Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Dat je uiteindelijk toch weer in je portemonnee gepakt wordt staat toch vast?
Lekker op alle fora prognoses maken en ideeën verzinnen..Daar hebben we wat aan.
Uiteindelijk krijgen de ministers en de rest gewoon hun royale salarissen en geven we gul aan Griekenland.
Dat geld zijn we toch kwijt, geen haan die er om kraait
Lekker op alle fora prognoses maken en ideeën verzinnen..Daar hebben we wat aan.
Uiteindelijk krijgen de ministers en de rest gewoon hun royale salarissen en geven we gul aan Griekenland.
Dat geld zijn we toch kwijt, geen haan die er om kraait
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Waar is het gezonde boerenverstand toch gebleven?
Mocht het op deze manier zijn doorgang vinden levert dit alleen maar scheve gezichten op en de drempel om oldtimer te rijden komt lager te liggen..
Mocht het op deze manier zijn doorgang vinden levert dit alleen maar scheve gezichten op en de drempel om oldtimer te rijden komt lager te liggen..
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Remon. wrote:Waar is het gezonde boerenverstand toch gebleven?
Mocht het op deze manier zijn doorgang vinden levert dit alleen maar scheve gezichten op en de drempel om oldtimer te rijden komt lager te liggen..
Dit is ook geen serieus voorstel, puur propaganda in de trant van "we hebben naar alternatieven gezocht"
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Tja, denk niet echt dat je sterk staat als je dit een alternatief wil noemen. Vandaar mijn vraag over boerenverstand.Texas Boy wrote:Dit is ook geen serieus voorstel, puur propaganda in de trant van "we hebben naar alternatieven gezocht"
We gaan wel zien wat het wordt. Is om moe van te worden al die wisselende verhalen..
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Dit is ook geen alternatief maar puur propaganda. Obama heeft 2 jaar lopen schreeuwen dat de financiële problemen in Amerika worden opgelost als de rijken meer gaan betalen, hij heeft nooit verteld als dat gebeurt dat dit hoogstens genoeg geld oplevert om Amerika 8 dagen te laten functioneren, dus geen oplossing, maar hij er is wel op herkozen. Politiek is vaak puur propaganda en groepen tegen elkaar uitspelen.
-
- Posts: 2835
- Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
dat bericht van de televaag is idd gewoon pure propaganda.. doorlopen en niet omkijken
lekker iedereen tegen elkaar in het harnas jagen.. scroll eens door die reacties heen.. op de brandstapel met die stinkende ouwe meuk
lekker iedereen tegen elkaar in het harnas jagen.. scroll eens door die reacties heen.. op de brandstapel met die stinkende ouwe meuk
-
- Posts: 113
- Joined: Tue Jun 24, 2008 7:13 pm
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Als we dat dan even op het binnenhof oprichten sponser ik wel wat knaken voor wat oude mercedes dieseltjes om op de stapel te gooien, zullen we een potje oprichten?Supervaags wrote:dat bericht van de televaag is idd gewoon pure propaganda.. doorlopen en niet omkijken
lekker iedereen tegen elkaar in het harnas jagen.. scroll eens door die reacties heen.. op de brandstapel met die stinkende ouwe meuk
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Artikel gaat over Hong Kong, is wel van China, maar toch een eigen iets. Chinezen vervuilen wel minder als er Olympische Spelen zijn, misschien elk jaar houden
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
moet je niet met je klassieker naar een voetbalwedstrij toe, dan moeten we ook nog betalen voor de politieinzet en de schade na de rellen...Detroitsteel wrote:...maar door zulke berichten in de krant worden oldtimer bezitters wel straks aangekeken met van, 'en ik maar betalen voor jullie hobby...
ooit al eens een rondrit van gehandicapten of kinderen in moderne autoos gezien...ik niet dus in dat opzicht voegen we wel iets meer toe!
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Aan de reacties onder het artikel in de Telegraaf te zien lijkt de tactiek van de regering goed te werken, de publieke opinie bewerken met verdeel en heers. Er is geen probleem, je maakt er wel een probleem van en gaat dat probleem vervolgens "aanpakken".
Op een enkele zuurpruim na waren er veel mensen die het niets uitmaakte dat anderen met hun oude wagen rondreden zonder houderschapsbelasting te betalen, de meesten zagen ook wel dat het milieu argument nergens op slaat.
Nu ze het zo brengen: U gaat meer betalen zodat die anderen rond kunnen blijven rijden zonder houderschapsbelasting te betalen wordt het een andere zaak. Nu ineens vindt bijna iedereen die zelf geen houderschapsbelastingvrije wagen heeft het een schande dat er anderen zijn die rond rijden zonder houderschapsbelasting te betalen.
Heel doorzichtig, we weten allemaal wat er uiteindelijk gaat gebeuren en je kan er niks aan veranderen.
Op een enkele zuurpruim na waren er veel mensen die het niets uitmaakte dat anderen met hun oude wagen rondreden zonder houderschapsbelasting te betalen, de meesten zagen ook wel dat het milieu argument nergens op slaat.
Nu ze het zo brengen: U gaat meer betalen zodat die anderen rond kunnen blijven rijden zonder houderschapsbelasting te betalen wordt het een andere zaak. Nu ineens vindt bijna iedereen die zelf geen houderschapsbelastingvrije wagen heeft het een schande dat er anderen zijn die rond rijden zonder houderschapsbelasting te betalen.
Heel doorzichtig, we weten allemaal wat er uiteindelijk gaat gebeuren en je kan er niks aan veranderen.
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Laten we diezelfde tactiek dan ook maar toepassen op het betaald "22-Overbetaalde-KorteBroek/LangeKousen-Homo's-Op-Een-Grasveldje"-spel, en alle subsidies stopzetten (is immers ook het geld van de brave burger.....). Ben ik benieuwd wat de reactie zal zijn.willem wrote:Aan de reacties onder het artikel in de Telegraaf te zien lijkt de tactiek van de regering goed te werken, de publieke opinie bewerken met verdeel en heers. Er is geen probleem, je maakt er wel een probleem van en gaat dat probleem vervolgens "aanpakken".
Op een enkele zuurpruim na waren er veel mensen die het niets uitmaakte dat anderen met hun oude wagen rondreden zonder houderschapsbelasting te betalen, de meesten zagen ook wel dat het milieu argument nergens op slaat.
Nu ze het zo brengen: U gaat meer betalen zodat die anderen rond kunnen blijven rijden zonder houderschapsbelasting te betalen wordt het een andere zaak. Nu ineens vindt bijna iedereen die zelf geen houderschapsbelastingvrije wagen heeft het een schande dat er anderen zijn die rond rijden zonder houderschapsbelasting te betalen.
Heel doorzichtig, we weten allemaal wat er uiteindelijk gaat gebeuren en je kan er niks aan veranderen.
Hier een leuk artikeltje, al wat ouder maar niet minder waar: http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/ ... dieslurper
En hier een overzicht van de subsidies die de Eredivisie en Eerste Divisie Clubs hebben ontvangen. Allemaal overheidsgeld! Als je alle bedragen optelt passeer je ruimschoots de 150 Miljoen waar wij het steeds over hebben. Wordt eens wakker mensen!!
http://www.groene.nl/2011/20/wie-betaalt-het-"22-Overbetaalde-KorteBroek/LangeKousen-Homo's-Op-Een-Grasveldje"-spel
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Meer steden hebben dit soort regelingen. In Chengdu is de lucht ook schoner dan in Barcelona of Rome omdat alle scooters er verplicht elektrisch zijn. Elke stad/regio heeft zijn eigen bestuur en regels.Texas Boy wrote:Artikel gaat over Hong Kong, is wel van China, maar toch een eigen iets. Chinezen vervuilen wel minder als er Olympische Spelen zijn, misschien elk jaar houden
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Simpel:
vanaf 15 jaar oud: 85% MRB
vanaf 20 jaar oud: 75% MRB
vanaf 25 jaar oud: 50% MRB
vanaf 30 jaar oud: 25% MRB
vanaf 35 jaar oud: 15% MRB
Auto's van voor 1960 : 0 % MRB.
vanaf 15 jaar oud: 85% MRB
vanaf 20 jaar oud: 75% MRB
vanaf 25 jaar oud: 50% MRB
vanaf 30 jaar oud: 25% MRB
vanaf 35 jaar oud: 15% MRB
Auto's van voor 1960 : 0 % MRB.
Re: Aan de ene kant goed...maar aan de andere kant...?
Dat zou betekenen dat je, afh. van bouwjaar, steeds langer mrb moet betalen voor wagens van na 1960. Dat riekt naar rechtsongelijkheid.
Op naar de 100 pagina's
Op naar de 100 pagina's