Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by willem »

Tuurlijk, zijn moeder...

Jammer dat dat cameraatje niet op ooghoogte hing, iemand op ooghoogte recht in zijn porem filmen dan heeft ontkennen weinig zin.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by MarkV »

Ongelooflijk dat filmpje.
Om half 2 's middags (!?) staat 'ie op z'n dooie gemak om de Mustang heen te dralen en zodra 'ie 'm open heeft (hoe kan hij 'm trouwens zo snel starten) rijdt hij super-relaxed weg; dat moet 'ie hier een keer proberen 's middags en dan betrapt worden man man; he will live in a world of pain :evil:
Novastar
Posts: 135
Joined: Sun Jan 02, 2011 7:49 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by Novastar »

Ballen afsnijden...
Johan Oldsmobile
Posts: 112
Joined: Tue Aug 24, 2004 4:21 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by Johan Oldsmobile »

"De man is geen verdachte meer. Volgens een woordvoerder van de politie heeft de man een alibi en kan hij niet degene zijn die op dinsdagmiddag de Mustang weghaalde van de oprit van Marga Geerlings aan de Jan Hagelaersweg."

http://www.ed.nl/regio/gemert-bakel/gem ... -1.3606472
Dus allemaal uitkijken naar een petmans in Gemert, die voldoet aan het signalement uit het filmpje.
Of zullen we met een paar man bij het politiebureau gaan posten, wachten tot hij naar buiten komt......
iemand al oog op de 4 fiat pandas die nodig zijn voor de vierendeling?
Nou, die man kan beter emigreren :P , hij heeft hier geen leven meer.
Behoorlijk AAP-niveautje weer :lol:
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by rulez »

HarleyRob wrote: Of zullen we met een paar man bij het politiebureau gaan posten, wachten tot hij naar buiten komt...... :D
als tijdens het wilde westen, you steal a horse we hang you high.
T-Bob
Posts: 33
Joined: Wed Apr 13, 2011 4:29 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by T-Bob »

iron eagle wrote:Mustang met een pitbull erin?

Hmmm........Dan denk ik dat ik de mustang zou laten staan en de pitbull mee zou nemen. Die pit heeft best een lief koppie :lol:
Of een boerboel erin, gegarandeerd dan laten ze hem staan :)
Image
69ElCamino
Posts: 353
Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by 69ElCamino »

Hmmm vraag mij af waarom hij de zwarte niet heeft meegenomen? Blijkbaar zaten daar de sleuteltjes niet meer in het contact ;)

Ook bijzonder dat niemand die auto heeft horen starten, het is tenslotte geen 4 cilinder die je niet hoort tussen alle andere vier cylindertjes.

Kortom, klinkt bijna als een gevalletje van: Oops we hebben twee dure klassiekers en het is crisis, misschien dat we de mustang moeten verkopen...maar wacht eens..... Die brengt ook geen 25k meer op... Misschien is het een idee om de contact sleuteltjes er in te laten en een vriendje te bellen....

Die auto staat ergens in een schuur onder een dekzeil en Jut en Jul lachen zich suf....
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by Ton »

En hoe zou dat helpen als hij daar niet voor verzekerd is?
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by Crash »

Meeste gevallen zal wel een bekende zijn of iemand uit de buurt die continu langsloopt.
Mijn auto staat al een jaar in de garage ivm opknap beurts maar voor dat tientje in de maand heb ik de verzekering er gewoon op laten zitten met taxatie.

Zijn nu een paar dgn voorbij die zal je niet meer terug zien :(
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by lowrida »

Ton wrote:En hoe zou dat helpen als hij daar niet voor verzekerd is?
+1 :lol:
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by Funk »

T-Bob wrote: Of een boerboel erin, gegarandeerd dan laten ze hem staan :)
Image
Ik weet niet wat het is, maar waarom loopt iedereen altijd stoer te doen met dit soort honden ? De helft van de tijd zijn het poeslieve (want oh ze zijn zo goed met kinderen) luie mormels die direct tam zijn als je ze een bifi in hun waffel steekt en op hun kop slaat.
En nee, ik zie dit niet als een uitnodiging om honden te gaan testen, ik vertrouw die beesten sowieso niet.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by Corp »

Kijk, ik dacht nou precies hetzelfde. Volgens mij is het een minderwaardigheidscomplex, allemaal van die voormalige brilkneuzen die vroeger op school gepest zijn en nu een "stoere" hond, tattoo en een zwart gerolde puinbak nemen want dan zijn ze het mannetje en is iedereen zo bang voor ze want man oh man wat zijn ze intimiderend.

:lol: :lol: :oops:
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by HarleyRob »

WTF? Ik houd van mijn honden, en ik ben blij dat ik ze heb. Wat een ander er voor vooroordelen bij heeft moet hij/zij zelf weten.
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Man opgepakt voor diefstal 1969 Mustang.......

Post by Funk »

Nah, nergens niet om en ik ben zeker geen dierenhater oid (hoezo verdraaien van het topic :)) en misschien scheer ik teveel mensen over 1 kam, waarvoor excuses.
Ik vind het alleen opmerkelijk dat er soms nogal stoer wordt gedaan met Staffords, bulldogs, weet ik het wat, het moet allemaal zo aggressief en stoer mogelijk ogen maar als er weer eens iets misgaat met dat soort beesten zijn ze allemaal weer zo lief en aardig en doen ze dat anders nooit. Althans, dat is de shit die ik op Facebook nog wel eens zie langskomen. Ligt bij de baasjes, I know. Een vriend van me heeft ook zo'n mormel en dat beest is vooral lui en stronteigenwijs, verder niks mis mee. En kotst z'n Cadillac eronder bij tijd en wijlen :lol:
Post Reply