1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldtimers

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Remon. »

Oproep om 20 & 21 april regionale bijeenkomsten te organiseren:

http://www.fehac.nl/actueel/6-actueel/2 ... aties-2013
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Jeroen_Sp »

Als het eerste bericht waar zou zijn is dat super. Kreeg een mail van de KNAC waar onderstaande in staat, ze zijn dus wel al ver aan het komen:
Cruciale gesprekken in Den Haag tegen afschaffing MRB-vrijstelling oldtimers
Alle steun hard nodig

Het lijkt erop dat de voorgenomen afschaffing van de vrijstelling van de motorrijtuigenbelasting (MRB) voor oldtimers geen doorgang vindt. Niets is echter zeker. De gesprekken in Den Haag verkeren in een cruciale fase. Om een zo gunstig mogelijke regeling voor u als klassiekerliefhebber te bewerkstelligen, hebben wij uw steun hard nodig. Meld u daarom nu aan voor onze digitale nieuwsbrief, zodat wij u op de hoogte kunnen houden van de laatste ontwikkelingen.
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Remon. »

Heel mooi! Het is dus waarschijnlijk niet alleen een in de lucht geworpen gerucht. Duimen!!
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Texas Boy »

Eindelijk weer wat positiefs, maar zullen ze dan die Mercedes Diesels ook met rust laten?
vettemartin
Posts: 113
Joined: Tue Jun 24, 2008 7:13 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by vettemartin »

Texas Boy wrote:Eindelijk weer wat positiefs, maar zullen ze dan die Mercedes Diesels ook met rust laten?
nope die gaan per 1 februari 2013 allemaal de schredder in
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Remon. »

vettemartin wrote:nope die gaan per 1 februari 2013 allemaal de schredder in
Ga jij ze opkopen dan? :o
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Texas Boy »

vettemartin wrote:nope die gaan per 1 februari 2013 allemaal de schredder in

Wraak op WWII :P Maar kan me nauwelijks voorstellen dat Den Haag opeens gewoon de regeling aan houd, ze maken zichzelf dan belachelijk omdat ze de oldtimers vervuilend vinden, slecht voor boompjes, blababla en dan opeens niet meer :?
vettemartin
Posts: 113
Joined: Tue Jun 24, 2008 7:13 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by vettemartin »

Remon. wrote:Ga jij ze opkopen dan? :o
nee bedankt ik sla over :cry:
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by HarleyRob »

Vandaag even met de FEHAC gebeld, maar kreeg niet veel info. Wel beloft dat ik terug gebeld zou worden, is tot op heden niet gedaan. Zal ze morgen zelf maar even bellen....
69ElCamino
Posts: 353
Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by 69ElCamino »

Mag ik nou ook met mijn Fiat grote punt of skoda Fabia Combi 2007 meedoen? Helaas is de camino nog lang niet road worthy
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by arthur »

zei ik toch, dat het niet doorgaat.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by HarleyRob »

arthur wrote:zei ik toch, dat het niet doorgaat.
Het zou voor veel liefhebbers goed nieuws zijn Arthur, echt waar. Maar ik heb proefondervindelijk vast moeten stellen (herhaaldelijk) dat de Nederlandse politiek corrupt en misleidend is, dus ik wacht nog even met mijn enthousiasme als je dat niet erg vindt.
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by Knightwolf »

HarleyRob wrote:Het zou voor veel liefhebbers goed nieuws zijn Arthur, echt waar. Maar ik heb proefondervindelijk vast moeten stellen (herhaaldelijk) dat de Nederlandse politiek corrupt en misleidend is, dus ik wacht nog even met mijn enthousiasme als je dat niet erg vindt.
Idd, zou me niks verbazen als ze met grote bladibla mededeling doen dat het niet doorgaat, maar dat er ergens met kleine lettertjes andere vervelende dingen staan om toch aan hun vermeende centen te kunnen komen. Zo wordt je bedrogen en opgelicht waar je bij staat.
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by rulez »

arthur wrote:Is een hoge pief die vroeger met mn vader heeft samengewerkt, altijd handig.

Mn vader krijgt op die manier een hoop inside information, is soms verrekte handig :)

Hij heeft altijd al overal een vinger in de pap gehad, ik ging op mn eigen wonen... volgende dag een huurhuis voor me klaar!.... :D
als je pa informatie krijgt kan ie ook informatie terugsturen dat als de vrijstelling wegvalt wij het nationaal asfalt in nederland helemaal plat leggen, in een vorm waarbij de truckstakingen van jaren geleden kinderspel is.


het initiele plan van het topic is top, wellicht is het een optie om voor de bromfietsen per provincie iets te organiseren, kunnen diegene die niet een hele dag naar den haag kunnen daar aansluiten, hiermee krijg je wellicht ook regionaal meer aandacht en niet alleen op 1 plek in nederland.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: 1 Maart 2013 Actiedag voor behoud vrijstelling MRB oldti

Post by thunderbuick »

rulez wrote:............... dat als de vrijstelling wegvalt wij het nationaal asfalt in nederland helemaal plat leggen, in een vorm waarbij de truckstakingen van jaren geleden kinderspel is.
........................... en niet alleen op 1 plek in nederland.
Reken maar van yes. :thumbs:
En dat blijft niet bij één keer! :)
Post Reply