iemand nog een burn out maken?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
imperial
Posts: 896
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:25 pm

Re: iemand nog een burn out maken?

Post by imperial »

Auto staat zo te zien op natte staalplaat, en wat igor zegt je hoort twee keer schakelen en hoog in de toeren.
Burn zelf met een 86r thunderbird, 100 procent boeren sper er op, standaard 5.0 blokje.
op staal is 200 op de klok geen probleem gaat gewoon nog de overdrive in.
alie-r
Posts: 599
Joined: Thu Oct 27, 2005 7:16 pm

Re: iemand nog een burn out maken?

Post by alie-r »

igor wrote: je snapt denk ik niet hoe een differentieel werkt

nee waarschijnlijk niet. snap zelf ook niet hoe ik bij die 200km op de teller kom.
wat ik wel weet is dat menig standaard amerikaan moeite heeft bij de 200km in de buurt te komen.en dan heb ik het niet over de modernere amerikanen.


andre
igor
Posts: 1215
Joined: Fri Jun 25, 2004 1:56 am

Re: iemand nog een burn out maken?

Post by igor »

alie-r wrote:

nee waarschijnlijk niet. snap zelf ook niet hoe ik bij die 200km op de teller kom.
wat ik wel weet is dat menig standaard amerikaan moeite heeft bij de 200km in de buurt te komen.en dan heb ik het niet over de modernere amerikanen.


andre
je snapt dus wel hoe een differentieel werkt maar denkt dat er geen amerikanen zijn die 200 halen?
blok van die camaro klonk aardig gezond , dus die loopt wel 200
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: iemand nog een burn out maken?

Post by capricelimburg »

Feit dat de auto stil staat en al het vermogen alleen wordt gebruikt om één wiel te laten draaien maakt die 200 op de klok ook een stuk makkelijker...
Post Reply