1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldtimers

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by HarleyRob »

sjak_brak wrote:
O oeps ik dwaal af :oops: uhhhh ff on-topic, MRB is slecht :!:


:lol:
Sjak: op zich is MRB niet slecht. Het is de reden waarom deze MRB nu ingevoerd wordt die niet correct is. Een klein groepje mensen op extra kosten jagen en tegelijkertijd een hele branche naar de verdommenis helpen omdat we per sé het braafste jongetje van de klas moeten zijn in Brussel. Ik heb er geen probleem mee om belasting te gaan betalen voor mijn Sub, maar waar ik me aan stoor is dat het met bakken tegelijk naar het buitenland gaat, of in een bank gepompt wordt.
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Continental Kid »

@sjak en pimpmeister: Hmm . . . snel gelezen, dat dan weer wel. Maar begrijpend lezen is van een andere orde: Het subtiel nuanceverschil tussen afgedwongen kunstmatige en natuurlijke, organische groei. Dat is waarin de door technocraten verafgode Keynes het aflegt tegen Hayek.

Enne . . . Instituut Nijenrode + Wiardi Geckman Gesticht: Eat your fucking heart out!

:P
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by HarleyRob »

Continental Kid wrote:@sjak en pimpmeister: Hmm . . . snel gelezen, dat dan weer wel. Maar begrijpend lezen is van een andere orde: Het subtiel nuanceverschil tussen afgedwongen kunstmatige en natuurlijke, organische groei. Dat is waarin de door technocraten verafgode Keynes het aflegt tegen Hayek.

Enne . . . Instituut Nijenrode + Wiardi Geckman Gesticht: Eat your fucking heart out!

:P
Ehhmmmm.... Tja..... Van die (Selma) Hayek had ik zo een fotootje gevonden, en inderdaad dat is absoluut ontstaan door natuurlijke, organische groei. Maar van die Keynes kon ik zo snel geen goede foto vinden, dus helaas kan ik niet beoordelen of bij haar de groei kunstmatig versterkt zou zijn..... :lol: :lol: :lol: :lol: :arrow:
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by sjak_brak »

Continental Kid wrote:@sjak en pimpmeister: Hmm . . . snel gelezen, dat dan weer wel. Maar begrijpend lezen is van een andere orde: Het subtiel nuanceverschil tussen afgedwongen kunstmatige en natuurlijke, organische groei. Dat is waarin de door technocraten verafgode Keynes het aflegt tegen Hayek.
Klopt. Omdat we jouw idooltje niet aanbidden begrijpen we het niet :arrow: :P
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Continental Kid »

sjak_brak wrote:O oeps ik dwaal af :oops: uhhhh ff on-topic, MRB is slecht :!:

Begrijpen of willen begrijpen, that's the question in een tijdperk van hapklare brokken. Niet dat ik mij de illusie maak een open mind te verwachten van onverbeterlijke collectivisten. Die laat je maar beter letterlijk links liggen.

O oeps, ik dwaal af: Als accijns op tabak en alcohol er is om roken en drinken te ontmoedigen, hoe zit dat dan met de MRB en belasting op arbeid, zo vraag ik de goegemeente af?

:arrow: :smoke: :!:
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Continental Kid »

HarleyRob wrote:Ehhmmmm.... Tja..... Van die (Selma) Hayek had ik zo een fotootje gevonden, en inderdaad dat is absoluut ontstaan door natuurlijke, organische groei. Maar van die Keynes kon ik zo snel geen goede foto vinden, dus helaas kan ik niet beoordelen of bij haar de groei kunstmatig versterkt zou zijn..... :lol: :lol: :lol: :lol: :arrow:

Laat je niet misleiden door siliconbumps.

:lol:
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by sjak_brak »

Arbeid is zwaar ongezond :D
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Continental Kid »

sjak_brak wrote:Arbeid is zwaar ongezond :D

Mooi, worden we het toch nog eens. Nu nog alle creatieven massaal in staking.

http://www.bol.com/nl/p/atlas-shrugged/ ... 002937817/


;)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Texas Boy »

sjak_brak wrote:Arbeid is zwaar ongezond :D
en kost veel te veel vrije tijd :P
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by RickyV8 »

Ik heb tegenwoordig zoveel te doen in m'n vrije tijd, dat ik eigenlijk geen tijd meer heb om te werken :D :idea:
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by 68 Cougar »

:lol: Herkenbaar probleem... :D

Gr.,
Alexander.
Chris98
Posts: 95
Joined: Mon Oct 29, 2012 4:49 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Chris98 »

Anderhalve week te laat maar toch naar het Malieveld geweest en zelfs nog een paar rondjes gegleden. De bagger zat zelfs op het dak. :D

Image
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by HarleyRob »

He Chris, is je airco kapot? 8) :lol:
Chris98
Posts: 95
Joined: Mon Oct 29, 2012 4:49 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Chris98 »

Niet alleen de airco Rob en laten we het maar niet over de rest gaan hebben! :lol:
Post Reply