Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Johan Oldsmobile
Posts: 112
Joined: Tue Aug 24, 2004 4:21 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by Johan Oldsmobile »

Enquete met iets meer inhoud :D
Inderdaad, massaal brullen dat het allemaal fout is en zo.

Maar in 10 minuten een enquete met een beetje inhoud invullen ho maar.

- 10 minuten is niet heel erg veel tijd
- Voor mij stonden er geen vragen in waarvan niemand het antwoord mag weten.
- De enquete is anoniem
- Je kunt vragen open laten
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by BigBlockMopar »

Onderzoekjes die al beginnen met je mailadres te vragen voordat je uberhaupt iets te zien krijgt kunnen wat mij betreft aan het LPG!
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by morpheus »

BigBlockMopar wrote:Onderzoekjes die al beginnen met je mailadres te vragen voordat je uberhaupt iets te zien krijgt kunnen wat mij betreft aan het LPG!

Ik denk dat ze je mail adres willen hebben om te voorkomen dat mensen meerdere keren de Enquete gaan invullen.

Gr Morpheus

Image

http://www.oldtimerautosite.nl
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by 29er Hot Rod »

wat mij zorgen baart aan deze enquete is dat er nergens staat dat je het niet wilt veranderen,maar er alleen maar gesproken word over veranderingen !

enigste waar over gepraat word is veranderingen en niets over de schonere brandstof lpg etc !

lijkt alsof de Fehac onder 1 hoedje speelt met de staat als je het mij vraagt.
Hotjerod
Posts: 288
Joined: Fri Apr 08, 2011 12:26 am

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by Hotjerod »

Uhuh.. 10 minuten :?

Na 19 minuten maar afgehaakt, enquete is veeeeeeel te lang :smack:
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by Martin71RS »

lijkt me een iets meer gedegen onderzoek waaruit de FEHAC meer cijfers en statistieken kan halen om met een gefundeerd verhaal op tafel te komen.....daarmee bereik je meer bij "de hoge heren" dan met aannames.

dus vooral niet de tijd nemen (al is t een half uur...so what, de meeste spenderen hier meer tijd aan onzin) om je hobby nog enigzins betaalbaar proberen te houden.

MAAR....WEL blijven klagen natuurlijk!!! :lol:
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by morpheus »

Hotjerod wrote:Uhuh.. 10 minuten :?

Na 19 minuten maar afgehaakt, enquete is veeeeeeel te lang :smack:

Ben er mee eens dat de enquete erg lang is en bij het invullen dacht ik ook zitten zeker ook commerciele doeleinden achter voor de FEHAC, maar daar heb je eigen keus in, ik heb geen vraag overgeslagen want er zat geen vraag bij die mensen niet mogen weten van mijn.
Als deze enquete belangrijk is voor het besluit van de politiek ga ik er ook rustig 30 minuten voor zitten, doe ik dit niet moet ik ook niet zeuren tegen mijzelf dat ik er alles aan gedaan heb om het belang van de oldtimers te behartigen.

Gr Morpheus

Image

http://www.oldtimerautosite.nl
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by Remon. »

Martin71RS wrote:lijkt me een iets meer gedegen onderzoek waaruit de FEHAC meer cijfers en statistieken kan halen om met een gefundeerd verhaal op tafel te komen.....daarmee bereik je meer bij "de hoge heren" dan met aannames.

dus vooral niet de tijd nemen (al is t een half uur...so what, de meeste spenderen hier meer tijd aan onzin) om je hobby nog enigzins betaalbaar proberen te houden.

MAAR....WEL blijven klagen natuurlijk!!! :lol:
X2! Wat een moeite om dit even in te vullen. Ik vindt het een prima enquête die goed inzicht kan verschaffen in wat de verdelingen zijn. Ach, en dan vul je je salaris toch niet in, als je daar al bang voor bent..

En der gaat toch IETS gebeuren, misschien niet nu, maar dan wel later. Daily drivers moeten vanuit de overheid aangepakt worden en daar gaat gebeuren ook. Laten we dan in ieder geval met zijn allen voldoende input leveren voor de meest gepaste aanpak. FEHAC is de partij die erover kan lobbyen dus doe het nou maar gewoon.
apmain
Posts: 144
Joined: Thu Dec 08, 2011 9:25 am

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by apmain »

ingevuld maar duurde wel wat langer dan 10 min
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by Crash »

Begon met netjes in te vullen maar op een gegeven moment af zitten raffelen en blanco gelaten
Sommige vragen leken niet echt van toepassing.

Maar ach zo zijn er altijd mensen die het dan weer te lang vinden en de volgende keer te weinig

HET IS OOK NOOIT GOED :D
jvdwolde
Posts: 32
Joined: Thu May 19, 2005 10:48 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by jvdwolde »

Ook maar ingevuld, wel lang en diverse vragen blanko gelaten, maar als het ook maar enigzins helpt was dit een goed besteedde 20 minuten.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by Wilf »

3 pagina's maar, was in 5 minuten klaar. Moeten jullie zo lang nadenken ofzo..? :o
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by Continental Kid »

Beter dan die eerste suggestieve flut-enquete. Met zoveel info kun je tenminste met onderbouwde argumenten komen. Invullen dus die hap, tenzij je dol bent op de afgunst- en graaicultuur van het nivelleren.

:lol:
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by basezum »

done :D
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Nieuwe Enquete FEHAC oldtimer regeling

Post by boyanka »

:) ook ingevuld maar duurde wel een half uur
Post Reply