Auto staat zo te zien op natte staalplaat, en wat igor zegt je hoort twee keer schakelen en hoog in de toeren.
Burn zelf met een 86r thunderbird, 100 procent boeren sper er op, standaard 5.0 blokje.
op staal is 200 op de klok geen probleem gaat gewoon nog de overdrive in.
iemand nog een burn out maken?
Re: iemand nog een burn out maken?
igor wrote: je snapt denk ik niet hoe een differentieel werkt
nee waarschijnlijk niet. snap zelf ook niet hoe ik bij die 200km op de teller kom.
wat ik wel weet is dat menig standaard amerikaan moeite heeft bij de 200km in de buurt te komen.en dan heb ik het niet over de modernere amerikanen.
andre
Re: iemand nog een burn out maken?
je snapt dus wel hoe een differentieel werkt maar denkt dat er geen amerikanen zijn die 200 halen?alie-r wrote:
nee waarschijnlijk niet. snap zelf ook niet hoe ik bij die 200km op de teller kom.
wat ik wel weet is dat menig standaard amerikaan moeite heeft bij de 200km in de buurt te komen.en dan heb ik het niet over de modernere amerikanen.
andre
blok van die camaro klonk aardig gezond , dus die loopt wel 200
-
- Posts: 535
- Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm
Re: iemand nog een burn out maken?
Feit dat de auto stil staat en al het vermogen alleen wordt gebruikt om één wiel te laten draaien maakt die 200 op de klok ook een stuk makkelijker...