Strippenkaart Oldtimers.........

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by boyanka »

:( dus ik kan bijna 25 weken in het weekend 1 dag rijden, dat gaat'm nie worden.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by Renev »

D`r staat eigenlijk niks nieuws in dat stukje :oops: :oops:
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by HarleyRob »

Renev wrote:D`r staat eigenlijk niks nieuws in dat stukje :oops: :oops:
Ben ik niet met je eens. Er staat nu dat vervuilende oldtimers aan de regels moeten voldoen, en ik ben benieuwd wat de definitie van een vervuilende oldtimer is.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by boyanka »

:D vervuilend is natuurlijk alles met een co hoger dan 0,3
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by Renev »

Ik lees dat alleen bij dagelijks gebruik betaald moet worden en dat was toch min of meer al bekend.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by boyanka »

:? mijn garage is niet groot genoeg om alles binnen te zetten dus een paar auto's staan op de openbare weg, dus gewoon dik betalen?
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by Detroitsteel »

Inderdaad, handtekeningen zetten is voor vip's...

Acties/protesten...dat geeft je een podium als je het ergens niet mee eens bent ;)

25 dagen kaart....tsssss :?:
TheBigE
Posts: 966
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:07 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by TheBigE »

Kan me vergissen maar volgens mij waren er hier heel veel reageerders die zon (xx) dagen kaart helemaal zagen zitten.
Als die mensen op die enquete van Fehac ook hebben aangegeven dat ze zo''n (xx) dagen kaart een goede oplossing vonden dan heb je toch gekregen waar je om vroeg
Komen ze met zon (xx) dagen kaart is het nog niet goed :arrow:

E
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by Erik64SS »

Bring back the good ol 60 dagen kaart!!! :lol:
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by HarleyRob »

Ze kunnen natuurlijk in Den Haag ook overwegen om de belasting voor voertuigen van 30 jaar en ouder gewoon conform de normale tarieven te berekenen, en dan daar de helft van te nemen. Als Weekers het steeds over fair heeft, dan kan hij de rechtvaardigheid daar ook wel van inzien.

Voor diegenen die dat dan niet willen gewoon een 25 dagen kaart, zijn we allemaal klaar...

Oh nee, ik vergat nog de hobbybelasting voor sporters, bridgers, natuurliefhebbers, theatergangers, etc. :lol:
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by boyanka »

:D je vergeet ook nog de scootertjes, brommobielen, binnen/buitenboordmotoren, en natuurlijk de grasmaaiers
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by thunderbuick »

Supervaags wrote: de vergelijking met "sport" is overigens bijzonder krom maar dat ter zijde :)
Sport is wel degelijk een hobby voor verweg de meeste mensen.
Of denk je dat we niet allemaal al mee betalen aan bijvoorbeeld het vóetbal wat een hobby van anderen is.
Ach ja, dat geld moet toch ergens wegkomen.
Waarom niet bij de klassiekers, dat is makkelijk want die doen er vrijwel toch niets tegen behalve miepen op een forum dus die laten we lekker dubbel betalen.
Jaja, na het achterover leunen komt de tijd om te bukken dichterbij jongens want je gaat dubbel genaaid worden door dezelfde mensen in Den Haag die van ons geld royaal leven, driedubbel eigenlijk dus.
Btw, ik geloof niet dat het 25 dagen wordt, dat is politiek.
Eerst roepen dat ze je vrijwel alles ontnemen en dan doen ze er een paar kruimels extra bij zodat de meute weer blij is en niets meer onderneemt.
Blij terwijl je dingen ontnomen worden en genaaid wordt, een dom klootjesvolk eigenlijk.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by boyanka »

:D O, dus we krijgen een 60 dagenkaart
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by Homer »

O, dus we krijgen een 120 dagenkaart :?
ThA CoPyCaT©
Posts: 2218
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: Strippenkaart Oldtimers.........

Post by ThA CoPyCaT© »

thunderbuick wrote: Eerst roepen dat ze je vrijwel alles ontnemen en dan doen ze er een paar kruimels extra bij zodat de meute weer blij is en niets meer onderneemt.
Blij terwijl je dingen ontnomen worden en genaaid wordt, een dom klootjesvolk eigenlijk.
Zo gaat het inderdaad altijd. Nederlanders zijn zo dom om dan te denken dat ze gematst worden.

Hetzelfde zie je ook altijd bij Wegmisbruikers. Wordt een bestuurder aangehouden die van oom agent twee bekeuringen krijgt en voor het niet gebruiken van z'n richtingaanwijzer krijgt hij een waarschuwing, dan is de bestuurder zo blij dat hij voor die laatste bekeuring gematst is, dat hij oom agent ook nog bedankt en hem een hand geeft.
Post Reply