echte oldtimer garage.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Garage gezocht

Post by Thompson »

mustangcoupe67 wrote:autobedrijf peemen in den hout. heeft zelf veel oldtimers en weet er zeer zeker het nodige van.
is overigens geen echte oldtimer garage.
Zelf ook goede ervaringen mee?
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Garage gezocht

Post by Thompson »

Kan een admin/mod deze trouwens verplaatsen naar Het AAP Forum? Niet echt offtopic namelijk.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Garage gezocht

Post by Thompson »

Bedankt voor het verplaatsen.
Iemand ervaring met deze garage; http://www.detelefoongids.nl/disseldorp ... 90138/5-1/ ?
Zit hier niet ver vandaan en is een oldtimer garage, heb er echter nog nooit van gehoord en kan er verder ook weinig over vinden.
mustangcoupe67
Posts: 65
Joined: Fri Oct 07, 2011 7:58 pm

Re: Garage gezocht

Post by mustangcoupe67 »

heb zeker goede ervaringen met hun. (peemen)
68Firebird
Posts: 87
Joined: Thu May 19, 2005 9:29 am

Re: Garage gezocht

Post by 68Firebird »

Sjef van Helvert uit Tilburg heb ik hele goede ervaringen mee. Eenmanszaak maar heeft een heleboel kennis.

013-5369369
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Garage gezocht

Post by Thompson »

68Firebird wrote:Sjef van Helvert uit Tilburg heb ik hele goede ervaringen mee. Eenmanszaak maar heeft een heleboel kennis.

013-5369369
Bedankt voor de tip! Een goede eenmaakszaak is qua betrouwbaarheid/service/prijs vaak wel heel aantrekkelijk. Waar ergens in Tilburg zit hij?
Post Reply