Opruiming

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Opruiming

Post by Ton »

Ja Paul, zet de vraagprijzen er even bij dan hebben we een begin.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Opruiming

Post by Chief big ol'Cadillac »

pm
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Opruiming

Post by Rob Rules »

PM mij 0ok even voor je-weet-wel..
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Opruiming

Post by Chief big ol'Cadillac »

Bromgabber wrote:Vraagprijzen lijkwagen en olds?
Ben ik weer, heeft effe geduurd wegens omstandigheden plus ik wilde voor de Olds eerst weten hoe die ervoor stond qua de APK dat ie nu nodig heeft. Voorkeuring leerde me dat er niet veel aan mankeert, de linkervoorveer is gebroken maar ik heb een andere al klaar liggen, de voorruit is kapot (te-kapot voor de APK) maar ook die heb ik al een andere klaar liggen, ik vind het alleen wat koud om die nu erin te zetten daar ik het niet echt warm gestookt krijg in m'n hok, de nummerbordverlichting doet t nie en het voor-nummerbord reflecteerd niet meer dus al met al valt het reuze mee alleen ben ik nu niet in staat om het te maken en heb ik de Oldsmobile maar geschorst. APK is inmiddels enkele dagen verlopen.
Auto heeft iets van 115.000 mijl gelopen; ik ben de tweede eigenaar en de eerste eigenaar is een goeie kennis van me dus ik ken de auto al heel z'n leven (nieuw in NL geleverd door Auto Keizer)
1980 Oldsmobile Cutlass Brougham, V8 260cid/ 4,3 liter, automaat, loaded with all options, doch de airco is er begin 2012 mee opgehouden (nieuw systeem), electrische ramen etc, LPG, trekhaak op kenteken (niet te zien op rdw site maar staat wel op kenteken)
Fijne auto, rijdt heel soepel, altijd enorm van genoten. Zwaailicht kan erop blijven maar ik heb het aansturingskastje voor de sirene niet
Image
nu te koop in deze staat, wel met al de benodigde onderdelen erbij voor iets van 1850 euro
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Opruiming

Post by Bromgabber »

Oke, klinkt inderdaad niet verkeerd.
Mijn vraag was inderdaad wat je er voor wou hebben,
maar waarschijnlijk ga ik pas van de zomer er verder in verdiepen om een andere auto aan te schaffen :)
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Opruiming

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ik ga natuurlijk niet wachten tot de zomer. Als ik 'm niet verkoop issie tegen die tijd allang gemaakt en rij ik er ws weer in rond...
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: Opruiming

Post by Erik64SS »

Chief big ol'Cadillac wrote:
2014 belasting? geen idee, hou ik me niet mee bezig, al dat negatief geleuter... het zijn je eigen gedachten wat de wereld om je heen creëert. De vele mensen die zich bezig houden met denken over wat zij niet willen en hun ongerustheid, ontmoediging, boosheid, verdriet en ongeduld over die situaties scheppen meer hiervan in hun persoonlijke leven en in de wereld. Dat soort gedachten en gevoelens zijn beladen met negativiteit die de situaties verlengen die zij juist willen beëindigen!
Wil je toch weten wat de belasting dan is moet je zelf maar uitzoeken. Nu issie belastingvrij.

Helemaal mee eens.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Opruiming

Post by Chief big ol'Cadillac »

Canada gaat niet door maar ik ga wel door met opruimen....
Post Reply