Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Rallyesmoker
Posts: 224
Joined: Mon Oct 25, 2010 11:07 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Rallyesmoker »

Positief of negatief, in de afgelopen 3 jaar die ik hier rondsnuffel heb ik eigenlijk geen slecht bericht gehoord of gezien van de Holland Ranch. Dus na 3 jaar meekijken ben ik in zee gegaan met H&B en ik kan niet anders zeggen, dat ze een hoop voor je uit handen nemen. Ze weten de juiste paden te bewandelen en regelen dat alles op de juiste manier verloopt. Ook adviseren ze en daar is geen kwaad woord over te zeggen. Ze bieden diensten aan en je kunt zelf ervoor kiezen deze te accepteren. Wat ze dan zelf vragen aan kosten is in mijn ogen peanuts.... Dat is geen gunnen meer, dat is vrijwel voor niets iets laten doen, waar ikzelf weinig moeite voor hoef te doen.

Persoonlijk ken ik H&B dus helemaal niet, maar alles vanuit hier heeft mij genoeg vertrouwen gegeven om door hun transport te laten regelen. Ook een flink geld bedrag is hun toevertrouwd (geweest) wat geen enkel probleem was. En inderdaad, soms de gedachte dat ik een zeur ben en veel vragen stel, maar krijg ALTIJD netjes antwoord. Goed, mag Hans hier en daar wat vergeetachtig zijn of kwijt raken, maar dat is snel vergeven als je bedenkt dat je niet de enige "klant" van hun bent, en dus verwarring in een klein hoekje zit. Geen drukmakerij.

Ik hoop en GUN H&B dan van harte, dat ze hun bedrijvigheid voort kunnen zetten op wat voor manier dan ook. Het is gewoon fijn om een Nederlands aanspreek punt te hebben in het land van herkomst.
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by SuperSport »

Rallyesmoker wrote:Positief of negatief, in de afgelopen 3 jaar die ik hier rondsnuffel heb ik eigenlijk geen slecht bericht gehoord of gezien van de Holland Ranch. Dus na 3 jaar meekijken ben ik in zee gegaan met H&B en ik kan niet anders zeggen, dat ze een hoop voor je uit handen nemen. Ze weten de juiste paden te bewandelen en regelen dat alles op de juiste manier verloopt. Ook adviseren ze en daar is geen kwaad woord over te zeggen. Ze bieden diensten aan en je kunt zelf ervoor kiezen deze te accepteren. Wat ze dan zelf vragen aan kosten is in mijn ogen peanuts.... Dat is geen gunnen meer, dat is vrijwel voor niets iets laten doen, waar ikzelf weinig moeite voor hoef te doen.

Persoonlijk ken ik H&B dus helemaal niet, maar alles vanuit hier heeft mij genoeg vertrouwen gegeven om door hun transport te laten regelen. Ook een flink geld bedrag is hun toevertrouwd (geweest) wat geen enkel probleem was. En inderdaad, soms de gedachte dat ik een zeur ben en veel vragen stel, maar krijg ALTIJD netjes antwoord. Goed, mag Hans hier en daar wat vergeetachtig zijn of kwijt raken, maar dat is snel vergeven als je bedenkt dat je niet de enige "klant" van hun bent, en dus verwarring in een klein hoekje zit. Geen drukmakerij.

Ik hoop en GUN H&B dan van harte, dat ze hun bedrijvigheid voort kunnen zetten op wat voor manier dan ook. Het is gewoon fijn om een Nederlands aanspreek punt te hebben in het land van herkomst.
Dit zijn ook mijn ondervindingen met Hans en Bianca, snelle reactie terug, vertrouwen, zoeken naar de juiste oplossing, adviseren, service tot aan de deur, meedenkend etc. Het vertrouwde adres voor mij 8)
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Remon. »

Hoe is hier de status? Wanneer is de planning om de plas over te steken? Wachten jullie het definitieve oordeel van de US government nog af of is dat helemaal niet meer van invloed?

Succes anyway!
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

Volgende week zullen we alles even uitleggen, komt goed :)
Green-Hornet
Posts: 569
Joined: Mon Jan 04, 2010 7:45 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Green-Hornet »

Ben benieuwd,heb bijna mijn lijstje met onderdelen klaar :D
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Erik64SS »

Green-Hornet wrote:Ben benieuwd,heb bijna mijn lijstje met onderdelen klaar :D

Duurt ff maar dan heb je ook wat heh :D
Green-Hornet
Posts: 569
Joined: Mon Jan 04, 2010 7:45 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Green-Hornet »

Lijstje word alleen maar langer :P :eek:
DartSwinger360
Posts: 120
Joined: Tue Dec 25, 2012 10:27 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by DartSwinger360 »

Ook ik moet nog wat dingen hebben uit Amerika, vandaag mijn hoodscoop opgehaald in Lelystad.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

Stuur ons een mailtje en we zullen je melden wat de mogelijkheden zijn en die zijn er voldoende ;)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

Even een kort bericht, maar we zijn gisteren in Spanje aangekomen en vanuit daar gaan we dus verder, bij vragen mail gewoon, info@hollandranch.com

De groeten uit een erg fraai Spanje.

Image
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

Even een kort bericht, maar we zijn gisteren in Spanje aangekomen en vanuit daar gaan we dus verder, bij vragen mail gewoon, info@hollandranch.com

De groeten uit een erg fraai Spanje.

Image
Speedybuick
Posts: 555
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:40 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Speedybuick »

Leuk huisje Hans,

Maar heb je ook foto's van je nieuwe grote opslagschuren LOL. 8)

Waarschijnlijk heb je die niet meer nodig, omdat alles rechtstreeks vanuit de USA naar NED gaat, dus dit is jullie nieuwe " kantoor adres" :lol:
Lite-On
Posts: 522
Joined: Fri Apr 24, 2009 10:41 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Lite-On »

En de ranch in Amerika is zeker helemaal verlaten :( , of staat er nog steeds wat moois in de tuin?
chevelletje70
Posts: 439
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:11 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by chevelletje70 »

Mooi stekkie hebben jullie.
En de honden hebben hun plekkie ook al gevonden
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by SuperSport »

lijkt wel op Las Vegas :D mooi huis inderdaad
Post Reply